Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gewoon in het vriesvak naast de gewone spinazie. Ik zag gisteren trouwens dat ze ook spinazie met tomaat en nog iets hebben (ben niet lang genoeg blijven staan om alles te bekijken).
Mogge Star! En bedankt!!! Heb ik die cucina er ook bij nodig?
Leuk mamax die stickers. Ik heb ze ook op de voordeur (heel sjiek ) en op de speelgoedkist. Op de stoeltjes niet want ik twijfelde of dat pastte. Ik ze overigens ergens anders besteld, maar weet de site niet meer...
Kijk, Google is mijn beste vriend, spinazie met tomaat en mozzarella was het.
Kut vriendinnetje mailt net dat ze voor de 2e x in korte tijd een miskraam heeft gehad. Ze was al 15 weken, flinke buik en kotsmisselijk. Dan zou je dit toch niet meer verwachten. Ze is heel nuchter nu.

Ik vind januari 2009 ondanks alle jarigen maar een trieste maand...
Wat leuk Amalia! Was het een beetje makkelijk te doen? Ik wil vent eigenlijk verrassen ermee. Welke kleur heb jij hem? Onze voordeur is donkergrijs. De sticker wil ik graag in roomwit.

Ik vroeg me ook af of het op die stoeltjes ging passen, maar toen ik bij de fotogalerij ging kijken zag ik hem erop zitten.
Jeetje, na 15 weken nog! Bah... Heeft ze wel al kinderen? Anders misschien naar de gyneacoloog, na 15 weken is het toch niet zomaar een miskraam toch?
Ik heb wit. Het is wel makkelijk om te doen, maar sommige stukjes van de letters zijn heel dun. Dan moet je het wel heel goed aandrukken en rustig eraf trekken.

Op de voordeur krijgen we veel complimenten. Iedereen denkt dat het geschilderd is, grappig. Wel spannend, want het moest goed recht natuurlijk

Ik heb wit, we hebben een donkergroene voordeur.

Wat heb je betaald? Ik was geloof ik voor Speelgoed en mijn Fam. Huppeldupup 16 euro kwijt. Dat is niet duur toch?
Ja , ze heeft er al 2, van 11 en 13. 2e leg is dit. Ze is ook (al) 40. Ze stond al heel erg onder controle omdat ze diabeet is. Maarja zo zie je maar dat de natuur zich niets van controles aantrekt.

Het is echt triest...
Die voor de voordeur kost 12.95 en die voor de stoeltjes 5.50 per stuk.

Wat erg zeg. Zeker als je er dan al 2 zonder problemen hebt en de 12 weken voorbij bent. Dan reken je er ook echt niet meer op. Verschrikkelijk.
Klinkt lekker allemaal! Doe je dat dan op een laag vuurtje Mal, kip en spekjes tegelijk bakken (komt altijd zo veel vet van die spekjes af, dat gaat dan liggen pruttelen)?

Leuk, die letters op die IKEA stoeltjes Mamax! Heb toevallig gisteren verf en kwasten te voorschijn gehaald om ons setje eindelijk eens onder handen te nemen. Wil ook wel wat met letters. Maar twee stoeltjes met Mare erop is ook zo wat. * voegt argment toe aan het lijstje "ja, we maken nog een kindje" *

Ha ha, is dat de nieuwe keukenmachine Star?

Boehoe, collega vroeg net of de tweede ondeweg was. Het is een feit: alle moeizaam afgelijnde en getrainde kilo's zitten er weer aan (en nog wel meer ook, schat ik zo). Dit vraagt om aktie (na Mare's verjaardag, nu eerst even iets lekkers halen voor de lunch )
Dit is trouwens onze voordeur, wel met hetzelfde glas, alleen dan dus donkergrijs.

Wij hebben en alleen geen brievenbus in. Ik denk dat ik de sticker daar ga plakken. Of helemaal bovenaan? Wat vind jij?
15 weken?!?! Bah, naar!
Of een ander soort actie, heb je meteen het probleem van de stoeltjes opgelost!

Ik vind L'enfant erop ook leuk.
Is niet een foto van mij persoonlijk hoor Hel

Ik snap zulke vragen niet, hou je kop dan dicht.
Gewoon vet van de spekjes afgieten Hel

Of geen olie in pan en in vet van spek alles bakken.
Ik zou op de plek van de brievenbus doen Mamax. Anders is het wel erg hoog.

He, wat verdrietig voor vriendin Amalia. Gaat ze wel nog naar gyn?
Op plek van de brievenbus Mamax

Hoi Star!

Voor de collega van Hel:

quote:mamax schreef op 29 januari 2009 @ 11:38:

Of een ander soort actie, heb je meteen het probleem van de stoeltjes opgelost!

Ik vind L'enfant erop ook leuk.

Twee vliegen in 1 klap!

Hmmm, op de ene l'enfant en op de andere terrible, hihi..
quote:amalia schreef op 29 januari 2009 @ 11:42:

Op plek van de brievenbus Mamax

Hoi Star!

Voor de collega van Hel:

[afbeelding]
Gave handschoenen eigenlijk wel.
Nou ja, is beetje aparte collega. Maar goed, als zij het zegt betekent dat dus dat anderen het denken en dat is net zo erg.

Neh, ik zit er niet mee dat ze het zegt hoor. 't Is even confronterend, maar ik had het zelf al lang al gezien en gedacht.
Echt wel. Zou er bijna voor gaan boksen!
Ja precies Hel
quote:Helenita2 schreef op 29 januari 2009 @ 11:45:

[...]

Twee vliegen in 1 klap!

Hmmm, op de ene l'enfant en op de andere terrible, hihi..

Dat vind ik wel echt leuk eigenlijk. Ik hou wel van een beetje humor in huis.

Brievenbus vinden jullie ook dus. Blij dat jullie allemaal hetzefde zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven