Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Mijn bekkie valt ook open... zag deze zo niet aan komen. Net als Guus tijdje terug. Is Johnny de mol s verkering nog aan? Daar hoor je weinig over.....
Ja Johnny liep over de rode loper met Anouk en haar dochter.
Lijkt me wel een lieverd, die Ineke. Naar aanleiding van het interview van de link van Enn. Humberto vond ik toch al niet leuk, en nog minder als dit waar is. Zo'n mooi gezin naar de klote.
Dank voor de update minni!
Precies Enn. Hoeveel vrouwen zitten niet in hetzelfde schuitje als Ineke, maar hebben geen geld om hun man een enkeltje te geven naar een eenkamerappartement.
Mij verbaast dit totaal niet. Hetzelfde verhaal als Guus Meeuwis. Beide mannen zijn ' on top of their game'. De afgelopen jaren hebben ze succesvol carierre gemaakt in hun vak. En succesvolle, goed uitziende mannen zijn zeer aantrekkelijk. Voor iedereen. En als je thuis ' doe maar ff gewoon krijgt' en van aardige, jonge dames om je heen 'bewondering/adoratie' krijgt dan kan ik mij voorstellen dat deze mannen hier voor zwichten. Ik praat het niet goed, maar ik begrijp het wel.
quote:fientje1982 schreef op 29 maart 2017 @ 19:30:

De vraag is dan meer in het algemeen: kun je verliefd worden op iemand anders tijdens je huwelijk?

En kun je nog verliefder(of meer van die andere houden) dan je eigen partner?

En moet je ten alle tijden bij je man/vrouw blijven als je eenmaal getrouwd bent en kinderen hebt.

(of hij is vreemdgegaan weten we niet zeker)In het algemeen kan je verliefd worden op iemand anders tijdens je huwelijk,je hoeft er echter niet aan toe te geven. Je kan zelfs verliefd worden op een roomsoes, maar als je al een lekkere roomsoes hebt hoef je toch geen andere.

Als hij in december 2016 zegt dat hij en zijn vrouw elkaar goed aanvoelen, een goed team zijn, en dat zijn gezin het allerbelangrijkste is, dat zijn gezin op de eerste plaats staat, dan vraag ik me nu af op welke plaatst ze dan nu staan, nadat hij zijn gezin voor de veel jongere Dionne verlaat. Als hij een shit huwelijk had zou ik het begrijpen als hij de scheiding aan vraagt, dan kun jij zeggen dat hij niet ten alle tijden bij zijn vrouw moet blijven omdat hij getrouwd is en kinderen heeft, maar scheiden bij een goed huwelijk kan dramatisch zijn voor kinderen, Dat hij ze nu laat 'zitten' vind ik laf. Van allebeide.
LOEP ME MAAR aub.
Ach Missie, je moet dus niet alles geloven wat BNers allemaal roepen. Kijk destijds naar Xander en Wendy. Ze zat zelfs bij hem op schoot als hij op de WC zat. Guus die zo graag een 4e liefdesbaby wilde, Martijn K idem dito. Katja en Thijs die een speciale band hadden omdat hun vriend Theo hen had samengebracht. Zelfs bij de buren weet je niet wat er achter de voordeur afspeelt. Iedereen wil vooral de schone schijn ophouden en ik geef ze geen ongelijk.
Ja inderdaad in de bladen zeggen ze altijd dat ze een goed huwelijk hebben. We weten toch niet of dat echt zo is.

Tijdens interviews vragen ze daar ook nadrukkelijk om. Moet je dan gaan lopen liegen.

Tenminste ik weet er het fijne niet van of ze een goed huwelijk hadden of niet. En daarnaast worden er ook veel dingen bij verzonnen. Stel ze vragen zou je nog meer kinderen willen. En jullie als bners zijn er nog niet over uit. En je zegt dat zou kunnen. Dan koppen ze de volgende dag in de krant die en die willen een 4e baby. Geloof dus niet zomaar alles wat je in de kranten leest. 90 tot 95 procent is vaak niet waar.
Ik ken iemand die bij de bladen heeft gewerkt. Het is allemaal meestal niet waar.
Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat Humberto nooit echt een trouwe echtgenoot is geweest. Waarschijnlijk is hij dit keer ook echt verliefd.
quote:CharlotteAnnaSophie schreef op 30 maart 2017 @ 01:39:

Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat Humberto nooit echt een trouwe echtgenoot is geweest. Waarschijnlijk is hij dit keer ook echt verliefd.

Hier nog een, hij heeft een tijd een verhouding gehad met een vriendin van mij.

Schuinsmarcheerder eerste klas hoor die Humberto.
Ik weet van meer mensen uit betrouwbare bron dat ze vreemdgaan. En dan ook bij de vrouwen.

Al die verleidingen. Is toch wel anders dan op kantoor werken.
Wie dan?
Guus Meeuwis was ook altijd een ontzettende vreemdganger.
Oh ja , dat verhaal van Wendy op schoot bij poepende Xander. Totaal geschift.
quote:Lucylucille schreef op 29 maart 2017 @ 16:35:

Tja, ik kan er niet over oordelen, maar ik zag het niet aan komen moet ik zeggen.

Misschien hadden ze wel een vreselijk klote huwelijk, weten wij veel. Dan nog hoor je niet buiten het potje te piesen natuurlijk, maar of dat überhaupt gebeurt is weten we niet.

Uiteindelijk is het vooral rot voor de kinderen, wat de aanleiding van zijn vertrek ook is.dit!!
quote:minnimouse schreef op 29 maart 2017 @ 20:20:

Humberto ontkende laatst nog de lover van Dionne te zijn. Hij was nog heeeeeel gelukkig met Ineke

Prive kan wel vanalles schrijven maar er stonden wel foto's bij van die twee ontbijtend op een balkonnetje. Foto's liegen niet.tja, wellicht doet zij nu ook mee aan dat fotografen programma? weet jij veel?
Lichtelijk hypocriet ook van RTL boulevard om hier met geen woord over te reppen.

In andere gevallen duiken ze er wel direct bovenop en laten daarbij geen kans onbenut om alle smeuïge verhalen uit iemands privé leven tot in detail de huiskamers in te slingeren.

Nu het iemand uit hun eigen gelederen betreft doen ze of hun neus bloedt.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
quote:Vera8 schreef op 30 maart 2017 @ 12:15:

Lichtelijk hypocriet ook van RTL boulevard om hier met geen woord over te reppen.

In andere gevallen duiken ze er wel direct bovenop en laten daarbij geen kans onbenut om alle smeuïge verhalen uit iemands privé leven tot in detail de huiskamers in te slingeren.

Nu het iemand uit hun eigen gelederen betreft doen ze of hun neus bloedt.Inderdaad, alleen hierom weet je al dat er stront aan de knikker is.
Ah, ik vroeg me al af of Boulevard er aandacht aan had besteed. Maar niet dus.
quote:Vera8 schreef op 30 maart 2017 @ 12:15:

Nu het iemand uit hun eigen gelederen betreft doen ze of hun neus bloedt.Inderdaad hypocriet. Umberto wil niets zeggen, nu niet en nooit niet. Zal wel zijn omdat hij zijn gezin geen pijn en verdriet wil doen. Ik vond Dionne de leukste nieuwslezeres maar nu vind ik het twee "lafferikken".
LOEP ME MAAR aub.
quote:Kate2000 schreef op 30 maart 2017 @ 05:42:

[...]

Hier nog een, hij heeft een tijd een verhouding gehad met een vriendin van mij.

Schuinsmarcheerder eerste klas hoor die Humberto.ik ook uit zeer betrouwbare bron
zo makkelijk gaat dat,schreeuwen op het internet.
Wat leuk voor Diane en Norman! ( )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven