Word ik gestalkt?
dinsdag 27 januari 2009 om 15:09
Misschien is ze verliefd op jouw vriend en is ben jij als zijn partner een soort obsessie geworden. Sommige mensen gaan heel raar redeneren als ze verliefd zijn.
Wie weet hoopt ze wel dat het snel uitgaat tussen jullie en rijdt ze elke 10 minuten langs om te kijken of jij je koffers al gepakt hebt..Blijft in elk geval raar en spooky.
Wie weet hoopt ze wel dat het snel uitgaat tussen jullie en rijdt ze elke 10 minuten langs om te kijken of jij je koffers al gepakt hebt..Blijft in elk geval raar en spooky.
dinsdag 27 januari 2009 om 15:22
quote:curlygurly schreef op 27 januari 2009 @ 14:04:
Hey Lialak,
Idd wel vreemd hoor, je wordt wel gestalkt vind ik! Enkele verklaringen die ik kan bedenken zijn:
a. ze is verliefd op je
b. ze is een zus of andere familie die je nog niet kent
c. ze is geobsedeerd door je en dus niet goed bij haar hoofd
Als ik deze lijst in volgorde moet zetten van aannemelijkheid of waarschijnlijkheid, dan komt c eerst, dan a, en dan b. In geval van b verwacht ik dat ze Lialak zou aanspreken waarna een verduikelijkend gesprek komt.
Ik gooi het op obsessie. Het blijkt dat vrouwen ook stalkers kunnen zijn, en slachtoffers naast vrouwen ook mannen (dat laatste volgt niet uit dat topic).
Hey Lialak,
Idd wel vreemd hoor, je wordt wel gestalkt vind ik! Enkele verklaringen die ik kan bedenken zijn:
a. ze is verliefd op je
b. ze is een zus of andere familie die je nog niet kent
c. ze is geobsedeerd door je en dus niet goed bij haar hoofd
Als ik deze lijst in volgorde moet zetten van aannemelijkheid of waarschijnlijkheid, dan komt c eerst, dan a, en dan b. In geval van b verwacht ik dat ze Lialak zou aanspreken waarna een verduikelijkend gesprek komt.
Ik gooi het op obsessie. Het blijkt dat vrouwen ook stalkers kunnen zijn, en slachtoffers naast vrouwen ook mannen (dat laatste volgt niet uit dat topic).
World of Warcraft: Legion
dinsdag 27 januari 2009 om 15:22
( Ben jij de Lialak die een tijdje terug een string in haar bed vond na een weekendje weg te zijn geweest? Hoe is dat eigelijk afgelopen? Had je vriend gelijk of de vriend van je vriend? )
Ik zou ook heel geirriteerd zijn als iemand me zo in de gaten zou houden. Ik vind de tip van het dagboekje een hele goede,
Ik zou ook heel geirriteerd zijn als iemand me zo in de gaten zou houden. Ik vind de tip van het dagboekje een hele goede,
dinsdag 27 januari 2009 om 15:24
Ik heb een hond en dan loop je regelmatig dezelfde mensen tegen het lijf. Meer dan regelmatig zelfs.
Een hond laat je doorgaans 4 tot 5 keer per dag uit.
Als haar auto een paar keer langs rijdt, dan zou het wel eens kunnen zijn dat zij even verderop in de straat woont.
Iemand in de supermarkt tegen komen, misschien deed zij gewoon boodschappen.
Dit is een situatie waar helemaal niks mee aan de hand hoeft te zijn.
Tenzij zij echt naar binnen loert in je huis. Staat te posten op hoeken. Je achtervolgt in de auto.
Een hond laat je doorgaans 4 tot 5 keer per dag uit.
Als haar auto een paar keer langs rijdt, dan zou het wel eens kunnen zijn dat zij even verderop in de straat woont.
Iemand in de supermarkt tegen komen, misschien deed zij gewoon boodschappen.
Dit is een situatie waar helemaal niks mee aan de hand hoeft te zijn.
Tenzij zij echt naar binnen loert in je huis. Staat te posten op hoeken. Je achtervolgt in de auto.
dinsdag 27 januari 2009 om 15:42
Ik denk het laatste, Minny. Het lijkt me wat lastig jezelf steeds voorbij te zien rijden.
En nu is er ineens sprake van een mysterieuze string! Ik zou bijna gaan denken dat je vriend veel meer weet van die voorbijrijdende vrouw dan hij aangeeft, Lialak. Het zou tevens verklaren waarom hij vrij relaxed reageert op het gegeven dat jij het idee hebt dat je gestalkt wordt.
En nu is er ineens sprake van een mysterieuze string! Ik zou bijna gaan denken dat je vriend veel meer weet van die voorbijrijdende vrouw dan hij aangeeft, Lialak. Het zou tevens verklaren waarom hij vrij relaxed reageert op het gegeven dat jij het idee hebt dat je gestalkt wordt.
Het is mij: shaHla
(Iranian version)