contact met ex

25-03-2017 21:47 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ruim een half jaar een relatie gehad met mijn ex-vriend. Hij heeft de relatie twee maanden geleden beindigd. We zijn uitelkaar gegaan door oa gestook van zijn ex vriendin en omdat we te weinig met elkaar praatte als ons iets dwars zit.

Ik ben vrij vlot met een andere man gaan daten om hem te vergeten, vorige week zei hij dat dat hem heel erg heeft gekwetst. Tot heden hebben mijn exvriend en ik nog contact.

De afgelopen weken gaat dat contact goed. Hij heeft me twee keer uiteten genomen en we zijn een paar keer wat gaan drinken hij wilt nu in 'vrijheid' zonder er een label op te plakken met mij 'daten'.

Ik voel me in deze situatie heel onzeker en wil zekerheid.

Ik wil verder met onze relatie, maar hij twijfelt nog en wilt het rustig aan doen.

Wat moet ik doen?

we schelen trouwens 10 jaar ik ben 21 hij 31
Gewoon lekker op date gaan. Zo lang het leuk is, kun je een volgende date doen. Pluk de dag, wat later komt, komt later wel.
Uiteindelijk komt alles goed. Zo niet, dan toch.
Go with the flow, geniet ervan. Hij moet je nog vergeven voor die andere vent.
Ik zou er niet aan beginnen. Hij kent je, weet waar hij voor tekent als hij de relatie weer aangaat & kiest daar bewust niet voor. Contact rustig laten verwateren en op zoek gaan naar iemand die wél voor jou wil gaan.
Hij wil dus gewoon neuken zonder er een naampje op te plakken. Jij wilt zekerheid.

Dat bijt elkaar.
Het ging uit door gestook van zijn ex-vriendin. Hoe werkt dat dan?
Hij wilt rustig over nadenken of hij wel met mij verder wilt.

Ik heb net een beetje ruzie gekregen met hem ik ben het een beetje zat zo.. dat daten en vroeg hem of hij een sugar daddy/sugar baby relatie wilde. Hij zei dat dir niet mijn beste zet was.. en dat hij zo'n relatie niet ziet zitten
quote:lisannez schreef op 25 maart 2017 @ 21:57:

Het ging uit door gestook van zijn ex-vriendin. Hoe werkt dat dan?Inmiddels heb ik geen contact meer met haar maar zij heeft aan het begin van onze relatie contavt met mij gezocht via facebook en vertelde mij allerlei dingen over hem. Ik best onzeker en wantrouwen naar mensen toe. (Ik loop daarvoor ook bij eenpsycholoog ben in mijn jeugd mishandeld en verwaarloosd door mijn ouders. Hierdoor ben ik makkelijker beinvloedbaar
Laat gaan. Hij wilde niet meer. En nu wil hij ook niet echt.
Hij wilt trouwrns straks nog met mij bellen... hij is nu even bij een vriend. weet echt niet wat ik moet zeggen.
Dat het nog te vroeg is om je te binden en eerst aan je eigen issues gaat werken?
Hij Maakt het uit met jou. En als jij verder gaat met je leven en date met een ander dan is hij Op Zijn teentjes getrapt en daarom wil hij er nu geen naampje aangeven en vrijblijvend daten. Ja daag wees dan ook een vent en ben gewoon duidelijk ipv spelletjes spelen. Ik zou op Zoek gaan naar een andere leuke man die je niet onzeker maakt en wel een relatie met jou wilt en het niet zo Maar uitmaakt. Dat vrijblijvende zo ik echt niet doen, hij wil je terug of niet en zoja dan een relatie en anders niet.!
Je bent ex nr. 2 die hij aan het lijntje houdt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hij WIL..... niet wilT
quote:silencer2020 schreef op 25 maart 2017 @ 23:20:

Hij Maakt het uit met jou. En als jij verder gaat met je leven en date met een ander dan is hij Op Zijn teentjes getrapt en daarom wil hij er nu geen naampje aangeven en vrijblijvend daten. Ja daag wees dan ook een vent en ben gewoon duidelijk ipv spelletjes spelen. Ik zou op Zoek gaan naar een andere leuke man die je niet onzeker maakt en wel een relatie met jou wilt en het niet zo Maar uitmaakt. Dat vrijblijvende zo ik echt niet doen, hij wil je terug of niet en zoja dan een relatie en anders niet.!

Dit dus.

Door jouw jeugd zal je anderen sneller over je grenzen laten gaan.
Bedankt voor alle reacties.

Gisteren avond hebben we gebeld, hij wilde mij graag zien zei hij. Ik zou vanochtend naar hem toe gaan en we zouden samen ontbijten. Vanochtend verteld hij me toen ik onderweg was naar hem dat hij toch niet bij hem thuis wil afspreken. Hij vind het nog te vroeg.

Hij heeft me stuk of 10 x gebeld maar mijn mobiel zat in mijn tas. Hij zegt dat hij gisteravond aangeschoten was en daarom mij uitnodigde. Echter, hij is er nog niet klaar voor mij thuis te ontvangen (bang voor ruzie, escalatie).

Omdat ik al bijna bij hem was toen ik mijn mobiel hoorde afgaan. Zijm we in de stad wat gaan drinken. Ik was verdrietig en teleurgesteld maar ben wel gegaan. We hebben goed gepraat en ik heb aangegeven dat ik zo echt niet verder wilt omdat het mij onzeker maakt. Hij wilt nu even ons gesprek" verwerken ".
Wat een zemel, die ex van je zeg..
quote:bloembolletje0123 schreef op 26 maart 2017 @ 16:09:

Bedankt voor alle reacties.

Gisteren avond hebben we gebeld, hij wilde mij graag zien zei hij. Ik zou vanochtend naar hem toe gaan en we zouden samen ontbijten. Vanochtend verteld hij me toen ik onderweg was naar hem dat hij toch niet bij hem thuis wil afspreken. Hij vind het nog te vroeg.

Hij heeft me stuk of 10 x gebeld maar mijn mobiel zat in mijn tas. Hij zegt dat hij gisteravond aangeschoten was en daarom mij uitnodigde. Echter, hij is er nog niet klaar voor mij thuis te ontvangen (bang voor ruzie, escalatie).

Omdat ik al bijna bij hem was toen ik mijn mobiel hoorde afgaan. Zijm we in de stad wat gaan drinken. Ik was verdrietig en teleurgesteld maar ben wel gegaan. We hebben goed gepraat en ik heb aangegeven dat ik zo echt niet verder wilt omdat het mij onzeker maakt. Hij wilt nu even ons gesprek" verwerken ".

Het eerste waar ik aan dacht bij het lezen van deze posting, was dat hij een ONS in bed had liggen.

Niet klaar om thuis te ontvangen, gesprek verwerken... Wat een peuter.
Een vriend van mij dacht het zelfde. Ik geloof dit niet omdat we ruim twee uur met elkaar hebben gebeld..

Hij is nooit vreemdgegaan en best wel 'preuts' gaat niet snel met een vrouw naar bed.

quote:Djali schreef op 26 maart 2017 @ 16:37:

[...]

Het eerste waar ik aan dacht bij het lezen van deze posting, was dat hij een ONS in bed had liggen.

Niet klaar om thuis te ontvangen, gesprek verwerken... Wat een peuter.
Sinds vanochtend heb ik niets meer gehoord en misschien is het beter als ik even geen cobtact zoek met hem. Hij komt vanzelf. Ik heb tegen hem gezegd dat ik hem nog een paar dagen geef..

Maar daar heb ik eerlijk gezegd niet zo een fijn gevoel over, ik wacht namelijk al twee maanden op hem.
quote:bloembolletje0123 schreef op 26 maart 2017 @ 17:58:

Sinds vanochtend heb ik niets meer gehoord en misschien is het beter als ik even geen cobtact zoek met hem. Hij komt vanzelf. Ik heb tegen hem gezegd dat ik hem nog een paar dagen geef..

Maar daar heb ik eerlijk gezegd niet zo een fijn gevoel over, ik wacht namelijk al twee maanden op hem.Waarom op hem wachten? Is dit jouw prins op het witte paard? Iemand die niets om jouw gevoelens geeft en alles onnodig ingewikkeld maakt? Lieve meid, je bent nog zo jong en er zijn veel leukere mannen. Mannen die voor je gaan en niet een gesprek moeten verwerken. Gun jezelf een leukere man dan deze 31jarige peuter. Want dat is hij, een peuter.
Gisteren was hij bij een vriend en heeft het er met hem over gehad. Vriend is het er mee eens dat we er geen labels op moeten plakken. Hij belde mij op, ik ben boos geworden omdat ik al een maand zeg dat ik het op deze manier niet aan kan. Later hebben we nog gepraat op whatsapp toen heb ik hem gevraagd of hij zich nietveen beetje kan aanpassen aan wat ik belangrijk vind. Hij zei dat hij dat niet kon en dat als ik het zo niet aan kan ik hem moet los laten. Op dat laatste bericht heb ik niet meer gereageerd. Voor dat ik ging slapen kreeg ik een sms van hem, of ik wilde bellen. Ik heb dat afgekapt en terug gestuurd, wat denk je zelf, slaaplekker
Jeetje, je bent jong en het is een lutser en je was een half jaar samen.

Ga je wat leuks doen, drink een borrel en eet een bak ijs en ga verder met je leven.
Stop met jezelf dit aan te doen.
quote:Kootsies schreef op 25 maart 2017 @ 21:55:

Hij wil dus gewoon neuken zonder er een naampje op te plakken. Jij wilt zekerheid.

Dat bijt elkaar.

Dit

Ik zou daar dus geen zin in hebben, lekker laten gaan die ex van je

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven