Good Luck!
donderdag 29 januari 2009 om 13:29
Zo, ein-de-lijk de koekjes gebakken! Ik had Laurens al een week belooft koekjes te bakken voor zijn verjaardag, die hij dan op de psz mag uitdelen. Ik heb koekiemonsters gemaakt, aan een ketting en die krijgt dat koekjes in zijn mond. Onwijs veel werk dus ik was tijdig begonnen, maar Laurens vraagt al een hele week: gaan we koekjes bakken?
Nu dus eindelijk gelukt.
Fijne update van mijn dag
Nu dus eindelijk gelukt.
Fijne update van mijn dag
donderdag 29 januari 2009 om 14:03
quote:Maleficent schreef op 29 januari 2009 @ 12:28:
Jonathan gaat naar een peuterbedje, dus ik heb 120 x 150 nodigJuul heeft een 1 persoons donzen dekbed, volgens mij 50 euro, en als ik me niet vergis, zijn ze er ook voor de peuterbedden.
www.morpheus.nl geloof ik
Jonathan gaat naar een peuterbedje, dus ik heb 120 x 150 nodigJuul heeft een 1 persoons donzen dekbed, volgens mij 50 euro, en als ik me niet vergis, zijn ze er ook voor de peuterbedden.
www.morpheus.nl geloof ik
donderdag 29 januari 2009 om 14:05
Klinkt creabea Amalia! Fotootje?
Mal, die dekbedden zijn onderverdeeld in vakjes en die eindigen allebei ook op 120. Je hoeft dus niet ergens middenin een donsvakje te knippen. Als je moeder heel handig is kan ze misschien ook een leuk overtrek maken? Dat heeft mijn moeder voor Max ook gedaan. Is erg leuk geworden. Die van Leenbakker en de Hema hebben trouwens ook een instopstrook.
Mal, die dekbedden zijn onderverdeeld in vakjes en die eindigen allebei ook op 120. Je hoeft dus niet ergens middenin een donsvakje te knippen. Als je moeder heel handig is kan ze misschien ook een leuk overtrek maken? Dat heeft mijn moeder voor Max ook gedaan. Is erg leuk geworden. Die van Leenbakker en de Hema hebben trouwens ook een instopstrook.
donderdag 29 januari 2009 om 14:14
Ik heb nu iemand gevonden op internet die zelf dekbedovertrekken maakt met de stoffen van Room seven. En dat vind ik heel mooi, maar niet te betalen. Dus ik heb een mailtje gestuurd met hoe duur het is en wat er kan etc Want dan wil ik ook een lange instopstrook en knoopjes aan het uiteinde enzo
Ik hoop dat het meevalt qua prijs.
mijn moeder is wel heel handig maar die is al heel druk met quilts maken voor de sier en andere hobby's.
Ik hoop dat het meevalt qua prijs.
mijn moeder is wel heel handig maar die is al heel druk met quilts maken voor de sier en andere hobby's.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 29 januari 2009 om 14:24
Ik weet niet hoor, maar over het algemeen kunnen kleinkinderen niet stuk bij oma's. Misschien vind ze het wel hartstikke leuk! Room Seven is wel geweldig inderdaad. Die van Max is blauw geblokt met een rode zeilboot met wit zeil erop. Opa heeft de boot getekent en oma heeft genaaid. Ik zal eens kijken of ik er een foto van heb.
donderdag 29 januari 2009 om 14:52
Hier ook een ikea dekbed en lange tijd dwars op bed gelegd zodat de onderkant ook nog open was zeg maar. En bed stond tegen de muur, en rest "propte" ik tussen bed en muur en hing dus op de grond daar. (Scheelde stofzuigen hihi) (Grapje dus hè, voor jullie denken dat ik een viespeuk ben die nooit onder het bed zuigt) (Ben ik stiekem wel beetje, niet verklappen hoor...)
Mal: Hier is een room Seven outlet hè. Schijnen een hoop stoffen goedkoper te hebben! Ben er nooit geweest. Ties heeft wel een kussen van Room seven gekregen, is idd erg leuk!
De boursinspinazie wordt het! Moet die met creme fraiche? Star wel, Mal niet? Is zonder beter voor mijn lijn...
Hel: hè gets dat wil je niet horen! Stom hoor, dat soort dingen zeg je toch niet! Hoe is het met schoonmoeder?
Mamax: ja brievenbus hoor! Mooi!
Zo. Kind gaat naar Freinet. Beslissing is door mij democtaisch besloten! Meteen Bso inschrijven, wachtlijsten zijn niet echt grappig hoorde ik toevallig...
Mal: Hier is een room Seven outlet hè. Schijnen een hoop stoffen goedkoper te hebben! Ben er nooit geweest. Ties heeft wel een kussen van Room seven gekregen, is idd erg leuk!
De boursinspinazie wordt het! Moet die met creme fraiche? Star wel, Mal niet? Is zonder beter voor mijn lijn...
Hel: hè gets dat wil je niet horen! Stom hoor, dat soort dingen zeg je toch niet! Hoe is het met schoonmoeder?
Mamax: ja brievenbus hoor! Mooi!
Zo. Kind gaat naar Freinet. Beslissing is door mij democtaisch besloten! Meteen Bso inschrijven, wachtlijsten zijn niet echt grappig hoorde ik toevallig...
donderdag 29 januari 2009 om 15:00
Bridges, jij slons van een huisvrouw. Freinet, cool. Even googelen wat dat ook alweer precies is. Schoonmoeder ietsje beter, minder paniekerig en paranoia, maar dat komt vooral omdat ze vol met kalmeringsmiddelen zit.
Mal, wat vind je precies onveilig aan die snugglesac? Kan hij erin verstrikt raken? Ik heb ook een gewoon dekbedje van Hema met overtrekjes met instopstrook. Was ooit van plan er zelf knopen aan te maken aan de onderkant. Maar ze heeft het nog nooit losgetrokken dus ik laat het maar zo.
Ha ha, wat is dat met die oma's van tegenwoordig. Mijn moeder werkt sinds kort weer 4,5 dag in de week. En ze is 67! Ongezellig.
Mal, wat vind je precies onveilig aan die snugglesac? Kan hij erin verstrikt raken? Ik heb ook een gewoon dekbedje van Hema met overtrekjes met instopstrook. Was ooit van plan er zelf knopen aan te maken aan de onderkant. Maar ze heeft het nog nooit losgetrokken dus ik laat het maar zo.
Ha ha, wat is dat met die oma's van tegenwoordig. Mijn moeder werkt sinds kort weer 4,5 dag in de week. En ze is 67! Ongezellig.
donderdag 29 januari 2009 om 15:02
quote:bridges6 schreef op 29 januari 2009 @ 14:52:
.je hoeft er verder niks in te doen. Beetje kip, spekjes en dan 1 pakje boursinspinazie.
.je hoeft er verder niks in te doen. Beetje kip, spekjes en dan 1 pakje boursinspinazie.
donderdag 29 januari 2009 om 15:04
quote:Helenita2 schreef op 29 januari 2009 @ 15:00:
Mal, wat vind je precies onveilig aan die snugglesac? Kan hij erin verstrikt raken? Ik heb ook een gewoon dekbedje van Hema met overtrekjes met instopstrook. Was ooit van plan er zelf knopen aan te maken aan de onderkant. Maar ze heeft het nog nooit losgetrokken dus ik laat het maar zo.De snugglesac kan hij denk ik zelf niet meer goed uit als hij naar onderen zakt. Dat gevoel had ik al een beetje en toen liet ik het aan de thuiszorg zien en die vond hetzelfde. Dus ik stuur hem gewoon terug!
Mal, wat vind je precies onveilig aan die snugglesac? Kan hij erin verstrikt raken? Ik heb ook een gewoon dekbedje van Hema met overtrekjes met instopstrook. Was ooit van plan er zelf knopen aan te maken aan de onderkant. Maar ze heeft het nog nooit losgetrokken dus ik laat het maar zo.De snugglesac kan hij denk ik zelf niet meer goed uit als hij naar onderen zakt. Dat gevoel had ik al een beetje en toen liet ik het aan de thuiszorg zien en die vond hetzelfde. Dus ik stuur hem gewoon terug!
donderdag 29 januari 2009 om 15:08
donderdag 29 januari 2009 om 15:13
ik had gister wel een beetje een blunder, bah bah.
Ik dacht dat ik weer helemaal het vrouwtje was, dus ik even naar de stad en de sportschool ( lees; abbonnement bevriezen)
maar 2 winkels gehad, en ik wordt me toch ineens naar, was dus nog niet helemaal het vrouwtje.
Ben maar een cafe in gedoken en manlief gebeld, die heeft me maar weer opgevisd, jeee wat baalde ik zeg.
Ik dacht dat ik weer helemaal het vrouwtje was, dus ik even naar de stad en de sportschool ( lees; abbonnement bevriezen)
maar 2 winkels gehad, en ik wordt me toch ineens naar, was dus nog niet helemaal het vrouwtje.
Ben maar een cafe in gedoken en manlief gebeld, die heeft me maar weer opgevisd, jeee wat baalde ik zeg.
donderdag 29 januari 2009 om 15:15
Kookboek van Yvon Jaspres Bridges? Toch niet iets met boerengerechten he?! Ik ben ook gek van kookboeken (gebruik ze ook redelijk veel, en veel recepten uit allerhandes enzo). Heb jij ook dat Goddelike Huisvrouw boek van Nigela? Die heb ik op m'n verlanglijstje.
Leuk dekbedovertrek bam! Helemaal you met die giraffe! Hopelijk heb je die wel na die fase van die nachtelijke poepavonturen gekocht. Dat wit krijg je vast nooit meer wit anders...
Leuk dekbedovertrek bam! Helemaal you met die giraffe! Hopelijk heb je die wel na die fase van die nachtelijke poepavonturen gekocht. Dat wit krijg je vast nooit meer wit anders...