VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
quote:vrolijk schreef op 25 januari 2009 @ 20:57:

O ja? Ik vind Carice niet echt in het lijstje van Lien passen. Ik zou het eerder in het lijstje van Esmee hebben gezet.

BNJMN had Klaartje Florine geheten als hij een meisje was geweest. De enige -tje naam die ik mooi vind overigens, want ik houd doorgaans niet van -tje.

Ga nu die kleine schreeuwlelijk naar de creche brengen. Ook een beetje ziekjes ofzo, in elk geval met Veel Lawaai...

Vandaag lekker dagje, lunchen met voormalig advocaat van vorige werk en daarna op bezoek bij baby van Liek (en Liek zelf ) die ik ook (al meer dan 6 jaar!) via het forum ken. Leukleukleuk.
Ik moet poepen, maar ik durf niet want de werkster is er
Hier een stom begin van de dag. Er is in onze auto ingebroken!

We werden gebeld via Aap zijn werk dat zijn werktas gevonden was, een straat verder. Die ligt standaard in zijn auto (want het is zeg maar een grote etui van hem met stempels en enveloppen en dat soort werk) Maar het meest vervelende was dat ook het hele geïntegreerde navigatiesysteem eruit gesloopt is.

Hondsbrutaal want de auto's staat naast ons huis, in onze tuin.

Van de week ben ik nog uit bed gegaan omdat ik gekke geluiden hoorde, en nu was het dus raak. Idioten!

Het suffe is dat wij nu in een dorp wonen en naïef genoeg dachten dat zulke dingen hier niet zo snel gebeurde. In Rotterdam gebeurde het net nog niet dagelijks dus daar keken we er niet van op. Maar hier?

En ook leuk, de lease maatschappij vertelde ons doodleuk dat ze waarschijnlijk terugkomen omdat ze weten dat er iets te halen valt. Ik zeg het je als ik dat toch zie dan trek ik hun kop van hun romp! Aaaargh, ik ben er helemaal boos van!

Zo voldoende stoom afgeblazen!

Nu even nadenken over leuke dingen!

Lieve meisjesnaam Lien! Ik vind Carice ook een mooie vrouw en bij haar past de naam ook goed.

Ik heb ook een lelijk litteken over gehouden aan de piercing. Er heeft teveel spanning op gestaan en nu is de rek eruit. Ik kon hem er ook echt niet inlaten hoor Vrolijk dat was hij eruit gescheurd!

Pebbles beterschap voor KP! Vreselijk naar lijkt me dat!

Ik vond de buik ook niet mooi.
En Wind, ben je al gegaan?
Hahaha, Ik dacht even dat Wind haar poepbericht was bericht 12345 was maar de eer was aan Lien.
Na weer een vreselijke nacht toch even bij huisarts geweest en Klein Pebbeltje heeft een dubbele oorontsteking. Beide oren dus, arm kind. Met paracetamol, neusspray en eventueel oordruppels moeten we het nog aankijken. Is het donderdag nog niet over dan antibiotica. Rechts is het een flinke ontsteking, links een stuk minder.

Pfff. Had eigenlijk wel op een kuurtje gehoopt. Kind heeft koorts 39,4 en heftige pijnaanvallen. Maar goed, vanzelf over gaan is beter dat geloof ik ook wel. Ben alleen niet zo goed met zieke kinderen enzo. En -hoe ontaard- er ligt een berg werk op de zaak en dat geeft me thuiszittend ook een rotgevoel.

Breekt een oorontsteking altijd door? Dus dat er viezigheid uit oor komt?
he gats, dat klinkt nog vervelender Pebbles. Hier geen ervaring met ooronsteking dus kan je niet vertellen of de rommel altijd naar buiten komt.

Goed in de gaten houden hoor en anders naar de huisartsenpost. Die terughoudende houding met het geven van AB staat nu ook weer ter discussie dus hebt kans dat een andere arts hem wel een kuur had gegeven.
He gats, Nathje. Dat is flink balen!

Ik zou ook pislink zijn. Oh, het idee dat vreemden aan je spullen zitten. Ook fijn bericht dat ze misschien terug komen omdat ze nu weten wat er te halen valt.

En een dubbele oorontsteking voor KP.

Hoopje... Hopelijk is het voor donderdag minder.

je op de bank.

En nu lekker met dekentje op de bank.

Heb onwijze rugpijn.
Toch maar even op de plek achter wat van me af geschreven.
Jemig Nathje, dat meen je toch niet? Dat is echt niet leuk en niet prettig! De brutaliteit zeg. Harries auto is ook eens open gebroken in onze vorige woonplaats (een dorp), en vanaf dat moment keek ik elke ochtend weer in spanning of alle ramen nog in onze auto's zaten als ik naar mijn werk ging.

Bij een collega van mij (volgens mij met dezelfde auto als Aap heeft) hebben ze het laatst ook gedaan (ook in een dorp, in een Vinex wijk). Zij heeft haar navigatiesysteem niet laten vervangen en een tomtom gekocht omdat zij er ook voor gewaarschuwd werd dat ze terug konden komen.....

Ik hoop dat je vannacht wel goed slaapt en niet gaat liggen waken of je buiten wat hoort.

En Pebbles, wat is KP zielig zeg. Hopelijk gaat het morgen al beter. Ik heb geen idee of het altijd doorbreekt, ik heb er gelukkig geen ervaring mee.
Nathje, balen meid! De brutaliteit he? Maar gekke is dat laatste tijd ik steeds meer hoor dat de vinexwijken worden getarget aangezien daar meer te halen valt. Maar voor jullie kanp vervelend natuurlijk. Bah!

Oh, dat is wel logisch dat je 'm eruit hebt gehaald dan als er echt last van is. Ik heb dat nooit gehad en bij beide kindjes gewoon erin kunnen laten zitten. Zelfs een flexpiercing was bij mij niet nodig toen ik het vroeg bij tattoe shop.

Peb, dubbele oorontsteking is erg pijnlijk. Arm KP. Maar kuurtje heeft nog even geen nut omdat met een ontsteking vaak de pijn er niet mee wordt bestreden, maar meer de weerstand. Pijn zelf gaat echt pas weg door helen van de infectie. Dit was antwoord wat mijn moeder altijd kreeg van huisarts, vandaar dat ik het nu opschrijf. Veel TLC dus!

Had ik het toch goed dat Carice niet bij jullie op lijstje stond :-) Collega van Vrolijkerd heeft een dochter die Klaartje heet en het is echt een poppetje. Dus leuke associaties met de naam!

Ik ga morgen naar achter want ben gaar van heel hard steppen. ben al wel gedouched en nu lekker soezig. Morgen ga ik voor het eerst spinnen! Ik ben benieuwd of dat ik er inblijf
Oeh Nathje, wat vervelend! Behalve dat het zo'n rompslomp geeft, zorgt het ook voor een onveilig gevoel in je directe omgeving, dat is eigenlijk nog erger (vind ik). Het is vent twee jaar geleden overkomen, bij onze oude woning. Navigatiesysteem weg, en de auto die eromheen zat ook. Ik was al op weg naar mijn werk, belde hij me op om te vragen of ik zijn auto had gezien. Was op dat moment waarschijnlijk al in delen richting Polen. Ik was overigens wel blij dat het mijn auto niet was . Leaseauto is volledig casco verzekerd, mijn bolide 'maar' beperkt casco en dus niet tegen diefstal, dagwaarde is toch minimaal.

Vrolijk, goeeed hoor, weer aan het sporten. Ik heb zelf vanavond - volgens www.mapmyrun.com - 2,71 km gelopen. Een lachertje natuurlijk voor mensen die geoefend loper zijn, maar voor mij voor de derde keer in mijn leven doelmatig hardlopen (behalve dan om de trein te halen) wel iets om trots op te wezen. Succes morgen met spinnen!

Morgen ben ik overigens telefonisch heel slecht bereikbaar, overdag veel dingen doen en regelen en 's avonds eerst verplichte medewerkersbijeenkomst en daarna even borrelen met vriendin, zal ik wat op de mail voorstellen w.b. boodschappen voor komend weekend?

Trusten dames!
Morning!
Nou Aap heeft een nieuw navigatiesysteem uitgezocht. Dit keer met diefstal beveiliging en ondanks dat hij nog wel geïntegreerd is, kan het schermpje er wel uit. Ze mogen terugkomen maar dit keer voor een pak slaag!

Goed hoor Drop, 2,7 km rennen. Ik vind het knap!

Hoe is het met KP vandaag?

Wind, je verhaal daarachter gelezen
KP is de nacht beter doorgekomen dan de afgelopen 2. :-)

Paracetamol bij het naar bed gaan en om 2 uur nog eentje. En nu slaapt hij nog. Wel even getemperatuurd en hij had 37,9. gisteren was dat nog 39,4 om zelfde tijd dus zeker verbetering. Maar het is nog wel een hoopje.

Mijn huisarts gaf gisteren trouwens aan dat paracetamol zetpillen effectiever zijn dan tabletten.

Hij stinkt trouwens enorm, echt zo'n zieke aceton lucht.
Gelukkig, KP weer ietsje beter. Oorpijn is echt vreselijk, arme kindjes. Hier heeft dochter 1 keer loop-oor gehad, verder brak het eigenlijk nooit door.

Zometeen lekker naar de kapper. Altijd fijn, dat gekriebel.

En verder: bij mijn ouders wordt betaald parkeren ingevoerd, 1,50 per uur. Dat worden nog dure weekenden als ik daar wil logeren. Alle dagen (ook zondag!) betalen van 10.00-24.00, echt belachelijk, want niemand zat er op te wachten en er was altijd wel plek.
Agossie, arme KP. Hoop dat hij snel van zijn zere oortjes af is!

En arme Lien, dat is wel heel erg duur! Krijgen je ouders niet van die kaarten die je dan kunt invullen, als je daar op bezoek komt? Of is dat alleen in wijken voor vergunningshouders?

Nieuwe coupe bij de kapper?

Drop, ik vind het ook een prestatie hoor, bijna 3 kilometer!

Goed dat je er zo mee bezig bent. Wanneer is de selectie?

Nathje, wat balen zeg van die autoinbraak! Ik zou ook echt pisnijdig zijn.

En nu ga ik weer aan het werk!

oh ja, morgen voor de echo!
Krijgen ze geen bezoekerskaarten Lien? Dat hadden wij toen we midden in R'dam centrum woonde en die konden we aan bezoek geven. Scheelde enorm. Maar ach het blijft vervelend.

Fijn dat KP aan de beterende hand is Pebbles. Ben jij nu steeds thuis of wissel je af met Pebblo?
scherm te lang opengestaan en nu dus mosterd!
Jep. Wel bezoekerskaart, voor 180 uur, maar als ik daar een weekendje logeer gaat dat best hard. En ik ga heel vaak ook een dag, da's dan ook van 10.00 tot een uur of 20.00, ook weer 10 uur op... Nah ja, zal wel loslopen, maar ik vind het maar gedoe. Op zo'n bezoekerskaart-ding moet je trouwens ook elke twee uur wat, lekker (on)handig..... En mijn broer gaat ook vaak die kant op en hij wisselde ook nog wel eens van auto met mijn ouders, maar dat is dan nu dus ook weer niet handig. Ach... als dat het ergste is in het leven valt 't allemaal nog best mee .

Zou eigenlijk wel een uurtje willen tukken, maar doe het maar niet. Moet om 14.45 weer bij school staan en anders ben ik zo gekreukeld. Ga dus maar even strijken, veeeel nuttiger.
Heel goed Lien, nuttig bezig zijn.

Ik heb net gezogen en gedweilt eb ga zo was vouwen.

Ik ben dus thuis Nathje. Heb vanochtend wel wat mensen geïnformeerd over levertijden enzo toen KP nog sliep. Pebblo is dus met zijn vader aan het verbouwen. Gat in muur gemaakt, zelfde gat afgetimmerd, grote werktafel gemaakt met bureautje eraan, stellingen opgebouwd enzovoorts. Dat kan hij beter doen dan ik.

Klinkt niet handig Lien, bezoekerskaart, maar misschien gaat het in de praktijk wel meevallen...

Ik vind mijn kind echt ziek, heb hem zelden zo gezien. Naast zere oren dus alleen maar in bed of op de bank liggen, niet eten, niet vrolijk, donkere kringetjes om zijn ogen. Drinken doet hij dan weer wel. Maar goed, als het goed is duurt het nog max 2 dagen. En hij is hartstikke doof. De tv staat nu echt heel hard (Lollifanten film van WtP)

Spannend Ely, echo. Ben benieuwd!
pffffffffffffffffffffffffffffffffff, wat een gezeik op mijn werk zeg. Het vreet echt energie. Ik merk het aan mijn nagels, die zijn er helemaal af. Kutzooi!

Morrie, al taartenmeuk besteld? Ik ben benieuwd hoe je het vindt!
Gezeik op werk is moeilijk loslaten, hè? ik hoop dat je echo vandaag lekker veel positieve afleiding geeft Ely!

Net leuk gesprek gehad met makelaar waar we wellicht mee gaan samenwerken. Zo'n leuk gesprek dat ik er meteen zin in heb. Nu even afwachten of hij hetzelfde vindt natuurlijk

En morgen een gesprek met twee dames (die een ontwerpburo hebben) die behoorlijk in de aandacht staan op het moment. Zij willen misschien ons bed via hun webwinkel verkopen. Zou ook leuk zijn. Zelf gaan we ook aan de slag met een webwinkel trouwens dus ons webimperium breidt zich met de dag uit.

Ik hoop dat KP vandaag weer ietsjes beter gaat. Klinkt behoorlijk ziek zeg.
KP ging vanochtend echt een stuk beter. Maar inmiddels alweer zetpil gegeven geloof ik (ben aan het werk). Arm vogeltje. Vannacht ook wel er uit geweest voor hem, maar hij viel snel weer in slaap.

Ik moet eerlijk zeggen dat mijn kind nog nooit zo ziek is geweest. En dat als KP zegt dat hij pijn heeft, hij ook écht pijn heeft. In tegenstelling tot zijn broer is het absoluut geen pieper, eerder een harde. Maar ja, het gaat slechts om een oorontsteking, er zijn ergere dingen. :-)

Ik zie hem instorten, naar zijn oren grijpen of zijn bekkie vertrekken van pijn. Hij geeft geen kik, zegt niets. Ik vraag: "Hoe gaat het, Pebbeltje?". En dan zegt hij met zo'n benepen stemmetje: "Nou..., eigenlijk niet zo goed mam". Zo zielepietig lief...
Och... de arme schat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven