Rotterdam toen en nu...

01-04-2017 14:54 133 berichten
De gemeente heeft een site geopend waar je mee kunt denken over hoe de stad eruit moet gaan zien over 20 jaar.

Er is veel te zien op die site en is voor een deel interactief.

Kan er natuurlijk veel over vertellen, maar het lijkt me beter als je zelf even een kijkje neemt.

https://www.gesprekmetdestad.nl/toen-en-nu
Alle reacties Link kopieren
Wp! Grappig zo noemde ik het ook altijd. Vaste prik was beginnen in WP, dan naar Rotown, Stalles en eindigen in The Vibes.
Ja WP! Vandeweek nog gezeten op die hele mooie dag.

Kom nu net uit Boudewijn, die hebben sinds een tijd ook zo'n leuk terrasje aan de voorkant.

Vibes al jaren niet meer geweest, vroeger liep je daar om 2.00 naar binnen in de aggenebis en nu staan er rijen dik voor de deur
quote:Pinda-Kaas schreef op 04 april 2017 @ 00:58:

Ja WP! Vandeweek nog gezeten op die hele mooie dag.

Kom nu net uit Boudewijn, die hebben sinds een tijd ook zo'n leuk terrasje aan de voorkant.

Vibes al jaren niet meer geweest, vroeger liep je daar om 2.00 naar binnen in de aggenebis en nu staan er rijen dik voor de deurBoudewijn vind ik minder al weet ik niet waarom WP in het zonnetje is idd onbetaalbaar. Mag ook nog weleens graag in Rotown komen op vrijdagavond.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
haha, ik zat er toen ook van de week....misschien zaten we wel naast elkaar zonder het te weten...
Dus er komt nog een borrel?
Nou wie weet....
quote:Daaromniet schreef op 03 april 2017 @ 22:38:

Wp! Grappig zo noemde ik het ook altijd. Vaste prik was beginnen in WP, dan naar Rotown, Stalles en eindigen in The Vibes.Deze route precies! Al was het hier aanvangen bij Wp bij terrasweer en De Witte Aap bij koud/slecht weer.
Ik wil wel. Pejeka, ik kan je geen PB sturen, ik denk dat je die moet aanzetten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven