Kleuren combineren

02-04-2017 13:32 35 berichten
Hoi! Even jullie advies nodig

Ik heb gisteren één wand in de slaapkamer behangen met lichtgrijs behang. Nu wil ik de andere 2 wanden graag verven, en dan in een kleur die bij lichtgrijs past. Maar omdat ik nooit zo goed ben ik combineren van de juiste kleuren zou ik graag wat inspiratie op doen van jullie ;)

We hebben een wit bed, een witte kast en dan nu één lichtgrijze muur. De vloer is laminaat, beetje tussen wit en héél lichtgrijs in.

Rolgordijnen zijn ook een beetje grijs taupe, en gordijnen zijn witte glasgordijnen.

Beddengoed en dergelijke (lampenkapjes, evt. schilderij enz.) ga ik aanpassen naar de kleur van de geverfde muur.

De wand die grijs is is de grootste wand, verder één groot raam met deur naar balkon dus die wand valt helemaal weg, één wand tegenover de lichtgrijze muur (ons bed staat tegen deze wand die we willen verven) en dan de wand waar de witte kast tegenaan staat (die willen we dus ook verven).

Ik hou van zachte kleuren, pastel, mint enzo. Maar wat kan er leuk bij lichtgrijs zonder dat het een kinderkamer-idee wordt?

Bedankt alvast voor het meedenken!
Alle reacties Link kopieren
goh als ik die plaatjes zie dan valt mijn slaapkamer maar bleekjes weg, en dat terwijl ik juist zo blij was met mijn slaapkamer
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Gaaf al die plaatjes Nepthys.. Ik ga steeds meer naar die groene tinten neigen!
quote:lilyjo schreef op 02 april 2017 @ 15:29:

Gaaf al die plaatjes Nepthys.. Ik ga steeds meer naar die groene tinten neigen!Kijk maar op Pinterest voor meer inspiratie, daar komen mijn plaatje van:

https://www.pinterest.com ... erm_meta[]=pastel%7Ctyped
I early dew van flexa.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven