Theehuis
dinsdag 27 januari 2009 om 15:23
dinsdag 27 januari 2009 om 15:27
dinsdag 27 januari 2009 om 15:28
Was er toch een beetje zenuwachtig van
Gelukkig dat alles goed was...
Erwtje, jeetje, 20? Da's genoeg om verslaafd aan te raken
Ik kreeg toen van die hele kleine pillen... en ik mocht er van mijn dokter 2 nemen als ik ging slapen, als het heel erg was...
Alsof er iemand met een hamer op je hoofd mept
Gelukkig dat alles goed was...
Erwtje, jeetje, 20? Da's genoeg om verslaafd aan te raken
Ik kreeg toen van die hele kleine pillen... en ik mocht er van mijn dokter 2 nemen als ik ging slapen, als het heel erg was...
Alsof er iemand met een hamer op je hoofd mept
dinsdag 27 januari 2009 om 15:39
Hmmm das wel een beetje typisch. Ze zullen me wel heullll verantwoordelijk enzo vinden . Dit zijn ook kleine pilletjes, net als de de pil. Of de De Pil, of De Pil, whatever .
Hamer op hoofd lijkt me op dit moment wel wat. Er staat hier 3 van die mannetjes met bladblaasmachines in de buurt te lawaaien
Hamer op hoofd lijkt me op dit moment wel wat. Er staat hier 3 van die mannetjes met bladblaasmachines in de buurt te lawaaien
Peas on earth!
dinsdag 27 januari 2009 om 15:42
20 pillen, jee, hebben ze je ook meteen het adres van een afkickkliniek gegegeven?
Ja, gekke topics inderdaad. Dat van Hyves is bizar. Daar zou ik net als zij wel iets van denken.
Ik heb zin in nog meer chocola (en al heel veel op vandaag) en nog meer vreten (groentekroket op pistolet bij lunch, toch maar in katine met collega's). Ik wil patatjes, en een hamburger. Vet vett vetttttt
Ja, gekke topics inderdaad. Dat van Hyves is bizar. Daar zou ik net als zij wel iets van denken.
Ik heb zin in nog meer chocola (en al heel veel op vandaag) en nog meer vreten (groentekroket op pistolet bij lunch, toch maar in katine met collega's). Ik wil patatjes, en een hamburger. Vet vett vetttttt
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 27 januari 2009 om 15:53
quote:Eowynn_ schreef op 27 januari 2009 @ 15:45:
IK OOK!!!
Tip voor Erwtje: zorg dat je al in bed ligt als je echt twee van die dingen gaat innemen
Whahahaha val ik zó snel om dat ik de trap niet meer kan nemen?
Op de bijsluiter van de bijsluiter (jaja , weet ook niet waarom de apotheek denkt dat ik de gewone bijsluiten niet snap) staat dat het na een halfuur gaat werken. Maar ik mag maar 1 tabletje tegelijk nemen, dus niet allemaal in een keer
IK OOK!!!
Tip voor Erwtje: zorg dat je al in bed ligt als je echt twee van die dingen gaat innemen
Whahahaha val ik zó snel om dat ik de trap niet meer kan nemen?
Op de bijsluiter van de bijsluiter (jaja , weet ook niet waarom de apotheek denkt dat ik de gewone bijsluiten niet snap) staat dat het na een halfuur gaat werken. Maar ik mag maar 1 tabletje tegelijk nemen, dus niet allemaal in een keer
Peas on earth!
dinsdag 27 januari 2009 om 15:59
Ik mocht er ook maar 1 nemen, maar de huisarts zei dat als ik echt veel last had ik bij uitzondering er twee mocht nemen. Overigens is dat effect na de eerste paar keer weg hoor (gewenning, het begin van al uw verslavingen ) maar bij mij werkte het wel redelijk rap ja. Al kon ik echt nog wel de trap oplopen en zelfs even douchen ofzo hoor Je valt niet echt om Ik overdrijf graag