Goeroe

21-01-2009 18:15 251 berichten
Alle reacties Link kopieren
De beauty en modepijler heeft er al 1 in de vorm van Bibibou, maar wat mij betreft zou elke pijler een eigen goeroe moeten hebben.

Zeg maar: BGB en Eleonora voor vragen over het hoe en waarom van leuke en gezonde relaties. Meds voor alle zin en onzin over lijnen en sporten en Mylene Valerie voor vragen over eten. Zoiets

Kunnen jullie niet eens 'spreekuur' houden? Persoonlijk vind ik jullie bijdragen altijd heel waardevol.
quote:eleonora schreef op 27 januari 2009 @ 11:56:

[...]

Ik laat de kinderpijler graag aan me voorbij gaan. Ik schijn niet echt een oermoeder te zijn namelijk en ik zag vast hele (onbedoeld) controversiële dingen....geen oermoeder? Je bent wel forummoeder
quote:noa schreef op 27 januari 2009 @ 11:29:

Dit vind ik toch meer BGB

[afbeelding]

Meds, dat zijn modellen, die pakjes worden passend gemaakt.Ik vind deze outfit ook wel gaaf, past best bij mijn fris kaalgeschoren koppie
haha eleonora, das precies wat ik gedaan heb (+ de huisarts + zitten brullen bij kinderfysio net) en ze komt er zo aan...

erg he.
maar bij kinderen zeg je al heel snel controversiele dingen, ook al bedoel je het goed.

Dingen die je beter niet kan zeggen maar die iedereen denkt.

- babies zijn lelijk

- babies stinken

- er is geen enkele reden behalve dan rammelende eierstokken waarom je een baby moet hebben

- verse moeders zijn oervervelend, saai en sexloos

- bevallen is een hel

- natuurlijk bevallen is een nog grotere hel, bedacht door moeders die hun eigen hel nog niet hebben verwerkt (lang leve de ruggenprik)
quote:meds schreef op 26 januari 2009 @ 23:40:

Er is altijd spreekuur. Meds is de enige Goeroe met een 24-uurs niet goed geld terug service. En als je nu bestelt krijg je er gratis diepvrieskippen bij.Wat eet ik voor ik ga sporten? En wat eet ik er na? Kun je een tipje geven?
quote:Livre schreef op 27 januari 2009 @ 10:37:

[...]

De boeken van Mo Hayder, doodeng.Nog niets van gelezen dus komt zeker op mijn lijst. Bedankt voor de tip!
quote:molie schreef op 27 januari 2009 @ 12:08:

haha eleonora, das precies wat ik gedaan heb (+ de huisarts + zitten brullen bij kinderfysio net) en ze komt er zo aan...

erg he.

Helemaal niet

Arme jij, wat zul je moe zijn.

Ik voel met je mee hoor!

(dat kan ik dan weer heel goed, meevoelen)
quote:Christiane04 schreef op 27 januari 2009 @ 12:26:

[...]

Wat eet ik voor ik ga sporten? En wat eet ik er na? Kun je een tipje geven?wat vind je lekker? ik eet altijd iets lichts voor het sporten en daarna gewoon een maaltijd, altijd koolhydraten en eiwitten, dus boterhammen met kaas of yogurt met muesli, of mijn favoriet: brinta met veel suiker
quote:extrahalo schreef op 27 januari 2009 @ 12:05:

[...]

geen oermoeder? Je bent wel forummoeder Ja schat maar jullie houden me niet wakker 's nachts. Jullie kan ik uitzetten, dat scheelt hoor....
quote:meds schreef op 27 januari 2009 @ 12:24:

maar bij kinderen zeg je al heel snel controversiele dingen, ook al bedoel je het goed.

Dingen die je beter niet kan zeggen maar die iedereen denkt.

- babies zijn lelijk

- babies stinken

- er is geen enkele reden behalve dan rammelende eierstokken waarom je een baby moet hebben

- verse moeders zijn oervervelend, saai en sexloos

- bevallen is een hel

- natuurlijk bevallen is een nog grotere hel, bedacht door moeders die hun eigen hel nog niet hebben verwerkt (lang leve de ruggenprik)Babypijler gaat in ieder geval NIET naar Meds mensen, dat wordt oorlog.
maar het is toch zo?
Had dit topic nog nooit geopend maar toch even gekeken want ik werd vroeger door mijn moeder spottend "de goeroe" genoemd vanwege mijn astrologiestudie
astrologie studie? dat is toch geen serieuze studie? Aan de hogeschool voor kwakzalverij zeker? Jammer dat er geen pijler geesten en chakra's is, anders had jij die mooi kunnen doen> hoewel ik natuurlijk ook best wel thuis ben in die materie. Er zijn er maar weinig die zulke goede graancirkels kunnen maken dan ik
Haha, neehoor, niet via de hogeschool of wat dan ook: bij een astrologieopleiding in Engeland (overigens tijdens mijn wel zeer serieuze studie wiskunde )
o, dan kan jij ook vast leuke geometrische patronen uittekenen voor de eerstvolgende graancirkelconferentie in Ternauwendam
Waarom niet!

Al teken ik ongeveer net zo goed als een kind van drie (zelfs kleuren binnen de lijntjes lukt niet echt)
anoniem_75843 wijzigde dit bericht op 27-01-2009 12:49
Reden: tiepvaut
% gewijzigd
meds maakt mandela - graancirkels .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hoe komen jullie mede- goeroe's aan zoveel wijsheid trouwens ? Ook zoveel gelezen ?

Ja Bianc, lezen, lezen, lezen.
In jouw bibliotheek is het een stuk kouder dan in die van mij !
Ja, ik heb mijn vestje erbij nodig. Gelukkig is die van mij niet zo eng als die van Robo.
ik voel me thuis in verschillende kennis rijke omgevingen

Beter, livre?
Ja, veel beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven