Good Luck!
donderdag 29 januari 2009 om 11:22
donderdag 29 januari 2009 om 11:24
Wat leuk Amalia! Was het een beetje makkelijk te doen? Ik wil vent eigenlijk verrassen ermee. Welke kleur heb jij hem? Onze voordeur is donkergrijs. De sticker wil ik graag in roomwit.
Ik vroeg me ook af of het op die stoeltjes ging passen, maar toen ik bij de fotogalerij ging kijken zag ik hem erop zitten.
Ik vroeg me ook af of het op die stoeltjes ging passen, maar toen ik bij de fotogalerij ging kijken zag ik hem erop zitten.
donderdag 29 januari 2009 om 11:28
Ik heb wit. Het is wel makkelijk om te doen, maar sommige stukjes van de letters zijn heel dun. Dan moet je het wel heel goed aandrukken en rustig eraf trekken.
Op de voordeur krijgen we veel complimenten. Iedereen denkt dat het geschilderd is, grappig. Wel spannend, want het moest goed recht natuurlijk
Ik heb wit, we hebben een donkergroene voordeur.
Wat heb je betaald? Ik was geloof ik voor Speelgoed en mijn Fam. Huppeldupup 16 euro kwijt. Dat is niet duur toch?
Op de voordeur krijgen we veel complimenten. Iedereen denkt dat het geschilderd is, grappig. Wel spannend, want het moest goed recht natuurlijk
Ik heb wit, we hebben een donkergroene voordeur.
Wat heb je betaald? Ik was geloof ik voor Speelgoed en mijn Fam. Huppeldupup 16 euro kwijt. Dat is niet duur toch?
donderdag 29 januari 2009 om 11:36
Klinkt lekker allemaal! Doe je dat dan op een laag vuurtje Mal, kip en spekjes tegelijk bakken (komt altijd zo veel vet van die spekjes af, dat gaat dan liggen pruttelen)?
Leuk, die letters op die IKEA stoeltjes Mamax! Heb toevallig gisteren verf en kwasten te voorschijn gehaald om ons setje eindelijk eens onder handen te nemen. Wil ook wel wat met letters. Maar twee stoeltjes met Mare erop is ook zo wat. * voegt argment toe aan het lijstje "ja, we maken nog een kindje" *
Ha ha, is dat de nieuwe keukenmachine Star?
Boehoe, collega vroeg net of de tweede ondeweg was. Het is een feit: alle moeizaam afgelijnde en getrainde kilo's zitten er weer aan (en nog wel meer ook, schat ik zo). Dit vraagt om aktie (na Mare's verjaardag, nu eerst even iets lekkers halen voor de lunch )
Leuk, die letters op die IKEA stoeltjes Mamax! Heb toevallig gisteren verf en kwasten te voorschijn gehaald om ons setje eindelijk eens onder handen te nemen. Wil ook wel wat met letters. Maar twee stoeltjes met Mare erop is ook zo wat. * voegt argment toe aan het lijstje "ja, we maken nog een kindje" *
Ha ha, is dat de nieuwe keukenmachine Star?
Boehoe, collega vroeg net of de tweede ondeweg was. Het is een feit: alle moeizaam afgelijnde en getrainde kilo's zitten er weer aan (en nog wel meer ook, schat ik zo). Dit vraagt om aktie (na Mare's verjaardag, nu eerst even iets lekkers halen voor de lunch )
donderdag 29 januari 2009 om 11:45
donderdag 29 januari 2009 om 11:50
donderdag 29 januari 2009 om 11:57