Negeren
zaterdag 1 april 2017 om 23:14
Hallo,
Ik zit ergens mee mee en Dat is dat een collega en ik elkaar al 4 weken negeren. en dat is gekomen nadat ik had gezegt dat ik hem zal helpen ergens mee en vervolgens naar een andere collega ben gegaan omdat hij intussentijd naar mij toe is gekomen en gevraagd had om te helpen. Toen heb ik gezegt gezegd dat het niet kon omdat ik die andere collega moest helpen maar hij zij: is maar heel even. en toen ik bij hem klaar was toen negeerde hij mij ineens En het vervelende is dat dit vaker is voorgekomen iemand tips ?
Ik zit ergens mee mee en Dat is dat een collega en ik elkaar al 4 weken negeren. en dat is gekomen nadat ik had gezegt dat ik hem zal helpen ergens mee en vervolgens naar een andere collega ben gegaan omdat hij intussentijd naar mij toe is gekomen en gevraagd had om te helpen. Toen heb ik gezegt gezegd dat het niet kon omdat ik die andere collega moest helpen maar hij zij: is maar heel even. en toen ik bij hem klaar was toen negeerde hij mij ineens En het vervelende is dat dit vaker is voorgekomen iemand tips ?
zaterdag 1 april 2017 om 23:23
zaterdag 1 april 2017 om 23:30
quote:Beuvinkje schreef op 01 april 2017 @ 23:19:
Ja sorry ik werk niet met kommas en punten hahaEén tip: in elk vorm van geschreven communicatie maken leestekens een wereld van verschil. Niet alleen in leesbaarheid, maar ook in de indruk die je op mensen maakt. "Niet aan kommas en punten doen" is echt een beetje.... dom.
Ja sorry ik werk niet met kommas en punten hahaEén tip: in elk vorm van geschreven communicatie maken leestekens een wereld van verschil. Niet alleen in leesbaarheid, maar ook in de indruk die je op mensen maakt. "Niet aan kommas en punten doen" is echt een beetje.... dom.
zaterdag 1 april 2017 om 23:31
quote:Beuvinkje schreef op 01 april 2017 @ 23:27:
Ja maar dat wil ik juist niet want ik kan altijd omzettend met hem ouwehoeren en lachenHee Collega komma ik weet niet wat er aan de hand is komma maar het bevalt me niks punt Zullen we het even uitpraten vraagteken Ik zou graag weer normaal met elkaar om gaan punt
Ja maar dat wil ik juist niet want ik kan altijd omzettend met hem ouwehoeren en lachenHee Collega komma ik weet niet wat er aan de hand is komma maar het bevalt me niks punt Zullen we het even uitpraten vraagteken Ik zou graag weer normaal met elkaar om gaan punt
zaterdag 1 april 2017 om 23:39
quote:hoelahoepla schreef op 01 april 2017 @ 23:30:
[...]
Eén tip: in elk vorm van geschreven communicatie maken leestekens een wereld van verschil. Niet alleen in leesbaarheid, maar ook in de indruk die je op mensen maakt. "Niet aan kommas en punten doen" is echt een beetje.... dom.Eerlijk gezegd vind ik 'zij' in plaats van 'zei' vele malen erger.
[...]
Eén tip: in elk vorm van geschreven communicatie maken leestekens een wereld van verschil. Niet alleen in leesbaarheid, maar ook in de indruk die je op mensen maakt. "Niet aan kommas en punten doen" is echt een beetje.... dom.Eerlijk gezegd vind ik 'zij' in plaats van 'zei' vele malen erger.
Well behaved women rarely make history.