Goeroe

21-01-2009 18:15 251 berichten
Alle reacties Link kopieren
De beauty en modepijler heeft er al 1 in de vorm van Bibibou, maar wat mij betreft zou elke pijler een eigen goeroe moeten hebben.

Zeg maar: BGB en Eleonora voor vragen over het hoe en waarom van leuke en gezonde relaties. Meds voor alle zin en onzin over lijnen en sporten en Mylene Valerie voor vragen over eten. Zoiets

Kunnen jullie niet eens 'spreekuur' houden? Persoonlijk vind ik jullie bijdragen altijd heel waardevol.
Ik bedoel natuurlijk hoeveel vocht je aan wilt komen.

Als je vocht kwijt wilt moet je juist meer piesen
Ik zit nu ongeveer gemiddeld op 50% maar zou wel naar de 55% willen.
Kies dan voor de dubbele aanpak:

Pies minder (ongeveer de helft minder dan voorheen)

Voorkom zweten en ander vochtverlies (geen sport, sex of huilen)

Eet verder heel veel zout
Even tussen de korrels zout door (woordspeling, bruggetje back to me) Meds, ik zou Wonen gráág overlaten aan bijvoorbeeld een Mevrouw de Kees. Voor de huisdieren stel ik voor een Yette of zoals daar zijn een Yamuna en zo zijn er nog wel een paar dierenadepten te noemen.

Wonen met mijn smaak wordt geheid ruzie. Omdat ik van iedere doorzonwoning een art deco boudoir wil maken, nog nooit heb gehoord van less is more en de VT Wonen alleen gebruik voor in de kattenbak. Ik word blij van Jordanese kitsch en ik vind koperen potten en stenen honden in combinatie met hoogpolig tapijt stiekem wel mooi eigenlijk. Als je mij mijn gang laat gaan versier ik het Kwantum tuinmeubelstel nog met Swarovski steentjes. Ik heb een porseleinen kroonluchter met rozen opgehangen in de kamer van mijn dochter, ik bedoel maar!

Nee, dat wordt helemaal niks.

Doe mij maar de showbizz en relatieafdeling, dat is een makkie vergeleken bij het woongebeuren. Dat is veel te abstract voor mij.
Kan jij ook niet kinderen doen? aangezien jouw kind ADD, ADHD, PDD-NOS, Asperger, HSP, MBD en allerlei andere moeilijk opvoedbare stoornissen heeft
ODD al gehad?
Zal ik mijn expertise voor de dierentopics óók ter beschikking stellen? Mijn tip-van-de-pantoffel vervelendekattenaanpakreeks is wereldberoemd hier.
quote:Dilanarox schreef op 26 januari 2009 @ 23:59:

Goeroe Livre, nog een tip voor een goede thriller?De boeken van Mo Hayder, doodeng.
Kan er niemand een beetje kekke kledinglijn opzetten voor Goeroe's ? En is die rode stip op je voorhoofd echt nodig ? Ik word ook een beetje te oud voor die lotushouding , hoor .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nou ik vind dat een goeroe ook best strak in het pak mag. Even kijken.
Cum non tum age
Meds

BGB

Eleonora

Cum non tum age
Die van BGB vind ik niet zo trouwens, te stijf, ik blijf nog even zoeken.
Cum non tum age
ehm noa, daar pas ik nooit in
wat is er mis met een gifgroen gewaad met pailletten, spiegeltjes, kralen en allerlei applicaties?
Dit vind ik toch meer BGB

Meds, dat zijn modellen, die pakjes worden passend gemaakt.
Cum non tum age
Mooie pakken, Noa.
leuk topic,

Is er ook nog een goeroe die wat zinnigs te melden heeft over een baby die al vijf nachten achter elkaar van 2 tot zes wakker is?
ps. goeroe hoeft niet perse strak in pak, mag gerust onder de melkvlekken zitten, als ze maar geen wallen tot onder der kin heeft, want dan heeft ze hetzelfde probleem als ik.
Noa, ik ben gevleid. Ik pas nog niet met één been in zo'n rok maar ik vind het geweldig dat je mij in zo'n pak voor je ziet.

Denk bij mij even aan zoiets als dit. Qua maat.

quote:molie schreef op 27 januari 2009 @ 11:43:

leuk topic,

Is er ook nog een goeroe die wat zinnigs te melden heeft over een baby die al vijf nachten achter elkaar van 2 tot zes wakker is?Molie, het is een fase. Zie "Oei, ik groei".
quote:molie schreef op 27 januari 2009 @ 11:43:

leuk topic,

Is er ook nog een goeroe die wat zinnigs te melden heeft over een baby die al vijf nachten achter elkaar van 2 tot zes wakker is?Ja ; dat het ooit overgaat en dat je dan je gram kan halen als je puber ligt uit te slapen door de was aan te zetten , te gaan boren én te gaan stofzuigen .
quote:meds schreef op 27 januari 2009 @ 11:19:

wat is er mis met een gifgroen gewaad met pailletten, spiegeltjes, kralen en allerlei applicaties?Dat dat jóu nou fallusteert flatteert.....

Mooi pak ! helemaal BGB !
Ik zeg Bia als kindergoeroe!

Molie, mijn oplossing zou zijn 'huilend mijn moeder bellen'....

Daar heb je niks aan dus.
quote:meds schreef op 27 januari 2009 @ 09:47:

Kan jij ook niet kinderen doen? aangezien jouw kind ADD, ADHD, PDD-NOS, Asperger, HSP, MBD en allerlei andere moeilijk opvoedbare stoornissen heeftIk laat de kinderpijler graag aan me voorbij gaan. Ik schijn niet echt een oermoeder te zijn namelijk en ik zag vast hele (onbedoeld) controversiële dingen....
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 januari 2009 @ 11:52:

[...]

Ja ; dat het ooit overgaat en dat je dan je gram kan halen als je puber ligt uit te slapen door de was aan te zetten , te gaan boren én te gaan stofzuigen .

Normale pubers slapen daar gewoon doorheen hoor. Ze slapen dan namelijk dieper dan later in hun leven. Groeiende hersentjes, volwassen worden ed.... Andere wraakacties dus kiezen is mijn tip.

Ik hou ook van Wonen btw, waar kan ik de goeroe competitie aangaan met Mevrouw de Kees?

ik ben er klaar voor!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven