Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sommige mensen..

15 weken, bah dat verwacht je dan ook niet meer

is wel lekker boursin spinazie.

geloof dat wij vandaag de creme variant eten.. blehhhh

sinds het zkh kan ik geen aard meer zien, hahaha
Hoe is het met jou Star? Al wat minder misselijk? Mag ik het over je moeders monchoutaart hebben of dat nog even niet?
aardappel
Die kun je ook met pasta eten hoor Bam. Er staat een heel lekker recept achter op het pak. Zal even kijken of die ook op de iglo site staat.
Ik heb even jullie hulp nodig!

Ik zit dus nu al maanden te dubben over het bed. Nu heb ik gisteren de snuggle sac ontvangen. Tja dat voelt niet helemaal veilig naar mijn idee. Ik heb hem aan de thuiszorg laten zien (werkt op de kinderafdeling van het zkhs) en die vond het ook niet zo veilig. Dus zou ik nu dan toch over moeten naar een dekbedje, maar dan wil ik hem liever vullen met een deken, maar ik vind niet echt dikke dekens op internet of dan een dekbed maar het liefste zo ademend mogelijk.

wheeeh, ik kom er helemaal niet uit

nu moet ik zeggen dat Jonathan wel heel rustig slaapt hoor, dus dat scheelt wel, maar geestelijk die grote achterstand, dus snapt hij wel hoe hij eruit moet. En een dekbedje is toch alleen veilig als het dicht is met knopen oid aan de onderkant...
Stressed is just desserts spelled backwards
Dit was hem niet helemaal, maar ziet er wel erg lekker uit.

Spaghetti met spekjes en spinazie
ik weet, maar Bammeis kookt
O bah Amalia, 15 weken, dat verwacht je helemaal niet meer.

mamax, die spinazie van jou heb ik nog nooit zien staan, klinkt lekker!

Ik bak de kip idd in het spekvet op.
quote:mamax schreef op 29 januari 2009 @ 12:03:

Dit was hem niet helemaal, maar ziet er wel erg lekker uit.

Spaghetti met spekjes en spinaziezo ziet het er idd wel uit als ik het maak! Ik doe het alleen altijd met fusilli want dat is de enige pasta die Jonathan wil eten
Wij hebben een donzen dekbed voor Max, maar of dat echt ademend is? De onderkant kun je eventueel zelf dichtmaken met drukknopen? Alhoewel het bij ons goed blijft liggen hoor. Ik vouw de instopstrook helemaal onder het matras.
je hebt heel veel dekbed overtrekken met knoopjes hoor Mal.

En er zit overigens vaak ook een heel end instopstrook in, nou die krijgt Juul echt niet los getrokken

Ik zou gaan voor donzendekbed, dat ademt goed, en ligt ook heel erg lichtt. Wij hebben hem voor Julian ook.

Ik zou me eerder zorgen maken om een kussen, dan om een dekbed. Hier overigens nog geen kussen
Zo, leuke collega's heb jij Hel! Maar trek het je niet aan. Ik vind namelijk dat je een prachtige foto op je Hyves hebt!
Een donzen dekbed dus. Oke!

ja een kussen heb ik al wel, maar hij slaapt daar nog niet op. Als hij in het grote bed ligt vindt hij dat trouwens wel heerlijk. Ik denk omdat hij dan wat schuin kan liggen, hij is zo vaak verkouden nog.
Terwijl ik google naar informatie kom ik echt een gruwelijk dekbed overtrek tegen, wat een wansmaak

O, en waar hebben jullie dat vandaag gehaald, ik zie alleen maar hele dure donzen dekbedden op internet
Wat zijn we eensgezind vandaag Bam!

Bij de Ikea hebben ze mooie dekbedden Mal. Ik weet niet of Mr J in een groot bed slaapt of een peuterbedje? Max heeft een peuterbedje en daar zijn geen donzen dekbedjes voor te krijgen. Wij hebben een eenpersoons 4-seizoenen donzen dekbed bij Ikea gehaald, die zijn namelijk 150x200. M'n moeder heeft van de 2 meter kant 80 cm afgehaald, nu is hij dus 120x150, precies de maat van een peuterdekbedje.
Jouw dekbedovertrek stond er net nog niet, Mal. Geweldig, wat een wansmaak!
Deze heeft Max. Kost 32.95.

Donzen dekbed
Jonathan gaat naar een peuterbedje, dus ik heb 120 x 150 nodig
maar de dekbedhoezen van Ikea hebben geen instopstrook!!! Heel stom
quote:mamax schreef op 29 januari 2009 @ 11:58:

Hoe is het met jou Star? Al wat minder misselijk? Mag ik het over je moeders monchoutaart hebben of dat nog even niet?Nee, daar word ik verdrietig van. Ik had er zo'n trek in, maar smaakte niet
Mal, ik zou gewoon een dekbedje van de Hema doen hoor, niks mis mee.
Mamax, mijn moeder is ook heel handig dus ik denk dat ik die bij de Ikea ga halen en dat mijn moeder hem op maat maakt. Onze thuiszorg zegt dat het beste is dat het natuurlijk is, dan ademt het beter (dons of schapenwol). Ik zag er net 1 voor 140 euro in die maat! Beetje duur he!
waarom is jouw sokkenmotto weg Star?
quote:Star schreef op 29 januari 2009 @ 12:36:

[...]

Nee, daar word ik verdrietig van. Ik had er zo'n trek in, maar smaakte niet aaaaah balen....!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven