Mode & Beauty alle pijlers

Winkel Top Vintage

21-03-2017 20:54 17 berichten
Ik dacht dat er in Utrecht een winkel zat van Top Vintage, maar die verkopen kennelijk alleen online.

Misschien een gevalletje van klok en klepel? Of is er misschien een andere vergelijkbare winkel in Utrecht?
Er zit wel een winkel die soortgelijke kleding verkoopt. Misschien dat je die bedoelt?

http://www.notoriousclothing.nl/
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je Notorious aan de Voorstraat? Niet hetzelfde als Top Vintage, maar Notorious richt zich ook op 50's/retro kleding.
Dan zal dat hem wel zijn. Waarschijnlijk een keer iets gehoord of gelezen en gedacht dat het dezelfde winkels waren...
Wellicht Vintage Island? Zit er nog niet zo lang, maar verkoopt ook vintage kleding, wel echt anders dan Top Vintage.
Ik denk toch dat Notorious is Promethium.
Waarom niet online? Hun pasmaathulp is ideaal! En ze zetten het erbij als het groot of klein valt. Nog nooit meegemaakt dat het niet paste!

Ik vind de jurkjes altijd wel duur maar ze zijn zo mooi
Teletubbie, ik heb wel eens wat besteld en dat pastte niet. En terugsturen moet je zelf betalen (was toen in ieder geval zo). En ik ga zaterdag een dagje naar Utrecht, dus ik dacht een mooie gelegenheid om eens in de winkel te kijken (die dus helemaal niet bestaat )
quote:Helixia schreef op 22 maart 2017 @ 07:01:

Teletubbie, ik heb wel eens wat besteld en dat pastte niet. En terugsturen moet je zelf betalen (was toen in ieder geval zo). En ik ga zaterdag een dagje naar Utrecht, dus ik dacht een mooie gelegenheid om eens in de winkel te kijken (die dus helemaal niet bestaat )Oh echt? Das jammer. Terugsturen is tegenwoordig gratis! Dat weet ik wel
Als je zaterdag dan toch naar Notorious gaat, kijk direct even bij Giensch, zit in dezelfde straat, zo'n leuke winkel!
Ze hebben iedere maand 2 dagen een pop up winkel in Wormerveer
quote:Gisselle schreef op 23 maart 2017 @ 14:41:

Ze hebben iedere maand 2 dagen een pop up winkel in WormerveerNee, dat is Subbucus. Dat is weer een andere webshop.
quote:teletubbie1234 schreef op 23 maart 2017 @ 13:24:

[...]

Oh echt? Das jammer. Terugsturen is tegenwoordig gratis! Dat weet ik welOhja? Das gunstig! Ik heb ook weleens wat terug moeten sturen en dat is dan toch jammer van het geld.
Oh, mooi dat dat is veranderd, dat terugsturen.
Giensch, staat genoteerd
Ik heb van de week nog wat teruggestuurd. Was niet gratis.
quote:missbee schreef op 24 maart 2017 @ 05:03:

Ik heb van de week nog wat teruggestuurd. Was niet gratis.

Inderdaad, ik moest ook betalen.

Is jammer, maar de prachtige jurkjes zijn het mij toch wel waard!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven