Hoe verder

03-04-2017 13:58 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iemand leren kennen via dating site, we hebben nu 4 dates gehad die erg leuk waren, we kunnen het heel goed met elkaar vinden en ik vind hem erg leuk en hij mij ook. Ik ben in de 20 en hij in de 30. Nu is het zo dat hij het rustig aan wilt doen omdat hij slechte ervaringen heeft gehad en dus zijn gevoelens erg tegen houd. Hij praat ook erg veel over hoe zijn ex was. Wat ik raar vind is dat hij via de app hartjes stuurt en zelfs over de toekomst praat enzo.. en nu ineens dit..hij wilt zeker verder daten maar ik begin nu twijfels te krijgen dat je het rustig aan doet prima ik heb ook nare relaties gehad, maar telkens over me ex praten over hoe hij was doe ik niet en ik heb wel zoiets van je gaat op date omdat je dat wilt je er dus voor open staat en als je iemand echt zo leuk vind dan ga je er toch voor? wat zouden jullie in deze situatie doen? Ik wil ook niet dat ik hem straks alleen maar leuker begin te vinden en dat het dan voor niks is.
JOH

Het is zijn vriendin en laat me raden, zodra zij ligt te slapen is hij weer online?

Haha ja daar was ik in het begin ook bang voor maar het is wel echt uit en hij bericht me vaak savonds na het eten of belt
quote:Monaloisa schreef op 03 april 2017 @ 14:05:

Rechtsaf slaan.

Richting "The f*ck outta here!"

Leeftijdsverschil alleen al. Hij heeft er minstens 10 jaar meer opzitten als jij en schijnbaar speelt zijn ex daarin een grote rol. Denk je zelf?Zij is IN de 20 en hij is IN de 30, het leeftijdsverschil zou dus ook zo maar 18 jaar kunnen zijn.
Niet geschoten is altijd mis
7 jaar
Dit topic moet wel fake zijn. Ik bedoel... toch?
Hoezo fake ik weet ook dat dit vreemd is, ik wilde gewoon eens kijken wat andere hier van vonden!!
Hij heeft nog een profiel foto van hem een zijn ex?

Je bent zoveel meer waard, laat je toch niet gebruiken!

Hij is duidelijk nog NIET klaar met zijn ex. En daar hoef jij ook niet op te gaan wachten.
Nee dat denk ik ook anders praat je er niet zoveel over..
quote:Blondie898 schreef op 03 april 2017 @ 14:38:

Dus ik zei ook al ik doe mij niet anders voor ik ben zoals ik ben, ja maar dat zei zij ook krijg ik dan te horen

Hij is aan het testen hoe beïnvloedbaar jij bent.En hoe goedgelovig. Als je voor deze tests slaagt dan mag je blijven. Ga je kritische vragen stellen of hardop twijfelen aan zijn 'goede' bedoelingen (lees, als je niet accepteert dat die ex nog op zn fb staat en ze contact hebben) dan Ben Je Toch Niet Wie Hij Dacht Dat Je Was. Oid. Dan ben je in elk geval exit.

Laat hem lekker zitten en neem je tas met eigenwaarde mee, nu er nog wat in zit.

jij investeert in hem, kan nu al niet geloven dat hij het niet oprecht meent... na 4 dates. dat wordt over een paar maanden een topic met Vriend gaat vreemd of Hij bedriegt me maar is zo lief. Ik ga vast wat toastjes pakken.
Haha lekker toastjes ja ik heb ook echt me twijjfels nu alleen maar meer, als je iemand echt oprecht leuk vind dat ben je niet zo afstandelijk lijkt me, ik wil hem confronteren moet nog even nadenken hoe dat het niet beschuldigend of iets over komt
Waarom zou je dat nog doen?? Je hebt een paar keer gedate. Nu mee stoppen en gedag zeggen. Er zijn nog véél leuke mannen, zeker als je twintig(er) bent. Je praat alsof je al een lange relatie hebt..

Gewoon: hoi Hupseflats, ik vind het daten heel gezellig met jou maar ik heb het idee dat je nog niet los bent van je ex. Dus voor nu laat ik het er even bij. Groetjes en bedankt voor de leuke dates en doei!!
Oh meid, luister nou naar je onderbuikgevoelens want 9 van de 10 keer kloppen die gewoon. Die onzekerheid is waarschijnlijk niet voor niks. Deze man is duidelijk NIET over z'n ex heen...
♡
Ja ik luister ook naar me onder buik, deed ik on het verleden niet toch altijd positief blijven en het goede blijven zien, dat doe ik nu dus niet meer en vertrouw me gevoel
quote:Blondie898 schreef op 03 april 2017 @ 14:11:

Wat ik gewoon raar vind is dat hij echt praat over de toekomst stel we wonen straks samen of dit gaan we doen in de toekomst, hij zegt ook dat er echt een klik is en hij het niet gewend is dat iemand niet zo moeilijk is of niet veel eisend is dat vind hij een beetje eng en toen kwam dat erachter van rustig aan doen enzoHihi dan moet je zeggen, wacht maar een half jaartje dan praat je wel anders. Ik word na een half jaartje pas veeleisend en moeilijk...
Haha echt he ja vind het echt heel apart allemaal
quote:Blondie898 schreef op 03 april 2017 @ 14:50:

Hij heeft trouwens ook nog foto's van hem en zn ex op fb, hij was vergeten dat die er nog op stonden..ook zoietsOh dat is in mijn beleving niet heel raar. Ik kwam er gister tot schaamte achter dat ik nog foto's had van mijn ex op fb. En hij had mij ook nog getagd in verhaaltjes en foto's. Zo erg over elkaar heen dat dat niet meer boeit hoor
Ja oké maar hij weet het wel en het staat er nog steeds op..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven