Goeroe

21-01-2009 18:15 251 berichten
Alle reacties Link kopieren
De beauty en modepijler heeft er al 1 in de vorm van Bibibou, maar wat mij betreft zou elke pijler een eigen goeroe moeten hebben.

Zeg maar: BGB en Eleonora voor vragen over het hoe en waarom van leuke en gezonde relaties. Meds voor alle zin en onzin over lijnen en sporten en Mylene Valerie voor vragen over eten. Zoiets

Kunnen jullie niet eens 'spreekuur' houden? Persoonlijk vind ik jullie bijdragen altijd heel waardevol.
Ik wil even kwijt dat ik de adviezen van Meds en BGB altijd enorm goed vind. Ik vind ze beiden van het type waar je hard naartoe zou willen hollen in geval van een relatiecrisis o.i.d.

Verder vind ik Extrahalo wel een goede goeroe voor de gezondheidspijler.
Cum non tum age
Die pijler die er niet is, daar wil ik wel goeroe van worden: die van de Literatuur.
bedankt , Noa .

Je bent de enige gegagigde dus ; bij deze . Na lang er rijp beraad hebben we unaniem besloten dat jij de boekgoeroe wordt , Livre .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 januari 2009 @ 23:27:

[...]

hoe fin juh um ?Wonderschoon! Eindelijk een gezicht! En eindelijk weet ik dat ik voor je op de loop moet!!
Eens met Noa. Ik sta elke keer weer versteld van Bianca (in a positive way)! En door de tips van Meds krijg ik weer helemaal zin om te sporten.

En Livre, kun jij mij een mooi boek aanraden. Ik ben wel een beetje klaar met al die chick-lits.

Het genre, maakt me niet zo uit. Maar geen Arnon Grunberg. Die man wordt mijns inziens zo gruwelijk overschat. Wat een akelige schrijfstijl heeft hij.
Goeroe van beauty is toch zeker onze eigen botoxqueen Sarah?

Leo kan Digi er nog wel bijdoen vind ik
En waar doe ik digi dan bij?

Wat zijn mijn huidige pijlers dan? Volgens mij hebben Bia en jij de zaak min of meer overgenomen namelijk.
Christiane, een boek van John Boyne, De jongen in de gestreepte pyjama.
Eleonora, ik dacht dat jij ook de relatiepijler deed. Dan zitten daar 3 wijze vrouwen en hee bij relaties kan dat nooit genoeg zijn. Verder dacht ik dat jij ook entertainment doet.

Voor digi vind ik Xander een betere keuze.

Sarah inderdaad voor beauty, want als je er zo goed uitziet als zij dan heb je er echt wel verstand van.

Dropje voor geld en recht.

Wuiles voor werk en studie.
Cum non tum age
O ja, is ook zo ja Noa, ik zou entertainment doen, op eigen verzoek nog wel. (dement).

Van Digi weet ik niks.

Maar ik weet wel dat als er iets is, je de comvoeter eerst even uit moet zetten en dan weer aan.
quote:Livre schreef op 26 januari 2009 @ 09:40:

Christiane, een boek van John Boyne, De jongen in de gestreepte pyjama.Dank je! Daar is nu die film van toch? Lees overigens altijd eerst (of alleen het boek).
quote:Christiane04 schreef op 25 januari 2009 @ 22:19:

Vraagje voor de goeroes van de etenpijler: staan er misschien ook lekkere recepten waarbij de appetite van de disgenoot ook op een andere manier wordt gewekt? Met andere woorden: recepten met een hoog liefde-gaat-door-de-maag-gehalte?

Enneh Meds, bedankt! Blijf me aanbevolen houden voor tips en nieuwe inzichten.

Hoewel ik geen goeroeaspiraties heb, bij deze wel mijn altijd-raak recept:

Mangoclafoutis

nagerecht

Oven op 175 graden zetten.

Klop 3 eieren samen met 75 gram suiker schuimig en meng er volgens 125 gram bloem door.

Giet er 1/4 liter melk bij en 1/4 theelepel zout. Blijf kloppen tot er een glad beslag ontstaan is.

Schenk een dun laagje beslag in de beboterde quichevorm: Net genoeg om de bodem mee te bedekken - pannenkoekdik, draai even met de vorm zo dat het beslag goed uitloopt.

Zet de vorm (circa 5 minuten) in de oven tot het beslag gestold is - de oven hoeft hiervoor nog niet op temperatuur te zijn.

Haal de vorm met het gestolde beslag uit de oven en verdeel 500 gram in stukken gesneden mango over het gestolde beslag.

Giet de rest van het beslag over de mango en bak de clafoutis, als de oven op temperatuur is, in het midden van de oven in circa 40 - 45 minuten gaar en goudbruin. Trek ondertussen iets gemakkelijkers aan, met zo moeilijk mogelijke hakken. Probeer na 40 minuten of de clafoutis gaar is: een mes dat er midden in gestoken wordt, moet er schoon uit komen. Zonodig wat langer bakken.

Laat de clafoutis buiten de oven tot lauw af koelen en bestrooi vlak voor het serveren met poedersuiker.
quote:Christiane04 schreef op 25 januari 2009 @ 22:19:

Vraagje voor de goeroes van de etenpijler: staan er misschien ook lekkere recepten waarbij de appetite van de disgenoot ook op een andere manier wordt gewekt? Met andere woorden: recepten met een hoog liefde-gaat-door-de-maag-gehalte?

Ik heb een nieuw Valentijnsdagrecepten topic geopend. Mijn vorige kon ik niet meer vinden. Hopelijk komen er meerdere lekkere recepten.

Ik heb er iig 1 link in de OP gezet van 12 erotische recepten waar je je geliefde mee kan verrassen. Ik zal vanavond even mijn eigen recepten erbij zoeken.

De liefde gaat door de maag... binnenkort weer Valentijnsdag
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:eleonora schreef op 26 januari 2009 @ 11:21:

O ja, is ook zo ja Noa, ik zou entertainment doen, op eigen verzoek nog wel. (dement).

Als entertainmentgoeroe kun jij mij vast wel vertellen of er onlangs een topic is geweest over het waarom van iemands avatar? Waarom iemand voor een bewuste avatar heeft gekozen.

Als er niet onlangs zo'n topic is geweest, wil ik er namelijk wel een openen. Er zijn de laatste tijd veel dezelfde soort avatars, maar juist die unieke vind ik zo leuk. Van Bianca, Eleonora, Ring, Schravelkot, Mamzelle, Meds. Wil graag weten waarom jullie voor jullie avatar hebben gekozen.

En ik zou ook nog graag eens de lijf & lijngoeroe een vraag stellen. Wanneer is er weer spreekuur Meds?

Voor de relatiegoeroe heb ik momenteel geen vraag. Daarin ben ik gewoon heel erg evenwichtig.

Wuiles voor werk en geld vind ik trouwens ook een goeie! Pittige dame!
Er is altijd spreekuur. Meds is de enige Goeroe met een 24-uurs niet goed geld terug service. En als je nu bestelt krijg je er gratis diepvrieskippen bij.
Leo, jij kan ook Wonen doen met je Ikea-dwangmatigheid en je Kwantum tuinmeubilair
Uhm Meds, natuurlijk hartstikke fijn dat je 24 uur beschikbaar bent, maar uh.. vergeet je je serie daardoor nou weer?
Ik wil me ook wel voor Wonen beschikbaar stellen. Niet dat geneuzel over huisdieren trouwens, daar doe ik niet aan. Maar hoe en wat met breekijzers, de fijne kunsten van het lakken en geheimen van het gips wil ik met liefde delen!
Nog een vraagje voor Goeroe Meds. Als je je vochtgehalte wat omhoog wil brengen, is dat dan gewoon een kwestie van meer drinken?
Goeroe Livre, nog een tip voor een goede thriller?
quote:Dilanarox schreef op 26 januari 2009 @ 23:44:

Uhm Meds, natuurlijk hartstikke fijn dat je 24 uur beschikbaar bent, maar uh.. vergeet je je serie daardoor nou weer?Haha!!! De DVD snort als een oude kat!!!
quote:Dilanarox schreef op 26 januari 2009 @ 23:58:

Nog een vraagje voor Goeroe Meds. Als je je vochtgehalte wat omhoog wil brengen, is dat dan gewoon een kwestie van meer drinken?minder piesen
Dat ik daar nou zelf niet op gekomen ben! Wat denk je, 1x per week meer dan genoeg?
Ik weet niet hoeveel vocht je kwijt wilt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven