Gelogen...

21-03-2017 15:52 146 berichten
- - -
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-03-2017 13:49
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen. Mvg Moderator Viva forum
% gewijzigd
Ik kan me niet voorstellen dat jullie over 15 jaar met een babytje in jullie armen zitten en tegen elkaar zeggen "weet je nog? Dat we 19 waren en jij mijn zusje opbelde met allerlei leugens? Wat een tijd was dat hè, hihihi."

Ik denk dat het te laat is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Knuffelheks schreef op 21 maart 2017 @ 16:18:

[...]

Dat komt nog wel.

En als ik de moeder van dat meisje was zou ik daar ook heel hard op aandringen.Inderdaad, ja!!! Ik zou hier als moeder ook niet blij mee zijn.
quote:mttfr97 schreef op 21 maart 2017 @ 16:28:

[...]

Nee, ik ben bij de huisarts geweest

En nu heb je 2x per week aan afspraak bij de psych en 2x per week bij de huisarts?

Wat is het behandelplan van de psych? Als je 2x per week zou je denken dat je ook dit soort vragen kan bespreken.
quote:mttfr97 schreef op 21 maart 2017 @ 16:27:

[...]

Maar wat kan ik NU, deze tijd, doen voor haar stukje vertrouwen dat weg is dan?

Want als ik haar niet spreek, kan ik ook niet laten zien dat ik aan het veranderen ben...

Niks.

Vertrouwen komt te voet en gaat te paard.

Dus stapje voor stapje zal dat weer terug moeten groeien. Dat kan niet door één dingetje, door één gebaar of door één cadeautje.
Wat eten we vanavond?
quote:mttfr97 schreef op 21 maart 2017 @ 16:26:

[...]

Yep, ik wil dat absoluut niet. Ik wil dat dit weer goed komt. Dit heeft echt mijn ogen zwaar geopend.

Ik ga ook in therapie, en heb 2x in de week een afspraak bij beide mijn huisarts en een psycholoog.

Maar denken jullie dat daarmee het probleem wordt opgelost van dat ik haar gekwetst heb?

Zij wil erg graag het vertrouwen terug... Maar daar heb ik helaas geen remedie voor :(JIJ wil dat het weer goed komt. Nee, dat probleem wordt niet opgelost. Ik hoop dat ze voor zichzelf kiest, net zoals jij altijd voor jezelf kiest.
Life is short. Eat dessert first.

[...]

Want als ik haar niet spreek, kan ik ook niet laten zien dat ik aan het veranderen ben...Ik denk dat je dat kan laten zien door haar even met rust te laten.

[...]

Want als ik haar niet spreek, kan ik ook niet laten zien dat ik aan het veranderen ben...Nou, dit kan dus juist wél.
quote:Very__Cherry schreef op 21 maart 2017 @ 16:22:

[...]

Met "ha ha" erachter. Dat maakt het nog enger.

Net zo eng als wanneer Hannibal Lecter "ha ha" gaat zeggen achter de mededeling dat hij je lever gaat opeten.

Inderdaad behoorlijk psycho..

En dan hier neerzetten dat het speels bedoeld was

Tuurlijk jongen, je vriendin weet ook al dat ze je maar beter wél belt na deze 'speelse' opmerking omdat anders de rapen gaar zijn.

Ze is al bang voor je reacties en je hebt haar dus al beschadigd. Laat haar gaan voordat je het nog erger maakt.

[...]

Want als ik haar niet spreek, kan ik ook niet laten zien dat ik aan het veranderen ben...Jij bent niet aan het veranderen, dus je kan niets doen. LAAT HAAR MET RUST.
- - -
anoniem_335571 wijzigde dit bericht op 26-03-2017 13:37
Reden: Ik ga aan mezelf werken...
% gewijzigd
Als je nog jong en onnozel bent leef je voor de grootse gebaren. Je móet laten zien dat je aan het veranderen bent, omdat je op ieder moment je groots en meeslepende liefde moet uiten. Maar omdat dat sneu is, vertel je nu dat je even geen contact gaat opnemen omdat je aan het veranderen bent, zo houd je het groots.

Maar on topic: ik zou even stoppen met deze relatie. Flippen om onnozelheden als een profielfoto en goedemorgen zeggen, betekent dat je op dit moment een enge, claimende zuigerd bent. Je bent gelukkig nog jong, dus hopelijk verander je nog wel, maar op dit moment ben je niet zo'n leuk vriendje. Ik zou stoppen met deze relatie voor je je vriendin een complex hebt bezorgd en zelf daadwerkelijk eens langs een psycholoog, dus er niet alleen maar over kletsen. Sterkte.
quote:mttfr97 schreef op 21 maart 2017 @ 16:37:

[...]

Ik hoop dat dat werkt.

Ze heeft me verteld dat ze graag wil dat ik sowieso eerlijk ben in het vervolg.

Maarja, komt dan op hetzelfde neer; als ik geen vragen/woorden naar me toe krijg (haar dus niet spreek), is er ook niets om eerlijk over te zijn.
Ehm je hebt tussen je openingspost (15:52) en je laatste post hier (16:26) een afspraak bij de huisarts gehad en heb gelijk twee keer in de week therapie kunnen regelen. Da's wel heul snel.

Je zou toch niet meer liegen?

Als je het vriendje van mijn dochter zou zijn had ik haar echt gevraagd wat ze met zo'n dreinende mafklapper moet. Gats, wat een idioot gedrag zeg. En nu net doen alsof je zelfinzicht hebt.
- - -
% gewijzigd
- - -
% gewijzigd
Woon jij in het enige gat van Nederland waar er geen wachtlijsten bij de psycholoog zijn?
quote:mttfr97 schreef op 21 maart 2017 @ 16:41:

Ik heb haar duidelijk verteld gisteren, dat ik in therapie ga. Of ben.Vraag, en nou niet liegen: heb je gesproken met een psycholoog (dus niet de huisarts)? En wat is het behandelplan?
- - -
% gewijzigd
quote:mttfr97 schreef op 21 maart 2017 @ 16:43:

[...]

Nee, ik ben gistermiddag om 15:40 bij mijn huisarts geweest, en heb hier de afspraak gemaakt om elke maandag met haar (mijn HA) te praten, en elke woensdag met een psycholoog.Kan de HA in de agenda van een psycholoog?
Maar dat is vaak het probleem. Ze is heel lief, dus ze blijft jou kansen geven. Dat verdien je op dit moment niet. Klinkt hard, dat weet ik. Dat ze al onmiddellijk belt na dat idiote berichtje van jou, zegt al genoeg. Ze zet jou op de eerste plaats, maar ze zou zichzelf op de eerste plaats moeten zetten. Dit kan jij nu voor haar doen door de relatie te verbreken en keihard aan jezelf te werken vooraleer in de toekomst opnieuw een relatie aan te gaan.
- - -
anoniem_335571 wijzigde dit bericht op 26-03-2017 13:38
% gewijzigd
- - -
% gewijzigd
Ik vind je manier van schrijven echt ongeloofwaardig TO.

Als ik een dochter zou hebben dan had ik haar gewaarschuwd voor types als jij.

Je bent dwangmatig je claimt en je liegt.

Ik hoop dat je vriendin snel afstand van je neemt en ze dan ook echt van je afkomt.
- - -
% gewijzigd
quote:mttfr97 schreef op 21 maart 2017 @ 16:47:

[...]

Ja, het is een praktijkspsycholoog bij de huisartsenpraktijk bij mij in het dorp.Je zit dus bij een praktijkondersteuner. Bij mijn weten zijn dat sociaal-psychiatrisch verpleegkundigen, verpleegkundigen met GGZ-ervaring, maatschappelijk werkers en praktijkondersteuners somatiek, maar geen psychologen. De hulp is kortdurend en bedoeld om de problematiek in kaart te brengen i.p.v. gericht op behandeling. Klopt dit? En heb je nou al met die persoon gesproken. Die vraag negeer je steeds.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven