nog steeds dat gemis

04-04-2017 18:23 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

even een korte uitleg (vorig topic) mijn ex heeft mij verlaten kort na de bevalling van ons zoontje (2015), in november 2016 een leuke man ontmoet en daarmee gaan daten, alleen twijfelde ik heel erg.

inmiddels, heb ik de nieuwe man in mijn leven moeten laten gaan, hij is nog niet klaar voor een relatie, en ik ook nog niet, daardoor liep het nirt lekker tussen ons.

ik hou ook nog steeds van mijn ex, en het lijkt net alsof ik er maar niet vanaf kom, we zijn nu al meer dan anderhalf jaar verder en het laat me niet los.

Pas was ik in een zwembad en bedacht ik me dat hij met een eventueel nieuw gezin en partner daar zou lopen, en ik brak... dat zouden wij moeten zijn.

ik kan het dus nog steeds niet goed een plaatsje geven, het is niet dat het mijn hele leven beheerst, maar ik zou nog zo graag met hem terug willen, ondanks dat er ook al zoveel kapot is..

ik heb dit in januari nog verteld, daar deed hij niks mee.. hij wil dus dan ook echt niet meer terug...

dus hoe kan ik dit nou het beste echt achter me laten, zodat ik dat gemis naar hem niet meer heb..
Psycholoog of coach helpt wellicht.
Wat Star zegt. Hulp zoeken bij verwerken zodat jullie goed door 1 deur kunnen blijven gaan en jullie kind op 1 staat zonder spanningen tussen de ouders.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ben inderdaad van plan om naar psycholoog te gaan. ik dacht dat tijd wel zou helpen, dat heeft ook al wel veel gedaan, maar nog niet alles...

gelukkig gaan de onderhandelingen en overdrachten erg goed, we nemen altijd rustig de tijd, zeggen de kleine goed gedag en hallo. Zodra de andere ouder al aan komt pakt die meteen zijn jas en begint te zwaaien.

Het is inderdaad mijn intentie om al die dingen in ieder geval goed te houden, wil niet dat mijn zoontje enige negativiteit mee krijgt.
Ik heb daar ook last van gehad, je mist je 'gezin'. Niet zozeer je ex, maar wel de leuke dingen die jullie samen deden of met je zoontje. Ik heb dit zelf ook, inmiddels wel beetje overheen gegroeid er probeer er zelf wat van te maken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven