Word ik gestalkt?

27-01-2009 13:28 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Als je er echt zo mee zit ga dan naar de politie, al is het alleen maar om even je verhaal te doen. Heeft die vrouw iets gezegd of gedaan, behalve veel bij je in de buurt zijn, dat je zo ongerust maakt? Zo niet dan denk ik dat aangifte doen niet gaat lukken, ze doet immers niets strafbaars.

Ken je haar eigenlijk?
Ken je haar, weet je wie het is?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ik zou haar er op een luchtige manier over aanspreken. "hey, ik zie je wel vaak de laatste tijd, volgende keer trakteren". Wie weet heeft zij wel het gevoel dat jij haar stalkt en komen jullie elkaar gewoon toevallig tegen.
-
misschien IS ze wel de politie en houden ze je in de gaten....
of heb je een relatie met haar ex oid, zonder dat je dat weet.

nou ja zonder dat je weet dat het haar ex is.....
Heeft ze interesse in je vent?

Ik zou haar idd aanspreken. Misschien wel als ik met een vriendin ben of mijn man. Op een luchtige manier. Zo van: hoi, ons leven loopt erg langs elkaar de laatste weken. Ik ken je niet, ik ben Pink2510. En dan kijken hoe ze reageert.

De politie doet niets totdat ze je echt kwaad heeft gedaan. Daar heb je dus weinig aan.
Volg je hart. Dat klopt.
Of zonder dat zij weet dat het haar ex is.
Tja je zou eens voor jezelf een lijstje kunnen gaan maken iedere keer dat je die vrouw tegen komt zodat je zeker weet hoe vaak je haar nou echt tegen het lijf loopt.

En mocht je haar weer tegenkomen bij het boodschappen doen en ze zou naast je staan kun je ook zoiets zeggen als: "u komt hier ook vaker he? fijne winkel, niet? Zeg je niet veel mee, misschien beetje raar maar zo weet ze in ieder geval wel dat ze jou in ieder geval is opgevallen?

Succes ermee!
Misschien denkt zij wel hetzelfde over jóu...
Peas on earth!
Misschien woont ze daar wel in de buurt en zoekt ze een parkeerplek.

Als jij haar verder niet kent is iedere verklaring aannemelijker, dan dat zij jou zou stalken.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
-
Elkaar tegenkomen kan nog toeval zijn...steeds dezelfde auto langs zien rijden is gewoon eng.

Ik zou inderdaad ook een stomme opmerking maken als zoals Pink zegt.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 27 januari 2009 @ 13:41:

Misschien denkt zij wel hetzelfde over jóu...

JA, gek toch dat het huis van TO steeds langsrijdt!

Houdt idd een lijstje bij waar en wanneer je haar ziet. Dat is dan vast een begin voor als het langer aanhoudt.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
En heb je een man/vriend/vriendin/relatie? Misschien heeft ze wel een oogje op jou?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Bah, ik krijg de rillingen van dit soort verhalen...
Wat creepy.

Ben je lid van een Syndicaat? Is je man een grote baas in de onderwereld? Ben je de achterkleindochter van een of andere terrorist? Is je vent stiekem nog getrouwd en is die madame een prive-detective die bewijsmateriaal aan het verzamelen is? Ben je een keer zo vreselijk onder invloed geweest dat je van de lesbische geneugten hebt mogen proeven en zo hevige interesse hebt gewekt in die vrouw?

Zo niet, dan snap ik er ook gen jota van.
Als je het echt niet vertrouwt kun je proberen ongemerkt een foto van haar auto/haar te maken, en het nummerbord te noteren. Gebeurt er dan iets vervelends, dan heb je een aanknopingspunt om haar identiteit te achterhalen.
misschien heeft je vader oooit wel eens een slippertje gemaakt en is dat je zus...!
quote:danivo schreef op 27 januari 2009 @ 13:37:

of heb je een relatie met haar ex oid, zonder dat je dat weet.

nou ja zonder dat je weet dat het haar ex is.....

- Jij hebt een relatie met mijn ex!!

- Heb ik een relatie?!

Lialak, ik zou het inderdaad eens bijhouden in een dagboekje. Dat heb je zwart op wit hoe vaak en waar je haar nu eigenlijk ziet.

Ik zou me er erg ongemakkelijk door voelen. elkaar een aantal keer toevallig tegenkomen in de supermarkt kan prima, maar dat ze ook geregeld voor je deur langs rijdt wordt al vreemder... Misschien woont ze heel dicht bij je in de buurt en zijn de parkeerplekken vaak op? (Zou alsnog wel heel toevallig worden.) Als ze je ook nog aanstaart tijdens het stappen (en je haar bijna altijd tegenkomt) zou ik het al met al wat té toevallig vinden. Ik zou denk ik eerst een week (of misschien wel 2) alles bijhouden en haar dan toch eens aanspreken (waar iemand bij is.) En misschien overleggen met de buurtagent...
Ik zou haar bij de 1e de beste gelegenheid toch aanspreken. Gewoon zeggen: 'Ik heb het idee dat ik je de laatste tijd wel erg vaak zie. Is dat toeval?'

En dan weet je het waarschijnlijk snel genoeg...

(maar het lijkt me inderdaad allesbehalve prettig!!)
Hou gewoon is bij wanneer je haar ziet. Hou ook daarbij bij wie er op dat moment bij je in de buurt zijn en haar ook zien (getuigen). Gebeuren er nog andere rare dingen? Telefoontjes die opgehangen worden? Je hyvesprofiel dat opeens 2000 keer bekeken is? Dingen die door je brievenbus gegooid worden? Schrijf het op.

Mocht ze dan wel echt raar gaan doen, dan heb je al een stapel bewijzen tegen haar.
misschien vind ze je heel erg aantrekkelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven