Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Voorgaand deel 6
Alle reacties Link kopieren
quote:RofDutchie schreef op 18 maart 2017 @ 18:10:

@lola, ik krijg soms op basis van jou berichten het idee alsof jij een man nódig hebt om je leven "vervult" te hebben? Dit is niet slecht bedoeld maar ik heb het idee dat je daten zooo zwaar neemt en het je eerder ongelukkig maakt dan dat je er plezier in hebt. Misschien stof om over na te denken? Begrijp uiteraard dat het rot is als een man elke keer niets laat horen en dates niet doorgaan. Maar ik denk ook dat het belangrijk is te beseffen dat je uiteindelijk geen invloed kunt uitoefenen op iemand anders zijn gedrag. Besef je dat hij ermee moet leven (met zo'n karakter) en gelukkig niet jij! Het komt goed Nodig is een groot woord maar ik heb mijn leven nu voor een groot deel op de rit en ben het wel een keer zat om alles alleen te doen en niks te kunnen delen. Als ik op regelmatige basis zeg maar iemand heb waarmee het klikt en dat boven vriendschappelijk uitstijgt.
quote:Lovestar schreef op 18 maart 2017 @ 16:43:

[...]

welkom!

Uit verveling op zo'n site? Waarom eigenlijk? En waarom zou dat dom zijn? (of wij dat vinden?)

En weer gaan daten na een lange relatie is eng.....

Bedankt!

Ik vind het zelf een beetje dom nu ik dus een leuk iemand heb ontmoet, maar nog zolang moet wachten voor ik hem in het echt kan zien. Dan bouw je al helemaal verwachtingen op en als het dan niet zo klikt in het echt is het echt even slikken.

Ben inderdaad uit verveling en een beetje eenzaamheid op die site gevaan en had ook niet verwacht iemand te vinden waarmee het zo goed klikt.

Vandaag weer de hele dag geappt en hij zegt al best veel dingen over de toekomst, wat best vreemd is. Dat hij mij wel wilt helpen met mijn studie volgend jaar bijvoorbeeld.

Ach... we zien het wel. Vind het heel spannend allemaal.
She needed a hero. So that's what she became.
Even een korte post vanaf vakantiebestemming.

@jempo: jeetje, wat jammer dat de uiterlijke aantrekkingskracht er niet is.. Ik zou dit niet te lang laten sudderen, want een vervelend gevoel krijgen van flirten/toenaderingen dat hoort niet.

@lovestar: klinkt goed! Maak je niet te druk om die stappen maken, geeft namelijk geen garantie.

Ik ben op vakantie met vriendinnen en mis date. Heb het naar m'n zin hier hoor en de rest merkt er ook niks van, maar het is onwijs afkicken van elkaar 4x per week zien naar een paar dagen niet + weinig contact. Des te leuker als ik 'm over een paar dagen weer kan platknuffelen en naar bed kan slepen
Ga vanavond toch naar date, hij vroeg me hoe laat ik kwam dus ging er al vanuit dat ik zou komen.
quote:lola712 schreef op 18 maart 2017 @ 18:24:

[...]

Nodig is een groot woord maar ik heb mijn leven nu voor een groot deel op de rit en ben het wel een keer zat om alles alleen te doen en niks te kunnen delen. Als ik op regelmatige basis zeg maar iemand heb waarmee het klikt en dat boven vriendschappelijk uitstijgt.Ah ja, begrijp ik! Maar alsnog, laat de goede moed niet zakken door die rotzakken die niet normaal kunnen communiceren. Ik heb daarin tegen nog nooit een date (ook via tinder) gehad die af heeft gezegd ook niet last moment. Dus de juiste mannen zijn er wel! Misschien heb je een bepaald typen waar je voor valt, alles kan.
Oh jee.

Mijn plan was: Beetje daten en koffies drinken. Misschien uiteindelijk een leuke tegenkomen om nog eens mee af te spreken.

Maar die teentjes in het water hebben meteen geleidt tot best wel een leuke man. Gelijk een tweede date ingepland.

Maar... maar... Meestal is een tweede date voor mij in ieder geval wel zoenen. Maar ik ben ongeveer een jaar tot anderhalf celibaat geweest.

Ik voel mij nog maagdelijker dan toen ik maagd was.

Hoe moet dat ook alweer zoenen? Gaat echt zo'n awkward eerste zoen worden!
quote:Zonachterdewolk schreef op 18 maart 2017 @ 21:08:

Oh jee.

Mijn plan was: Beetje daten en koffies drinken. Misschien uiteindelijk een leuke tegenkomen om nog eens mee af te spreken.

Maar die teentjes in het water hebben meteen geleidt tot best wel een leuke man. Gelijk een tweede date ingepland.

Maar... maar... Meestal is een tweede date voor mij in ieder geval wel zoenen. Maar ik ben ongeveer een jaar tot anderhalf celibaat geweest.

Ik voel mij nog maagdelijker dan toen ik maagd was.

Hoe moet dat ook alweer zoenen? Gaat echt zo'n awkward eerste zoen worden!alleen zoenen als je dat echt zo voelt, en dan zul je zien dat je dat nog prima kunt
Niet te druk maken!

Ik klets onderhand alweer aantal weken via FB met een leraar, vind zo grappig dat hij maar 500 meter van mij vandaan woont. Echt gezellige gesprekken ook. Half april kan ik hem pas ontmoeten, ben benieuwd. Qua uiterlijk helemaal niet direct mijn type maar had leuke fotos en dacht, geef gewoon kans. Hij houdt ook heel erg van reizen en vind dat best belangrijk, als ik die interesse kan delen.

Ben ook jaar of 3 vrijgezel nu, kan laatste tijd juist wel waarderen. Is niet zo dat ik nu per se een man nodig heb, maar het zou leuk zijn.

Als het gezinsleven niet aan mij is besteed verkoop ik over aantal jaren alles en ga ik als een Nomad leven ofzo.
Mijn date is net de deur uit, was weer zeer geslaagd en een eva-tje gedaan

Nu wel een veel verdere Eva dan de vorige keer maar nog net niet all the way. Heerlijk spanning opbouwen, wat de seks betreft zit het geloof ik wel goed tussen ons.

En veel lol en gezelligheid! Hij had ook nog heerlijk gekookt en zich echt uitgesloofd.
Top Eva. Goede berichten zo. Zal wss volgende date wel all the way worden? En wanneer is dat?

Hier ondertussen weer twee matches. De ene praatte direct terug en de ander lijkt buitenlands, maar heeft nog niet geantwoord
Wees meester en vormgever van jezelf
Nog niks afgesproken, denk dat dat niet al te lang gaat duren
Bijna een spontane date, alleen... de man houdt er niet van om meteen thuis af te spreken bij mij. Oké die is nieuw voor mij. zulke mannen bestaan nog! Meeste sturen juist meteen aan op een date thuis daar en ik spreek sowieso alleen bij mij af, voel ik me toch wat veiliger.. Maar goed op zondagavond is de horeca uitgestorven als hij zo rond tienen hier zou zijn... Even kijken of het toch niks gaat worden en anders een andere datum/tijd plannen. Al ben ik dan weer totaal geen fan van openbaar afspreken oftewel een café/kroegdate. Liever gewoon thuis een drankje en het zelf zo laat maken als je wilt. Openbaar voel ik mij ook altijd bekeken, bang dat ik bekenden tegenkom haha.
Lola, kun jij mij uitleggen hoe het komt dat je je thuis veiliger voelt dan in het openbaar , in je eentje en met een wildvreemde man die, als hij kwaad in de zin heeft, met je kan doen wat hij wilt?

Hier niks meer gehoord van date van afgelopen woensdag. Vriendin van me vond hem een sukkel dat hij niet inging op mijn voorstel om samen dat restaurant te bezoeken. Denk niet dat ik ooit nog iets van hem hoor, en dat terwijl hij zo lyrisch was over me. Raar hoor.

Het was dan toch misschien zo'n egotripper waar Trees het over had.
quote:greenbean schreef op 19 maart 2017 @ 21:35:

Lola, kun jij mij uitleggen hoe het komt dat je je thuis veiliger voelt dan in het openbaar , in je eentje en met een wildvreemde man die, als hij kwaad in de zin heeft, met je kan doen wat hij wilt?

nou dit. nooit thuis afspreken met een man die je niet kent, hoe goed de eerste indruk ook is
Ook een keer gehad GB. Date was weg van me, gaf aan dat hij alles had verwacht maar niet meteen zo'n klik. Appte veel ook na de date, volgende afspraak gemaakt zelfs en ineens een dag van tevoren zei hij af. Nieuwe afspraak is er nooit meer gekomen. Hij nam radicaal afstand. Misschien met meerdere vrouwen tegelijk aan het daten en dan nog een betere klik voelen. Geen idee. Raar was het wel.

Betrek het in elk geval niet op jezelf. Wel jammer voor je!
Ik begrijp dat thuis afspreken en je daar veilig voelen met een vreemde man ook niet echt.

Voor mij totaal de omgekeerde wereld.

Openbaar afspreken met mensen om mij heen is voor mij veilig voelen. Als je een gek treft, wat ik ooit heb gehad, misschien wel tien jaar geleden. Die begon steeds aan mij te zitten en toen ik een aantal keer aangaf er niet van gediend te zijn begon hij te schelden. Ik ben hard weggelopen met de woorden dat ik keihard zou gaan gillen als hij ook maar bedacht achter mij aan te komen.

Dit was midden in de stad, ik moet er echt niet aan denken dat ik die gek in mijn huis had en wat er dan had kunnen gebeuren.
Ik denk ook dat hij ook nog met andere vrouwen date, niks mis mee maar hou je geslijm dan ook maar bij je zou ik zeggen. Het was al lastig om een 1e date met hem te organiseren, wat wellicht al een veeg teken was.

Eva, wat leuk dat het tussen jullie nog steeds zo goed klikt!

Femme, hoe was het gisteren?
quote:Pinda-Kaas schreef op 19 maart 2017 @ 21:38:

[...]

nou dit. nooit thuis afspreken met een man die je niet kent, hoe goed de eerste indruk ook isMijn huis, mijn regels. Openbaar is misschien veiliger maar ik voel me gewoon bekeken alsof iedereen mee kan genieten met je (ongemakkelijke) date. En openbaar zegt ook niet alles, man kan heel goed acteren de eerste uren en als je dan een keer thuis afspreekt misschien heel anders blijken. Zolang ik geen negatieve ervaringen heb met thuis afspreken, dan ga ik ermee door. Man zat alleen komende week helemaal vol dus denk ook niet dat het snel iets gaat worden..
Jouw huis, jouw regels gaat echt niet meer op als iemand verkeerde bedoelingen heeft hoor.

Maar moet iedereen voor zichzelf bepalen natuurlijk, was gewoon nieuwsgierig. Vind het zelf het stomste wat je kan doen als vrouw.
quote:greenbean schreef op 19 maart 2017 @ 21:47:

Ik denk ook dat hij ook nog met andere vrouwen date, niks mis mee maar hou je geslijm dan ook maar bij je zou ik zeggen. Het was al lastig om een 1e date met hem te organiseren, wat wellicht al een veeg teken was.

Eva, wat leuk dat het tussen jullie nog steeds zo goed klikt!

Femme, hoe was het gisteren?Zulke dates heb ik ook gehad... helemaal hoteldebotel maar nooit een tweede date meegekomen. Van de aardbodem verdwenen. Bijzonder hoe sommige mensen (zichzelf) voor de gek houden.
Ik denk dat internetdaten soms rare dingen doet met mensen...
quote:greenbean schreef op 19 maart 2017 @ 21:52:

Jouw huis, jouw regels gaat echt niet meer op als iemand verkeerde bedoelingen heeft hoor.

Maar moet iedereen voor zichzelf bepalen natuurlijk, was gewoon nieuwsgierig. Vind het zelf het stomste wat je kan doen als vrouw.Ik heb meestal een goede filter voor zogenoemde bad boys en daarnaast een camera bij de voordeur dus zie ze sowieso altijd voor ik ze binnenlaat.. politiebureau is ook om de hoek haha en daarbij zijn de eerste paar minuten bepalend. Als ik dan een vreemde klik voel weet ik al dat het niet lang gaat worden. Maar ik heb ook een hekel aan helemaal opduffen om de stad in te gaan (je wilt niet onverzorgd aankomen) en thuis voelt dan net wat relaxter. Maar iedereen is daar natuurlijk anders in.
Balen GB, het klonk zo leuk wat je aan het vertellen was.

Lola, ik snap jouw punt dat je je bekeken voelt, daten aan krappe tafeltjes met allerlei mensen om je heen zorgt er ook bij mij voor niet al te inhoudelijke dingen te vertellen.

Ik heb er zelf ook geen behoefte aan dat er allerlei luisterende oren naast ons zitten, van de andere kant zijn de luisterend oren wellicht druk met hun eigen afspraak bezig.

Je moet doen waar je je goed bij voelt, als dat voor jou thuis is dan is dat zo maar kan mij de reacties van de anderen wel voorstellen.

Zelf ook regelmatig een eerste keer bij een vrouw thuis afgesproken, blijkbaar straal ik iets uit wat vertrouwen wekt want dat was altijd de reden waarom de dames in kwestie dat 'aandurven'.

Pas wel goed op jezelf, ook in jouw huis kunnen er gekke dingen gebeuren waar je achteraf spijt van kunt krijgen, ik hoop dat ik het mis heb uiteraard!
Onverzorgd de stad in? Hoe zit je dan thuis als er een date komt? Onverzorgd?
Lola ik huiver als ik lees dat je steeds mannen bij je thuis uitnodigt. Ik had vorig jaar een rampzalige eerste date met iemand die me bedreigde toen ik geen 2de date wou. Mag er niet aan denken dat die had geweten waar ik woon. Of soms gewoon een slecht gevoel op een date waardoor ik na 1 drankje naar huis ga. Stel je voor dat je met zo iemand in je huis zit.

Let toch maar op hoor...

GB zoals Eva zegt, heeft niks met jou te maken hoor. Al blijft het wel zuur...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven