Napraattopic deel 79
dinsdag 28 februari 2017 om 16:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 18 maart 2017 om 18:12
quote:ThunderassMan schreef op 18 maart 2017 @ 17:58:
[...]
Qua plakkerigheid ook heel geschikt om daarmee de kuikentjes verder te papier-macheën.yep, dat was mijn tip in een van de seksvragentopics van forummer cynthiao. wat je moest doen met een man met zaadoverproductie. (?) je kan er idd de prachtigste kunstwerken mee maken.
[...]
Qua plakkerigheid ook heel geschikt om daarmee de kuikentjes verder te papier-macheën.yep, dat was mijn tip in een van de seksvragentopics van forummer cynthiao. wat je moest doen met een man met zaadoverproductie. (?) je kan er idd de prachtigste kunstwerken mee maken.
zaterdag 18 maart 2017 om 18:14
quote:KING- schreef op 18 maart 2017 @ 18:12:
[...]
yep, dat was mijn tip in een van de seksvragentopics van forummer cynthiao. wat je moest doen met een man met zaadoverproductie. (?) je kan er idd de prachtigste kunstwerken mee maken.
[...]
yep, dat was mijn tip in een van de seksvragentopics van forummer cynthiao. wat je moest doen met een man met zaadoverproductie. (?) je kan er idd de prachtigste kunstwerken mee maken.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 18 maart 2017 om 18:29
quote:KING- schreef op 18 maart 2017 @ 18:12:
[...]
yep, dat was mijn tip in een van de seksvragentopics van forummer cynthiao. wat je moest doen met een man met zaadoverproductie. (?) je kan er idd de prachtigste kunstwerken mee maken. legt bakje rijstpudding weg.
[...]
yep, dat was mijn tip in een van de seksvragentopics van forummer cynthiao. wat je moest doen met een man met zaadoverproductie. (?) je kan er idd de prachtigste kunstwerken mee maken. legt bakje rijstpudding weg.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 18 maart 2017 om 18:32
quote:ThunderassMan schreef op 18 maart 2017 @ 17:58:
[...]
Qua plakkerigheid ook heel geschikt om daarmee de kuikentjes verder te papier-macheën.Blijf van ons kuikentje af ja. Ze is veels te lief om haar te papier-macheeën
[...]
Qua plakkerigheid ook heel geschikt om daarmee de kuikentjes verder te papier-macheën.Blijf van ons kuikentje af ja. Ze is veels te lief om haar te papier-macheeën
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 18 maart 2017 om 18:34
zaterdag 18 maart 2017 om 18:35
quote:Zure_Visgleuf schreef op 18 maart 2017 @ 18:34:
[...]
Eensch. Ik zie dat jij je weg naar napraat ook hebt weten te vinden. Ja zeker
[...]
Eensch. Ik zie dat jij je weg naar napraat ook hebt weten te vinden. Ja zeker
zaterdag 18 maart 2017 om 18:46
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 maart 2017 @ 18:37:
[...]
Oh haai
Ik wist niet eens dat je weg was, maar welkom terug Ik was ook niet echt weg ik had heel even een sociaal leven. En morgen ook weer. Het is wat.
[...]
Oh haai
Ik wist niet eens dat je weg was, maar welkom terug Ik was ook niet echt weg ik had heel even een sociaal leven. En morgen ook weer. Het is wat.
zaterdag 18 maart 2017 om 18:47