Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
donderdag 29 januari 2009 om 19:44
Oei! Nee Xenia, dat is helemáál niet wat ik bedoel! Ik bedoelde juist dat jullie zo lief en tof en wijs en volwassen en down-to-earth overkomen dat ik me afvraag wat je nog 'zoekt' zegmaar, dat je een haptonoom opzoekt. Het spijt me heel erg als je mijn opmerking kwetsend vond, het was juist bedoeld als compliment en een verwijt aan de mannen die dat prachtige niet zien.
anoniem_64778 wijzigde dit bericht op 29-01-2009 19:45
Reden: typo's
Reden: typo's
% gewijzigd
donderdag 29 januari 2009 om 19:59
ok, MP. sorry dat ik zo gereageerd heb dan! Maar weet je, iedereen die me goed kent (mn vrienden dus) roepen al jaren dat ik hulp moet zoeken omdat volgens hen niemand kan verwerken wat ik meegemaakt heb, maar ik ben sterk, levenslustig en ik ga maar doorr... En nu heb ik echt een 1e stap genomen...echt vandaag..en dan lees ik jouw reactie alsof ik het doe om aan de man te komen,...terwijl ik sinds mn mannenpauze met alles bezig ben behalve (het gemis oovan)mannen...snap je? Ik loop vast in bepaalde dingen die gebeurd zijn en wil nu wel eens het verleden echt het verleden laten. Ik wil niet zover komen als mn broer nu is....
En heel lief dat je mij/ons zo ziet, maar dat zijn we allemaal hier toch? Hier zitten geen zielige domme singeljes, maar allemaal topvrouwen en mannen!
En heel lief dat je mij/ons zo ziet, maar dat zijn we allemaal hier toch? Hier zitten geen zielige domme singeljes, maar allemaal topvrouwen en mannen!
donderdag 29 januari 2009 om 23:26
Is dit dan 1000? Dan heb ik geen zin om die te vervuilen met slecht nieuws.... En dat is het toch, RP2 is een definitieve 'nee'.
Ik ben aan de wijn, werd net gebeld door een vriend, die jullie kennen als WelWeerZoEx(WWZE). Ik zie hem nog regelmatig, maar echt spreken doen we niet, dus ik waardeer echt wel dat hij er voor mij wil zijn. In zijn eigen lompigheid
Maar goed, als dit wijntje op is ga ik naar bed. Morgen is het weekend, dan ga ik wel naar de kroeg. Moet even andere mensen zien en hard huilen....
Morgen update over het gesprek.
Voor nu: dank jullie wel dikke lieverds dat jullie zo meeleven!!!
PS. Misschien niet eens zo'n gek idee om lekker met zn allen opnieuw te beginnen op een nieuw topic als blz 1000 geweest is!
Ik ben aan de wijn, werd net gebeld door een vriend, die jullie kennen als WelWeerZoEx(WWZE). Ik zie hem nog regelmatig, maar echt spreken doen we niet, dus ik waardeer echt wel dat hij er voor mij wil zijn. In zijn eigen lompigheid
Maar goed, als dit wijntje op is ga ik naar bed. Morgen is het weekend, dan ga ik wel naar de kroeg. Moet even andere mensen zien en hard huilen....
Morgen update over het gesprek.
Voor nu: dank jullie wel dikke lieverds dat jullie zo meeleven!!!
PS. Misschien niet eens zo'n gek idee om lekker met zn allen opnieuw te beginnen op een nieuw topic als blz 1000 geweest is!
donderdag 29 januari 2009 om 23:38
Ach lieve pop!
En vooruit..voor alle anderen ook maar een knuffel!
Ik heb een hele leuke avond gehad! Lekker gegeten, prachtige film, heel leuk gezelschap! Wie heeft er nog een ex nodig
Ik heb besloten dat ik probeer me er niet zo druk meer om te maken...
En nu als een haas naar bed! Om 6 uur gaat de wekker!
Welterusten allemaal!
En vooruit..voor alle anderen ook maar een knuffel!
Ik heb een hele leuke avond gehad! Lekker gegeten, prachtige film, heel leuk gezelschap! Wie heeft er nog een ex nodig
Ik heb besloten dat ik probeer me er niet zo druk meer om te maken...
En nu als een haas naar bed! Om 6 uur gaat de wekker!
Welterusten allemaal!