Ingewikkeld

29-03-2017 11:12 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een tijdje heb ik een relatie met een man die een relatie heeft. Ik zit zelf in een vechtscheiding en we hebben beide kinderen. Ja ik weet dat het niet klopt...iedere keer beloofd hij dat hij wegaat en geloof ik hem....ik hou nl zielsveel van hem...nu heb ik al een paar keer de relatie verbroken maar ik kom niet van hem af...hij blijft dan bellen, appen, voicemail volpraten...dat ik er uiteindijk in trap.

Ik kom uit een relatie met een narcist...en nu dit...wat moet ik doen ben.radeloos????????????????
quote:attribuutje schreef op 29 maart 2017 @ 17:17:

Dat je in een nare relatie zit en voor iemand anders valt, daar kan ik inkomen. Ik zit in een fijne relatie en presteerde het zelfs om alles op het spel te zetten omdat aandacht via de chat wel heel egostrelend verliep.

Maar denk nu eens niet met je verliefde gevoelens...je nieuwe "vriend" is toch eigenlijk een ei dat hij je niet met rust kan laten in zijn eigen slechte huwelijk en jouw vechtscheiding? Als hij echt om je gaf geef je aan met rust gelaten te willen worden tot jullie allebei je relaties netjes hebben afgesloten, eens kijken wat er dan nog over is van al die liefde. Die ik je overigens echt wel gun hoor.

Dit is nu een reactie wat me goed doet ipv alleen maar verwijten. Het klopt idd wat je zegt...ik zit zelf ergens middenin...en als er dan iemand komt die wel lief voor je is....dan ga je voor de bijl....en mijn kinderen zijn mijn alles...

Bedankt voor je berichtje
Besef je inderdaad dat je gevoelens voor hem hebt omdat hij op een moment in je leven komt dat je iemand nodig hebt, en liefde meer dan welkom is. Op lange termijn echter gaat deze man je meer problemen opleveren dan het nu waard is. Diep van binnen weet je dat zelf al wel. Dus wat de juiste beslissing is is duidelijk, het is alleen zo moeilijk om uit te voeren.
quote:cactusss schreef op 29 maart 2017 @ 17:29:

Besef je inderdaad dat je gevoelens voor hem hebt omdat hij op een moment in je leven komt dat je iemand nodig hebt, en liefde meer dan welkom is. Op lange termijn echter gaat deze man je meer problemen opleveren dan het nu waard is. Diep van binnen weet je dat zelf al wel. Dus wat de juiste beslissing is is duidelijk, het is alleen zo moeilijk om uit te voeren.Klopt helemaal...en diep van binnen weet ik het ook wel...het is alleen zo dubbel...soms kun je je gevoels niet uitschakellen juist wanneer je het zo nodig hebt
Zoals je eraan komt, zo kom je er ook vanaf. Zo'n vent kan je nooit vertrouwen.
quote:Najo1979 schreef op 29 maart 2017 @ 17:23:

[...]

Dit is nu een reactie wat me goed doet ipv alleen maar verwijten. Het klopt idd wat je zegt...ik zit zelf ergens middenin...en als er dan iemand komt die wel lief voor je is....dan ga je voor de bijl....en mijn kinderen zijn mijn alles...

Bedankt voor je berichtje

Juist en dat is nu de valkuil voor een verkeerde keuze, de eerste de beste die lief voor je is die wil je omdat je dat niet gewend bent. Vertel mij wat. En reken erop dat dit ook mis zal gaan. Werk eerst aan jezelf

Reken maar dat er wat boven komt de eerste jaren. Sterkte. En tegen die gevoelens kan je vechten, ohhh ik begrijp je zo goed
het is nooit te laat om te leven
quote:winniewel schreef op 29 maart 2017 @ 18:12:

[...]

Juist en dat is nu de valkuil voor een verkeerde keuze, de eerste de beste die lief voor je is die wil je omdat je dat niet gewend bent. Vertel mij wat. En reken erop dat dit ook mis zal gaan. Werk eerst aan jezelf

Reken maar dat er wat boven komt de eerste jaren. Sterkte. En tegen die gevoelens kan je vechten, ohhh ik begrijp je zo goedKlopt idd. Juist doordat je het gevoel niet kent en je tegelijk ook ergens middenin zit, ben je daar gevoelig voor. Ik ga zeker aan mezelf werken en er komt zeker veel naar boven...misschien kun je me tips geven?
1 tip van mij is om een half jaar compleet geen contact op wat voor manier dan ook te hebben.

Tot eind september. Het is over. Het doet te veel pijn bij jou.

Word je echt mentaal sterker van.

Hij is bezet.

Daarna verleng je het weer met een halfjaar.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Doe leuke dingen met je kinderen maar ook voor jezelf. Zoek uit waar je blij van wordt en ga dat doen. Probeer een half jaar niets met mannen te doen. Niet daten, geen app contact. Leer weer jezelf leuk te vinden, het leuk te hebben met jezelf.

Na een tijdje zal je merken dat je niemand nodig hebt om je prima te voelen. Word weer vrienden met jezelf. Het is het mooiste wat je voor jezelf kan doen.

Mocht er dan wat op je pad komen, herken je de klootzakken wel. Want die heb je niet nodig.
quote:Eslarealidad schreef op 29 maart 2017 @ 18:27:

1 tip van mij is om een half jaar compleet geen contact op wat voor manier dan ook te hebben.

Tot eind september. Het is over. Het doet te veel pijn bij jou.

Word je echt mentaal sterker van.

Hij is bezet.

Daarna verleng je het weer met een halfjaar. Dat is zeker een goed advies...het doet mij intens veel pijn...en om mezelf weer terug te vinden kan alleen ikzelf
quote:Najo1979 schreef op 29 maart 2017 @ 18:35:

[...]

Dat is zeker een goed advies...het doet mij intens veel pijn...en om mezelf weer terug te vinden kan alleen ikzelf

Begin ook eens met woorden als 'intens' en 'radeloos' niet meer te gebruiken. Drama woorden. Het doet pijn ja. Maar je overleefd het wel hoor.

Kijk eens even naar aan honger stervende kinderen in Afrika. Of lees het topic van Anna, moeder van twee die dood gaat aan kanker.

Tel je zegeningen.
quote:Saz schreef op 29 maart 2017 @ 18:48:

[...]

Begin ook eens met woorden als 'intens' en 'radeloos' niet meer te gebruiken. Drama woorden. Het doet pijn ja. Maar je overleefd het wel hoor.

Kijk eens even naar aan honger stervende kinderen in Afrika. Of lees het topic van Anna, moeder van twee die dood gaat aan kanker.

Tel je zegeningen.

Dit.

Rationeel en realistisch, dus op deze manier denken, zet je wel met beide benen op de grond.

Verliefdheid, of het denken dat je verliefd bent kan zo'n enorm rad voor ogen draaien. Meestal is het in bepaalde situaties niet eens verliefdheid, maar een compenserend gevoel dat zich manifesteert als zijnde verliefdheid. Kijk ermee uit. Voor je het weet zit je, wat velen hier schrijven weer driedubbel dik in de ellende (narcistische, manipulerende partner/minnaar), als je dat al niet zit

Heel menselijk, maar verbreek alle contact, dan voed je het ook niet en stopt het vanzelf. Ontdoe je van deze parasiet. Ik spreek uit ervaring. Succes.
quote:Najo1979 schreef op 29 maart 2017 @ 18:35:

[...]

Dat is zeker een goed advies...het doet mij intens veel pijn...en om mezelf weer terug te vinden kan alleen ikzelf

Ja echt hoor, zo kom je weer terug

dicht bij jezelf.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Denk aan hoe je leven was, wil je dat nog een keer? Ga eerst eens leren sterker in je schoenen te staan, zodat je nooit meer laat gebeuren wat er was. Leer om voor jezelf op te komen en dat kan alleen zonder een andere man. Deze man deugd voor geen meter en krijgt de gevolgen van jouw huwelijk over zich heen.

Dat gaat echt niet nooit never goed komen. Waarom viel je op je ex man?
het is nooit te laat om te leven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven