Napraattopic deel 79
dinsdag 28 februari 2017 om 16:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 18 maart 2017 om 20:46
zaterdag 18 maart 2017 om 21:15
quote:Nouschi schreef op 18 maart 2017 @ 21:08:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee, geen groepjesgeneuzel please.Ik ben gewoon nieuwsgierig, omdat ik dat in verschillende topics al voorbij heb zien komen, maar niemand noemt namen, alleen maar gezever, en nooit wie en waarom. Vandaar. Open dan geen topic, als je niet duidelijk aangeeft wat je dwars zit.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee, geen groepjesgeneuzel please.Ik ben gewoon nieuwsgierig, omdat ik dat in verschillende topics al voorbij heb zien komen, maar niemand noemt namen, alleen maar gezever, en nooit wie en waarom. Vandaar. Open dan geen topic, als je niet duidelijk aangeeft wat je dwars zit.
zaterdag 18 maart 2017 om 21:16
zaterdag 18 maart 2017 om 21:18
quote:noisekick schreef op 18 maart 2017 @ 21:15:
[...]
Ik ben gewoon nieuwsgierig, omdat ik dat in verschillende topics al voorbij heb zien komen, maar niemand noemt namen, alleen maar gezever, en nooit wie en waarom. Vandaar. Open dan geen topic, als je niet duidelijk aangeeft wat je dwars zit.En meer is er niet. ' leuk om 'gezever' te lezen. Vlaams?'
[...]
Ik ben gewoon nieuwsgierig, omdat ik dat in verschillende topics al voorbij heb zien komen, maar niemand noemt namen, alleen maar gezever, en nooit wie en waarom. Vandaar. Open dan geen topic, als je niet duidelijk aangeeft wat je dwars zit.En meer is er niet. ' leuk om 'gezever' te lezen. Vlaams?'
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 18 maart 2017 om 21:24
zaterdag 18 maart 2017 om 21:26
quote:GrimbleGrumble schreef op 18 maart 2017 @ 21:23:
Sinds wanneer wordt er trouwens op dit forum 'genegerd' en is dat niet racistisch?
Geen idee, ik deed gewoon een beetje gezellig mee met de gewiste OP.
Negeren (met de klemtoon op nee) is trouwens volgens mij een ouderwetsch woord voor pesten. Of het ook racistisch bedoeld is durf ik je niet te zeggen, maar ik vrees het ergste.
Sinds wanneer wordt er trouwens op dit forum 'genegerd' en is dat niet racistisch?
Geen idee, ik deed gewoon een beetje gezellig mee met de gewiste OP.
Negeren (met de klemtoon op nee) is trouwens volgens mij een ouderwetsch woord voor pesten. Of het ook racistisch bedoeld is durf ik je niet te zeggen, maar ik vrees het ergste.
zaterdag 18 maart 2017 om 21:27
quote:Oudblond schreef op 18 maart 2017 @ 21:18:
[...]
En meer is er niet. ' leuk om 'gezever' te lezen. Vlaams?'Nee, midden nederland, maar gezever ken ik als normaal woord. Ik vroeg het me gewoon af, omdat ik het meerdere keren voorbij had zien komen, en in het laatste topic van vandaag zag ik het ook weer, vandaar dat ik me afvraag wat dan het groepje is wat er bedoelt wordt. Ik denk dat ze een pestgroep bedoelen, maar die heb ik hier nog nooit gezien, vandaar de vraag.
[...]
En meer is er niet. ' leuk om 'gezever' te lezen. Vlaams?'Nee, midden nederland, maar gezever ken ik als normaal woord. Ik vroeg het me gewoon af, omdat ik het meerdere keren voorbij had zien komen, en in het laatste topic van vandaag zag ik het ook weer, vandaar dat ik me afvraag wat dan het groepje is wat er bedoelt wordt. Ik denk dat ze een pestgroep bedoelen, maar die heb ik hier nog nooit gezien, vandaar de vraag.
zaterdag 18 maart 2017 om 21:29
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 maart 2017 @ 21:26:
[...]
Hebben we hier dan een pestknop? Cool!
En racisme hebben we niet op dit forum.
[...]
Hebben we hier dan een pestknop? Cool!
En racisme hebben we niet op dit forum.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 18 maart 2017 om 21:30
Volgens mij verwarren sommige mensen een gedeelde mening met paranoïde complottheorieën. Als meerdere het niet zo met je eens zijn, dan moeten ze dat dat wel met een kwaadaardig motief op elkaar afgestemd hebben. Dat kan niet anders, want anders ligt het misschien ook een beetje aan jezelf en dat lijkt natuurlijk wel heel erg onwaarschijnlijk.
zaterdag 18 maart 2017 om 21:31