Hoe verder
maandag 3 april 2017 om 13:58
Ik heb iemand leren kennen via dating site, we hebben nu 4 dates gehad die erg leuk waren, we kunnen het heel goed met elkaar vinden en ik vind hem erg leuk en hij mij ook. Ik ben in de 20 en hij in de 30. Nu is het zo dat hij het rustig aan wilt doen omdat hij slechte ervaringen heeft gehad en dus zijn gevoelens erg tegen houd. Hij praat ook erg veel over hoe zijn ex was. Wat ik raar vind is dat hij via de app hartjes stuurt en zelfs over de toekomst praat enzo.. en nu ineens dit..hij wilt zeker verder daten maar ik begin nu twijfels te krijgen dat je het rustig aan doet prima ik heb ook nare relaties gehad, maar telkens over me ex praten over hoe hij was doe ik niet en ik heb wel zoiets van je gaat op date omdat je dat wilt je er dus voor open staat en als je iemand echt zo leuk vind dan ga je er toch voor? wat zouden jullie in deze situatie doen? Ik wil ook niet dat ik hem straks alleen maar leuker begin te vinden en dat het dan voor niks is.
maandag 3 april 2017 om 14:10
maandag 3 april 2017 om 14:11
Wat ik gewoon raar vind is dat hij echt praat over de toekomst stel we wonen straks samen of dit gaan we doen in de toekomst, hij zegt ook dat er echt een klik is en hij het niet gewend is dat iemand niet zo moeilijk is of niet veel eisend is dat vind hij een beetje eng en toen kwam dat erachter van rustig aan doen enzo
maandag 3 april 2017 om 14:16
quote:Blondie898 schreef op 03 april 2017 @ 14:13:
Hij zegt niet of hij eraan toe is of niet maar wel dat hij wilt blijven daten en het leuk vind met me en me erg leuk vind, vind het best dubbel
Okee even simpel:
Hij praat over zijn ex.
Hij vergelijkt jou met zijn ex.
Hij wil blijkbaar een toekomst opbouwen. Dat kan niet meer met zijn ex. Dan maar met nummer 2. Dat ben jij.
Hij zegt niet of hij eraan toe is of niet maar wel dat hij wilt blijven daten en het leuk vind met me en me erg leuk vind, vind het best dubbel
Okee even simpel:
Hij praat over zijn ex.
Hij vergelijkt jou met zijn ex.
Hij wil blijkbaar een toekomst opbouwen. Dat kan niet meer met zijn ex. Dan maar met nummer 2. Dat ben jij.
maandag 3 april 2017 om 14:17
quote:Blondie898 schreef op 03 april 2017 @ 14:12:
Dat alles moest gaan zoals zij wilde
Tuurlijk ligt alles aan haar dat wéét je, want jij snapt natuurlijk ook wel dat je slechts eenzijdig gezeur te horen krijgt. Je laat je misbruiken.
Sorry, maar je bent een uitlaapklep. Te makkelijk
Ben je toch veel te goed voor.. ook jij verdient iemand die 100% op jou gericht is.
Dat alles moest gaan zoals zij wilde
Tuurlijk ligt alles aan haar dat wéét je, want jij snapt natuurlijk ook wel dat je slechts eenzijdig gezeur te horen krijgt. Je laat je misbruiken.
Sorry, maar je bent een uitlaapklep. Te makkelijk
Ben je toch veel te goed voor.. ook jij verdient iemand die 100% op jou gericht is.
maandag 3 april 2017 om 14:24
Laat hem L O S dan.
Hij I S het niet en W O R D T het ook niet.
Als je aan hem blijft hangen ga je geen streep verder komen. Altijd op de reservebank bekleed met de leugen dat hij zogenaamd zijn ex niet meer wilt of zelfs heeft. Iedere keer klagen of zelfs liegen over hoe akelig zij wel niet is zodat jij hem even bijtankt.
Snap je zelf toch ook wel? Je mag best eens aan de bel trekken bij hem hoor. Gewoon zeggen waar het op staat, vragen naar de stand van zaken. Je kan het nog één poging geven natuurlijk maar doe jezelf een plezier meid. Bij de eerste "ja maar" meteen deleten.
Hij I S het niet en W O R D T het ook niet.
Als je aan hem blijft hangen ga je geen streep verder komen. Altijd op de reservebank bekleed met de leugen dat hij zogenaamd zijn ex niet meer wilt of zelfs heeft. Iedere keer klagen of zelfs liegen over hoe akelig zij wel niet is zodat jij hem even bijtankt.
Snap je zelf toch ook wel? Je mag best eens aan de bel trekken bij hem hoor. Gewoon zeggen waar het op staat, vragen naar de stand van zaken. Je kan het nog één poging geven natuurlijk maar doe jezelf een plezier meid. Bij de eerste "ja maar" meteen deleten.
maandag 3 april 2017 om 14:35
Als je echt bent zoals hij je nu kent? Wow....
Run baby run!
En wat hij wil moet hij weten. Bij jou gaan er alarmbellen rinkelen en dat is geheel terecht. Luister naar je eigen gevoel, wat wil jij in de relatie. Of ga jij zitten wachten tot hij er uit is? Of de ex? Of dat je niet echt bent zoals hij je nu kent? Ik heb ze mooi gehoord, maar deze is nieuw!
Run baby run!
En wat hij wil moet hij weten. Bij jou gaan er alarmbellen rinkelen en dat is geheel terecht. Luister naar je eigen gevoel, wat wil jij in de relatie. Of ga jij zitten wachten tot hij er uit is? Of de ex? Of dat je niet echt bent zoals hij je nu kent? Ik heb ze mooi gehoord, maar deze is nieuw!
maandag 3 april 2017 om 14:36
Je wilt het niet geloven. Geen gemaar meer het is niet raar en vaag allemaal maar gewoon erg duidelijk. Eens een keertje onhandig beginnen over een ex overkomt iedere nieuweling wel eens, moet ook gewoon kunnen. Iemand die erover door draaft is nog vol van die persoon.
Menselijk brein. Feiten. Helaas.
Menselijk brein. Feiten. Helaas.
maandag 3 april 2017 om 14:42
Ja maar ja maar ja maar
Kind! Vreselijk sneu dit.
Raap je kroon op en wandel van deze armoedige situatie vandaan, voordat je van mij een schop onder je hol krijgt
Iedereen hier bevestigt jouw onderbuikgevoel en je blijft maar vissen naar een ander antwoord. Vissen naar hoop..sorry, maar voor zo'n emotioneel afhankelijk miepje kan ik geen respect opbrengen.
Het is jouw leven! Fijne dag nog.
Kind! Vreselijk sneu dit.
Raap je kroon op en wandel van deze armoedige situatie vandaan, voordat je van mij een schop onder je hol krijgt
Iedereen hier bevestigt jouw onderbuikgevoel en je blijft maar vissen naar een ander antwoord. Vissen naar hoop..sorry, maar voor zo'n emotioneel afhankelijk miepje kan ik geen respect opbrengen.
Het is jouw leven! Fijne dag nog.