Lijf & Lijn alle pijlers

NSFW - is dit gephotoshopt?

22-03-2017 09:35 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen super belangrijke vraag, maar ik vind het wel interessant. Is dit plaatje volgens jou wel of niet gefotoshopt?

Hier verschillen de meningen nogal.

Ik vind zelf dat de verhoudingen van deze (overigens prachtige) dame, best ver uit elkaar liggen, dun gezicht en zichtbare sleutelbeen en een platte buik. Maar wel vetrollen in de taille, flinke heupen en dikke bovenbenen.

Ik heb bijna het idee dat de ze "dikker" is geshopt? Of zie ik spoken?

Van de H&M overigens.

Correct me if I am wrong! (Nederlands is niet mijn moedertaal)
Neuh, niet iedereen met dikke benen/buik heeft ook een onderkin. Ik ben ook heeeel flink en mijn onderkin is ook niet het dikste aan mij :p
Internagelaktisch
Nee, haar gezicht en buik zijn juist wat slanker gemaakt door photoshop. Ik denk niet dat ze dikker is geshopt, eerder geshopt in een bepaald figuur en juist wat dingen weggehaald als ik naar de taille kijk.
Mooie vrouw inderdaad. Het valt me vooral op dat haar linkerarm een stuk dunner lijkt dan haar rechterarm. Maar of dat shop is geen idee, mensen zijn vaak ook 'ongelijk' en asymetrisch toch :P

Maar ik denk dat je er bij alle foto's in bladen etc van uit kan gaan dat er iets aan geshopt is, meestal oneffenheden op de huid enzo weghalen.
Volgens mij is het gewoon een peer. Ik ken er wel meer die dit figuur hebben. Dan heb je aan de bovenkant maat 36 en aan de onderkant 44.
Hm tja, ik zie wel vaker mensen die in verhouding een te dikke kont hebben.

Ik heb dus geen idee.
Ik vind haar gezicht niet slank, hoor. Ook zie ik geen platte buik.

Maar iedereen is anders. De foto hoeft niet geshopt te zijn.
Maarre, heeft de H&M tegenwoordig ook grotere cupmaten in het assortiment? En met grotere cupmaten bedoel ik vanaf E/F.
Geen poll?

Ik zou het omdraaien: we zijn zo gewend aan gefotoshopte dames dat we natuurlijke verhoudingen niet meer als zodanig herkennen.

Vrouwen komen in allerlei vormen en maten. Sommige slanke vrouwen hebben een bol gezicht. Sommige mollige vrouwen hebben een slank gezicht. Kleding kan veel verbergen of juist benadrukken.

Ik denk dat deze vrouw niet gefotoshopt is.
Ik moet helemaal niks!
Ik denk dat ze wel geshopt is. Volgens mij iedereeen die in een blad of advertentie staat.
Lijkt op een buurvrouw van mij, die is heel fors vanaf haar heupen en alles wat erboven zit is redelijk slank.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik vind zelf dat haar rechterarm een beetje raar rond loopt, maar of dat van photoshop is...?
Ze heeft geen dun gezicht hoor en ook geen platte buik.

Ze lijkt zo opgeblazen vind ik.

Sowieso wel wat "gephotoshopt" maar wat durf ik niet te zeggen.
Prrrr, mauw miawwwww.
Dun gezicht?
Dit is volgens mij hoe het grootste deel (misschien wel alle op tess holiday na) plussize modellen er globaal uit zien.

Redelijk slank gezicht en schouders, taille het smalste deel en ronde heupen met een platte buik.

Ik volg veel plussize fashion bloggers die zich daar heel druk over maken omdat dit niet de gemiddelde plussize vrouw representeert.

Ze zal hier en daar wel iets aangestipt zijn om het wat egaler te maken maar ze is niet helemaal glad getrokken omdat de vouw in haar taille nog gewoon zichtbaar is en het 'kussentje' onder haar arm ook.
Ik ken een vrouw die heel mager van boven is, met een heel slanke taille, en flinke zadeltassen en kont heeft.

En ik heb een gemiddeld postuur maar het gezicht van een vrouw met maat 54.

Tja, dat komt allemaal voor. Ze zal best wat digitaal opgepoetst zijn maar de verhoudingen an sich zijn niet onnatuurlijk.
Ze heeft inderdaad geen dun als in uitgemergeld gezicht, maar naar mijn mening zeer zeker geen gezicht/nek/halslijn waarbij ik een plus size lichaam zou verwachten, maar ik zie dat de meningen hier ook uiteen lopen!
Het zal ongetwijfeld gephotoshopt zijn, alles is gephotoshopt, maar ik vind de verhoudingen niet vreemd hoor.

Maar uh, platte buik?..
Natuurlijk is dit gephotoshopt!
Waarom is dit 'NSFW'? Waar slaat dat op?
quote:Pin schreef op 22 maart 2017 @ 09:43:

Ik denk dat ze wel geshopt is. Volgens mij iedereeen die in een blad of advertentie staat.Dat denk ik ook wel.
Mijn schoonzusje is 130 kilo en heeft een slank gezicht zonder onderkin.. Ik weeg de helft en heb een voller gezicht en een onderkin(netje) Inmiddels ook weer zwanger, speelt ook mee bij mij
quote:mienbillekesjeuken schreef op 22 maart 2017 @ 10:26:

Waarom is dit 'NSFW'? Waar slaat dat op?vroeg ik me ook af ja
quote:mienbillekesjeuken schreef op 22 maart 2017 @ 10:26:

Waarom is dit 'NSFW'? Waar slaat dat op?Not suitable for work, op mijn werk wordt het bekijken van dames in ondergoed niet op prijs gesteld, dus voor de zekerheid even gelabeld.
Ik denk dat ze wel wat gephotoshopt is,dat is eigenlijk in elk magazine wel zo.Maar het kan zeker voorkomen.Ik ben zelf ook heel fors,maar heb een heel slank gezicht en ook mijn sleutelbenen zijn te zien.Vanaf daar word het allemaal forser

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven