Leuke meid op tinder

06-04-2017 17:48 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik ben al een lange tijd aan het tinderen.

Maar nu heb ik echt een leuke meid en binnenkort gaan we daten.

Moet ik tot aan de dag van de date heel tinder vol blijven typen met tekst en vragen aan haar??

Zei deed de openingspoging wat heel leuk was. Het antwoorden en reageren op elkaars antwoorden gebeurd zo op de dag en niet à la minuut.

Nu wil ik graag van jullie dames tips hebben wat jullie zouden doen.

-welke onderwerpen aanpappen?

-elke dag vragen hoe je dag was ?

wat zouden jullie graag doen:

bvd
Het beste (vind ik), is wakker worden met een lief berichtje!
Gewoon ergens gedurende de dag een berichtje als je iets leuks hebt meegemaakt, en dan vragen hoe haar dag is. Niet te veel, je wilt niet de persoon al door en door kennen voordat je op date gaat. Zo kun je op de date zelf wat meer dingen over haarzelf te weten komen.
Je bent echt in haar geïnteresseerd merk ik.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
In ieder geval niet steeds :

Vraag

wachten op antwoord en daarop reageren

nieuwe vraag

Gewoon een leuk gesprekje en dat hoeft echt niet de hele dag maar door, gewoon als je elkaar iets te vertellen hebt
Ik knap altijd heel snel af als iemand alleen maar vragen stelt. Een gesprek voeren is veel leuker, dus gewoon vertellen wat je aan t doen bent etc.
Internagelaktisch
quote:viva-amber schreef op 06 april 2017 @ 18:02:

Je bent echt in haar geïnteresseerd merk ik.goed antwoord doen we niks mee
Willen de heren misschien iets drinken? Alleen de koning spreekt in meervoud.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:intothewild schreef op 06 april 2017 @ 17:51:

Gewoon ergens gedurende de dag een berichtje als je iets leuks hebt meegemaakt, en dan vragen hoe haar dag is. Niet te veel, je wilt niet de persoon al door en door kennen voordat je op date gaat. Zo kun je op de date zelf wat meer dingen over haarzelf te weten komen.

Wat hierboven wordt gezegd

Van berichtjes over hoe mijn dag was van een vreemde krijg ik het al Spaans benauwd. Maar goed, komt misschien ook wel omdat ik niet op Tinder zit (en dus niet op zoek ben)
Veritas vos liberabit
quote:Onbekendxx schreef op 06 april 2017 @ 17:50:

Het beste (vind ik), is wakker worden met een lief berichtje!Dit
quote:Charlotte717 schreef op 06 april 2017 @ 18:54:

[...]

Wat hierboven wordt gezegd

Van berichtjes over hoe mijn dag was van een vreemde krijg ik het al Spaans benauwd. Maar goed, komt misschien ook wel omdat ik niet op Tinder zit (en dus niet op zoek ben)Ik zou het daar ook benauwd van krijgen maar ook ik heb geen behoefte aan daten dus wellicht ligt het daar aan
quote:viva-amber schreef op 06 april 2017 @ 18:02:

Je bent echt in haar geïnteresseerd merk ik.Vraagt een man een keer wat een vrouw wil, is het weer niet goed.
Wanneer heb je de date... Als t over een maand is of over paar dagen is wel een verschil... Niet meteen schatje of lieverd zeggen. Ook niet appen met hoe was je dag. Probeer door te borduren op wat zei antwoord dus echt en gesprek. Niet vragen om te vragen...

Op de dag van de date zelf.. In de ochtend appen en.. Heb je al beetinvanavon vanavond of leuk om je vanvond te zien bla bla..hou t luchtig en cool..

O en vraag haar nr
quote:Yakatani schreef op 06 april 2017 @ 19:00:

[...]

Vraagt een man een keer wat een vrouw wil, is het weer niet goed.Dit dus. Volgens mij vind hij haar echt leuk...
quote:huurvrouwtje schreef op 06 april 2017 @ 19:03:

Wanneer heb je de date... Als t over een maand is of over paar dagen is wel een verschil... Niet meteen schatje of lieverd zeggen. Ook niet appen met hoe was je dag. Probeer door te borduren op wat zei antwoord dus echt en gesprek. Niet vragen om te vragen...

Op de dag van de date zelf.. In de ochtend appen en.. Heb je al beetinvanavon vanavond of leuk om je vanvond te zien bla bla..hou t luchtig en cool..

O en vraag haar nr

Thanks,

volgende week in het weekend. Maar wat je zegt over dat borduren doe ik al wel. Alleen het lastige is dat je heel snel naar een einde toe werkt en zeg maar elkaar moet zien anders blijf je maar oppervlakkig praten. Hiermee bedoel ik je praat van hobbys naar uitgaan, school wat ze leuk vind om te doen in haar vrije tijd enzo. Maar dan
quote:Digitus schreef op 06 april 2017 @ 19:10:

[...]

Thanks,

volgende week in het weekend. Maar wat je zegt over dat borduren doe ik al wel. Alleen het lastige is dat je heel snel naar een einde toe werkt en zeg maar elkaar moet zien anders blijf je maar oppervlakkig praten. Hiermee bedoel ik je praat van hobbys naar uitgaan, school wat ze leuk vind om te doen in haar vrije tijd enzo. Maar dan Iets meer over jezelf vertellen en/of vragen of ze iets meer over zichzelf wil vertellen
Niet nadenken over welke vragen je moet stellen.

Nadenken over wat je van haar wilt weten, en over wat je over jezelf en je leven wilt vertellen.
quote:Zinerva schreef op 06 april 2017 @ 18:57:

[...]

Ik zou het daar ook benauwd van krijgen maar ook ik heb geen behoefte aan daten dus wellicht ligt het daar aanNee, ik knap daar ook op af, heel de dag berichten ook, taalfouten ook, een man die wil 'aanpappen' ook, en die niet weet hoe het spelletje werkt eigenlijk ook.
quote:Perzina schreef op 06 april 2017 @ 19:38:

[...]

Nee, ik knap daar ook op af, heel de dag berichten ook, taalfouten ook, een man die wil 'aanpappen' ook, en die niet weet hoe het spelletje werkt eigenlijk ook.

Ja, dat is precies wat ik dan ook probeer te voorkomen. Het spelletje spelen kan ik wel maar het verprutsen is k*t

Ik heb een aantal keer via tinder een date gehad maar dan loopt het stuk haha
Het spelletje? Juk.

Juist geen spelletjes spelen, gewoon normaal oprecht interesse tonen en zelf wat vertellen.
Je spelling oefenen.
Ga alsjeblieft geen discussie beginnen over downdaten (vrouw hogere opleiding dan een man).
quote:Fee-de-Goede schreef op 06 april 2017 @ 19:49:

Het spelletje? Juk.

Juist geen spelletjes spelen, gewoon normaal oprecht interesse tonen en zelf wat vertellen.

Ik doel op het spel van de hofmaking.

Niet spelletjes spelen in de zin van kutten met de ander zoals aantrek en afstootspelletjes.
quote:Digitus schreef op 06 april 2017 @ 19:10:

[...]

Thanks,

volgende week in het weekend. Maar wat je zegt over dat borduren doe ik al wel. Alleen het lastige is dat je heel snel naar een einde toe werkt en zeg maar elkaar moet zien anders blijf je maar oppervlakkig praten. Hiermee bedoel ik je praat van hobbys naar uitgaan, school wat ze leuk vind om te doen in haar vrije tijd enzo. Maar dan

Je kan een paar dagen voor de date zeggen dat je er zin in hebt.

Als je iets die dag gaat doen er over praten van... Niet elke dag vragen hoe haar dag was. Zoek alvast een leuke bar club of restaurant uit en vraag of ze t leuk lijkt daar heen te gaan

Als je niks weet te sturen... Random is vragen zin in leuke film om te kijlen of serie heb jij een aanrader... Hier weer op doorborduren.. Na die vraag volgende dag appen dat ze goede smaak heeft ;))

Vraag haar nr echt is veel persoonlijker en kom je ij mn ogen serieuzer over.

En sorry schat maar als je nu al niks weet te zeggen..... Maak je dan echt klaar voor de date in real life... Dan moet je ook praten snap je. Inhaken op wat je ziet etc. Dan kun je wel vragen hoe was je dag... En geef complimentje als je haar ziet zie je er leuk uit. Of leuk eindelijk te zien breekt meteen t ijs.

Succes laat ff weten hoe t gaat
Je kunt gaan vissen naar de dingen waarvan jij weet dat je dat juist leuk/niet leuk in een relatie zou vinden.. En dan niet straight to the point bijvoorbeeld: jij gaat liever alleen met vrienden op stap, dan niet: hai miep luister eens ik wil wel alleen met vrienden blijven stappen, maar: goh de kamaraad van mn broer mag van z'n vriendin niet alleen stappen, dat is toch raar?? <--- zo zal ze een eerlijke mening geven ipv jou naar de mond praten omdat het dan "niet over jullie gaat"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven