Dilemma

31-03-2017 12:49 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
En als je kind melodramatisch gaat doen hierover verbreek je ook het contact? Zou je dat ook redelijk vinden?
quote:MinkeDeWit schreef op 31 maart 2017 @ 13:00:

Kun je sterilisatie wel ongedaan laten maken? Volgens mij worden je eierstokken helemaal dicht gemaakt daarbij.Ja hoor, dat kan. Mijn moeder heeft haar sterilisatie ook ongedaan laten maken om mij te krijgen en dat was eigenlijk een vrij eenvoudige procedure.
Welja joh. Lekker doen

Klinkt allemaal super verstandig en doordacht. Kan niet fout gaan dit.
Ik moet bijna op mijn handen zitten om niet met een rode pen door de OT te gaan....

Bijzonder verhaal!

Ik stel met zo voor dat je vriend jonger is, eigenlijk ook wel een kind wil en jij je door hem ineens weer 20 voelt?

Want ik ben oprecht nieuwsgierig waar deze sterke overtuiging ineens vandaan komt nu je 42 bent, reeds gesteriliseerd en zowel je kind als je moeder je proberen te overtuigen dat dit geen goed idee is.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Tja als je er behoefte aan heb om rond je 45e een kind alleen op te voeden moet je het vooral doen.

Je kan je ook gaan voorbereiden dat over pak en beet 5 jaar kind vrij bent, de jongens uit huis zijn en heerlijk een huis voor jezelf hebt.

Waar je ook voor kiest je moet het er mee doen.Of het verstandig is, al doende leert men.
Oh, je bent alweer verdwenen. Maar mijn antwoord op je vraag of je onredelijk bent is: JA!
Zeker niet de juiste antwoorden gekregen?
Ik wil geen gelijk hebben zeker niet.

Maar heb geen zin om de les gelezen te worden door onbekende..
quote:Krabbetjee schreef op 31 maart 2017 @ 14:08:

Maar heb geen zin om de les gelezen te worden door onbekende..Dan moet je niet op een forum gaan zitten

Maar heb geen zin om de les gelezen te worden door onbekende..In dat geval: Doen! Direct! Dit is het beste idee sinds gesneden brood!

Maar heb geen zin om de les gelezen te worden door onbekende..Ga dan niet naar een forum!

Je wordt niet de les gelezen. Je krijgt meningen. Maar ook de mening van een bekende kun je niet aan.

Je wereld bestaat niet uit ja-knikkers. Doe er je voordeel mee.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

O god, weer iemand die wel van onbekenden wil horen dat iedereen gek ik behalve zij, maar als die onbekende hetzelfde reageren als alle andere weldenkende mensen, snel de OP verwijderd omdat dat nou net niet de bedoeling was.

Nou TO succes ermee!
Binnen drie minuten de OP verwijderd
quote:Knuffelheks schreef op 31 maart 2017 @ 16:15:

Binnen drie minuten de OP verwijderd Een uur en drie minuten.
Zo'n hersteloperatie, moet je die zelf betalen? Er is immers geen medische noodzaak.
Nou dan zou ik maar opschieten. Vanaf 43 jaar doen ze het niet meer.
quote:Tr0tter schreef op 31 maart 2017 @ 16:24:

[...]

Een uur en drie minuten.Sorry
Zou er niet aan moeten denken om nu nog zwanger te raken. Ben 43 en zou nooit van mijn leven alles uit de kast trekken om zwanger te worden als ik een jonge gast zou treffen, zoekt ie maar een jonger exemplaar. Ben reeds uit de kinderen en kan doen en laten wat is wil, heerlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven