Eerste keer vliegen

03-04-2017 23:56 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb twee meiden van 7, waarmee ik graag een kort vluchtje wil maken om ze te laten wennen aan het reizen per vliegtuig. En natuurlijk omdat het voor twee jonge meiden gewoon reteleuk is om te vliegen en ik er zelf net zoveel plezier van heb.

Ik wil een korte stedentrip doen, maar niet naar 1 van de grote steden zoals Parijs, Londen, etc. Ene kant qua kosten, andere kant omdat dat veel te massaal is.

Wie heeft een leuk idee voor een korte stedentrip, niet te duur en niet te grote stad?
Tallinn! Erg leuke stad en niet te massaal
Het eerste wat ik dacht is Ljubljana. Niet te groot, sfeervol en betaalbaar!

Oh en je kunt er goed shoppen.
Slowakije

Estland, Letland, Litouwen

... gewoon iets goedkoops kiezen via Ryanair of Wizzair.
Kopenhagen?

Berlijn is ook leuk, niet te duur en ik vond het redelijk rustig. Maar ik weet niet of je dat te druk vind.
Porto?
Valencia, is ook nog een strand bij
Kijk inderdaad eens bij wizzair! Sarajevo is trouwens ook heel leuk.
Is iets kunnen verstaan onbelangrijk voor de kinderen?
Barcelona? Wel groot, maar naar mijn mening niet te massaal. Leuke stad ook voor kinderen.
Liverpool. Zelf ook gedaan met onze twee kinderen om het vliegen te 'oefenen'.
“They slipped briskly into an intimacy from which they never recovered.” ― F. Scott Fitzgerald, This Side of Paradise
Porto, en dan langs bij Lello, de boekwinkel met de gekke trappen waar stukjes van Harry Potter zijn opgenomen.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Stockholm of Oslo.
Als je graag wen stedentripje wil maken met je kinderen dan moet je dat vooral doen.

Maar gaan vliegen omdat je kinderen moeten oefenen met vliegen vind ik nogal vreemd.
Of kinderen vliegen wel of niet eng vinden ligt vooral aan het gedrag van de ouders. Hoe meer heisa je er van maakt des te meer spanning je bij een kind opwekt. Een stedentripje is altijd leuk maar of kinderen van 7 dat leuk vinden....? Misschien is Kopenhagen leuker, daar heb je namelijk legoland.
Als het voor de vliegbeleving is. Ik zag op twitter hele goedkope tickets naar Hamburg. Ryanair volgens mij.
Ik zou gewoon een gezinsvakantie boeken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:sugarmiss schreef op 04 april 2017 @ 07:46:

Als je graag wen stedentripje wil maken met je kinderen dan moet je dat vooral doen.

Maar gaan vliegen omdat je kinderen moeten oefenen met vliegen vind ik nogal vreemd.Precies.
quote:sugarmiss schreef op 04 april 2017 @ 07:46:

Maar gaan vliegen omdat je kinderen moeten oefenen met vliegen vind ik nogal vreemd.Hoezo?
Ik zou naar Spanje vliegen, vlieg op Gerona en huur een auto en ga lekker naar de kust.
quote:Geronimo2 schreef op 04 april 2017 @ 07:53:

Een stedentripje is altijd leuk maar of kinderen van 7 dat leuk vinden....? Misschien is Kopenhagen leuker, daar heb je namelijk legoland. Kopenhagen en Legoland liggen ruim 250 kilometer bij elkaar vandaan!
quote:clemance schreef op 04 april 2017 @ 08:37:

[...]

Kopenhagen en Legoland liggen ruim 250 kilometer bij elkaar vandaan!

Tivoli in Kopenhagen is dan weer wel leuk
Ik zou zeggen Valencia of Ljubljana. Niet te duur, en 'kleine' steden.
quote:Star schreef op 04 april 2017 @ 08:38:

[...]

Tivoli in Kopenhagen is dan weer wel leuk

Ja dat vond ik ook.

Kopenhagen vond ik ook wel een hele leuke stad. Niet zo massaal als Barcelona bijvoorbeeld.
Berlijn is leuk voor zoiets. Leuk idee TO!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven