Good Luck!
woensdag 28 januari 2009 om 15:12
Nou, ik heb mijn bril binnen, yes! Duurde 4 weken voordat hij klaar was vanwege drukte declaraties vorig jaar ofzo. En heb nog een leuke broek gekocht voor Mr J voor de doop zondag in de uitverkoop bij Zara en een hele leuke zomerbroek vast (kon hem niet laten hangen...!) bij de hema, wit met bruine streepjes.
Nu ga ik snel even met Mr J naar de bouwmarkt want de orchideeën zijn in de reclame. Ik probeer het maar weer, ben er niet zo handig mee, gaan steeds snel dood bij mij. Vanavond komt vriendinnetje eten, gezellig.
Nu ga ik snel even met Mr J naar de bouwmarkt want de orchideeën zijn in de reclame. Ik probeer het maar weer, ben er niet zo handig mee, gaan steeds snel dood bij mij. Vanavond komt vriendinnetje eten, gezellig.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 28 januari 2009 om 15:40
Hello,
Gefeliciteerd Twan!! Ik hoop dat het leuk was?!
Had je hem wel afgerekend in het vorige jaar Mal? Zodat je de belastingdienst kunt aanspreken? Staat ie leuk?
Ik heb neporchideetjes en die blijven toch goed!
Juud, hoe was het bezoek aan de school? Wat rottig dat je nog zo moehoeder bent..
Oja dat doorslapen en voeden.. Wat lijkt dat lang geleden!
CG had als bijzonderheid overal doorheen te slapen, we moesten haar altijd wekken overdag. En dan nog viel ze in slaap aan de borst. Toen ze 2 maanden was, heb ik haar met mijn naieve hoofd 6 uur laten slapen overdag aan 1 stuk (zonder voeding)!
Wakker houden aan de borst was ook zo lastig, voeten kriebelen, ruggetje aaien, gezichtje blazen etc.
Gefeliciteerd Twan!! Ik hoop dat het leuk was?!
Had je hem wel afgerekend in het vorige jaar Mal? Zodat je de belastingdienst kunt aanspreken? Staat ie leuk?
Ik heb neporchideetjes en die blijven toch goed!
Juud, hoe was het bezoek aan de school? Wat rottig dat je nog zo moehoeder bent..
Oja dat doorslapen en voeden.. Wat lijkt dat lang geleden!
CG had als bijzonderheid overal doorheen te slapen, we moesten haar altijd wekken overdag. En dan nog viel ze in slaap aan de borst. Toen ze 2 maanden was, heb ik haar met mijn naieve hoofd 6 uur laten slapen overdag aan 1 stuk (zonder voeding)!
Wakker houden aan de borst was ook zo lastig, voeten kriebelen, ruggetje aaien, gezichtje blazen etc.
woensdag 28 januari 2009 om 16:04
Ben benieuwd hoe hij het bedje vindt, Mal! En vertel nog eens van zijn schoenen of heb ik eroverheen gelezen?
Star, je bent al lekker op weg met 10 weken!
Fijn dat het er allemaal lekker (alleen) bewegend uitzag.
Vrijdag naar de kapper. Ik heb stro waar ik vanaf moet.
Ik twijfel tussen highlights en een semi-permanente kleuring.
Amalia is volgens mij kleurenexpert.. Wat heb jij momenteel?
Star, je bent al lekker op weg met 10 weken!
Fijn dat het er allemaal lekker (alleen) bewegend uitzag.
Vrijdag naar de kapper. Ik heb stro waar ik vanaf moet.
Ik twijfel tussen highlights en een semi-permanente kleuring.
Amalia is volgens mij kleurenexpert.. Wat heb jij momenteel?
woensdag 28 januari 2009 om 17:25
Mal, orchideën zijn leuk!!! Niet teveel zon, WEINIG water (1x in de week even met zijn voeten in het water zetten bv in de wasbak) en verder gewoon lekker verwaarlozen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze altijd weggooi als de bloemen eruit zijn omdat ik zo'n stokkie zo zielig vindt, maar mijn zus heeft echt al anderhalf jaar bloem na bloem en ze doet er niets aan. Ook niet de bloemen onder het laatste bobbeltje afknippen en dat soort onzin.
Succes
Compu, ik zeg: beide! Lekker kleuren en flink wat high lights erbij! Gezellig Ik hou niet van één egale kleur.
Getver, ik eet spruitjes vanavond ha ha! Heb het zelf gekocht van de week maar vraag me nu af wat me bezielde Nouja, wat kaas erover maar...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze altijd weggooi als de bloemen eruit zijn omdat ik zo'n stokkie zo zielig vindt, maar mijn zus heeft echt al anderhalf jaar bloem na bloem en ze doet er niets aan. Ook niet de bloemen onder het laatste bobbeltje afknippen en dat soort onzin.
Succes
Compu, ik zeg: beide! Lekker kleuren en flink wat high lights erbij! Gezellig Ik hou niet van één egale kleur.
Getver, ik eet spruitjes vanavond ha ha! Heb het zelf gekocht van de week maar vraag me nu af wat me bezielde Nouja, wat kaas erover maar...
woensdag 28 januari 2009 om 21:06
Ik zou van de week wat met spruitjes en walnoten, beetje roerbakken, recept zag er erg lekker uit. Maar vriend had ze oudhollandsch gaargekookt voor ik het in de gaten had. Heb er maar erg van genoten, want dat soort initiatieven moet je natuurlijk vooral stimuleren.
Ow, maar nu vergeet ik Twan helemaal... Nog van harte gefeliciteerd grote man! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad.
Mal, bevallen de nieuwe brillen? Je had er twee toch? Fotootje!
Compu, ben je al een beetje opgeknapt?
Ow, maar nu vergeet ik Twan helemaal... Nog van harte gefeliciteerd grote man! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad.
Mal, bevallen de nieuwe brillen? Je had er twee toch? Fotootje!
Compu, ben je al een beetje opgeknapt?
donderdag 29 januari 2009 om 09:16
Goedemorgen... Kinderen hadden feest vannacht... Meisje voor 3de nacht achter elkaar dus weer bij ons in bed. Ties wakker en niet willen slapen. Na uur die in slaap, lag meisje nog steeds te feesten in ons bed. Dus uiteindelijk die naar eigen bed en toen ging de wekker en was iedereen weer wakker. Kreeg net mailtje van vriend... Ja het is koffiedag, koffiedag, koffiedag, koffiedag... (Denk K3 kusjesdag er even achter...)
Krijg zowat trek in spruitjes... Eens kijken of ik dat zover ga krijgen...
Orchideeën: heb nog ergens een kaal stokje staan wat inderdaad goed verwaarloosd wordt... Maar er gebeurt niks...
Jin en Bam: hoe is het met jullie?
Krijg zowat trek in spruitjes... Eens kijken of ik dat zover ga krijgen...
Orchideeën: heb nog ergens een kaal stokje staan wat inderdaad goed verwaarloosd wordt... Maar er gebeurt niks...
Jin en Bam: hoe is het met jullie?
donderdag 29 januari 2009 om 09:28
Goodmorning ladies,
tja orchideeën, het is bij mij ook vaak de kleur. Als ik witte koop dan gaan ze al dood terwijl ik er naar kijk. En ik heb een keer paarse gehad, die waren niet dood te krijgen.
Dus ik heb nu maar weer paarse gehaald. Ik vind de witte wel mooier, maar dat werkt gewoon niet.
Vanavond eten wij pasta met kip, spekjes en spinazie a la boursin. Erg lekker!
tja orchideeën, het is bij mij ook vaak de kleur. Als ik witte koop dan gaan ze al dood terwijl ik er naar kijk. En ik heb een keer paarse gehad, die waren niet dood te krijgen.
Dus ik heb nu maar weer paarse gehaald. Ik vind de witte wel mooier, maar dat werkt gewoon niet.
Vanavond eten wij pasta met kip, spekjes en spinazie a la boursin. Erg lekker!
donderdag 29 januari 2009 om 09:46
Lekker Mal!! Vent hier vind dat pasta met rode saus hoort. Hij eet het ook wel op een andere manier, maar dan moet ik honderd keer horen dat hij het met rode saus lekkerder vind, zucht... Wij eten vanavond kip madras, het is vandaag weer opa en oma kookdag, hoop dat ze het lekker vinden.
Hier hetzelfde probleem met de orchideeen. Mag ze nu ook niet meer kopen van vent. Heb nu maar nepwitte gekocht, die blijven wel staan. (ziet er bij the way heel stylisch uit hoor. Heb ze in 2 grote weckpotten gezet met takken en houtsnippers. Voor jullie zo'n oma huis voor je zien).
Net bij maisonmarcella stickers besteld voor de voordeur en de stoelen van de jongens.
Deze:
En deze voor de stoeltjes:
Ik heb dezelfde stoeltjes van Ikea, had ze alleen nog steeds niet geschilderd.
Was een lekker nachtje dus Bridge! Je meisje zag er trouwens prachtig uit zondag. Erg leuke kleertjes!
Hier hetzelfde probleem met de orchideeen. Mag ze nu ook niet meer kopen van vent. Heb nu maar nepwitte gekocht, die blijven wel staan. (ziet er bij the way heel stylisch uit hoor. Heb ze in 2 grote weckpotten gezet met takken en houtsnippers. Voor jullie zo'n oma huis voor je zien).
Net bij maisonmarcella stickers besteld voor de voordeur en de stoelen van de jongens.
Deze:
En deze voor de stoeltjes:
Ik heb dezelfde stoeltjes van Ikea, had ze alleen nog steeds niet geschilderd.
Was een lekker nachtje dus Bridge! Je meisje zag er trouwens prachtig uit zondag. Erg leuke kleertjes!
donderdag 29 januari 2009 om 09:50
donderdag 29 januari 2009 om 10:13
Sinds Fieke er is gebruiken we het tafeltje meer, zodat Ties niet op de grond hoeft te zitten. Kan me voorstellen dat het voor Fieke ook fijn is straks om een eigen plekje te hebben... Maar nu hoeft het nog niet. Stoeltje is om te klimmen, schaatsen, bouwen etc. en voor zondagavond als we met bord op schoot eten...
donderdag 29 januari 2009 om 10:38
quote:bridges6 schreef op 29 januari 2009 @ 09:41:
Mal: hoe maak je het precies?O, het is zo makkelijk! Ik doe altijd een klein stukje kip in stukjes snijden, dan 1 klein pakje (de helft van zo'n duopakje) magere spekreepjes en dat samen opbakken. En dan 1 doosje boursinspinazie in de pan erbij roeren, pasta erin, klaar! Had het zelf zo eens bedacht toen ik wat restjes kip en spek had. Op de achterkant van het boursinpak staat een gerecht met zalm, ui en cherrytomaatjes, die is ook lekker.
Mal: hoe maak je het precies?O, het is zo makkelijk! Ik doe altijd een klein stukje kip in stukjes snijden, dan 1 klein pakje (de helft van zo'n duopakje) magere spekreepjes en dat samen opbakken. En dan 1 doosje boursinspinazie in de pan erbij roeren, pasta erin, klaar! Had het zelf zo eens bedacht toen ik wat restjes kip en spek had. Op de achterkant van het boursinpak staat een gerecht met zalm, ui en cherrytomaatjes, die is ook lekker.