Piercing en werk
woensdag 29 maart 2017 om 12:21
Vaak niet. Ook retainers zie je echt wel, dus ze moeten gewoon volledig uit. Bij een tongpiercing die ver naar achteren is geplaatst kun je nog wel een doorzichtig staafje met doorzichtig balletje dragen, maar bij lippiercings is het onmogelijk om ze onzichtbaar te maken.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
woensdag 29 maart 2017 om 12:31
quote:Muurhanger schreef op 29 maart 2017 @ 12:21:
Vaak niet. Ook retainers zie je echt wel, dus ze moeten gewoon volledig uit. Bij een tongpiercing die ver naar achteren is geplaatst kun je nog wel een doorzichtig staafje met doorzichtig balletje dragen, maar bij lippiercings is het onmogelijk om ze onzichtbaar te maken.Het gaat in de zorg niet om het zicht maar om de persoonlijke hygiëne. Ringen, armbanden, piercings mogen allemaal niet.
Vaak niet. Ook retainers zie je echt wel, dus ze moeten gewoon volledig uit. Bij een tongpiercing die ver naar achteren is geplaatst kun je nog wel een doorzichtig staafje met doorzichtig balletje dragen, maar bij lippiercings is het onmogelijk om ze onzichtbaar te maken.Het gaat in de zorg niet om het zicht maar om de persoonlijke hygiëne. Ringen, armbanden, piercings mogen allemaal niet.
woensdag 29 maart 2017 om 12:36
quote:Marana_ schreef op 29 maart 2017 @ 12:31:
[...]
Het gaat in de zorg niet om het zicht maar om de persoonlijke hygiëne. Ringen, armbanden, piercings mogen allemaal niet.Ja van sieraden wist ik dat, maar van piercings dacht ik dat het enkel uit esthetisch oogpunt was omdat je allerlei soorten mensen met verschillende normen en waarden behandelt. Weer wat geleerd
[...]
Het gaat in de zorg niet om het zicht maar om de persoonlijke hygiëne. Ringen, armbanden, piercings mogen allemaal niet.Ja van sieraden wist ik dat, maar van piercings dacht ik dat het enkel uit esthetisch oogpunt was omdat je allerlei soorten mensen met verschillende normen en waarden behandelt. Weer wat geleerd
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
woensdag 29 maart 2017 om 13:36
Eigenlijk is het wel hypocriet; oorbellen zijn ook piercings en daar hoor je niemand over. Maar een knopje in je neus of lip en ze staan op hun achterste benen. Maar om antwoord te geven op je vraag: bij het bejaardentehuis waar ik werk zag ik af en toe verpleegsters met piercings in het gezicht (en ook tunnels/plugs in de oren). Dus het verschilt per organisatie wat is toegestaan. Sieraden aan je handen/armen waren niet toegestaan (armbanden, ringen, etc)