Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Voorgaand deel 6
quote:lola712 schreef op 06 april 2017 @ 20:36:

Over een half uur ontmoeten blind date en ik elkaar in de stad... spannend! We hebben een duidelijke locatie en herkenningseigenschap afgesproken haha. Flink uit mijn comfortzone en reken op het ergste dan kan het alleen maar meevallen!Veel plezier!
Goed bezig GB, ben trots op je!

Het is niet makkelijk, maar je hebt het nu wel gedaan. Hopelijk vind je rust in je keuze en kan je ook trots op jezelf zijn dat je kiest voor beter! Dat verdien je, iemand die jou geweldig vindt.
Alle reacties Link kopieren
@GB Goed zo! Lekker genieten.

En weet je, er lopen nog kuddes vol met leuke mannen rond in deze wereld.

@Rof het zou ook zo maar onzekerheid van zijn kant kunnen zijn dat hij die toekomstige welvaart wil/moet vasthouden. Misschien wordt hij wel onzeker van jou, en wil extra goed voor de dag komen. Op een voor jou misschien wat onhandige manier.

Zolang hij zijn werk en zijn leven maar leuk vindt. En verder een leuk/goed persoon is, toch?
En terug van de blind date! Ja, erg snel! Qua uiterlijk eigenlijk wel mijn type, zeker niets mis mee dus dat viel niet tegen. Maar... hij had alleen maar aandacht voor zijn telefoon onderhand, dus voelde steeds alsof hij het achter mijn rug om over mij had want ik kon natuurlijk niet lezen wat hij steeds schreef. Als hij zijn telefoon zou wegleggen is het best een aardige man, maar ik weet het niet. Volgens mij was hij not zo into me want hij had zelf ook een smoesje meteen al van: morgen weer vroeg op, dus maak 't niet te laat. En na 1 drankje en amper een uurtje besloten we afscheid te nemen.. Iets té kort.
Zonde Lola, dat had een alarmbel naar jezelf moeten zijn om op te staan en er een eind aan te breien!

Zo leuk is hij dan niet als hij zijn telefoon belangrijker vind dan de gesprekspartner waar hij mee afgesproken heeft.

Wat zonde dat je jezelf hier opnieuw voorbij gelopen bent, zeker als je het idee hebt dat iemand jou 'bespreekt' via de app.

Begin je een rode draad te zien?
quote:greenbean schreef op 06 april 2017 @ 20:41:

[...]

Ow mats, wat lief van je. Ja ik ben mezelf echt even helemaal kwijt hoor Dat dit zo moeilijk is doet me wel weer beseffen dat ik er echt nog lang niet ben. Maar ik bedacht me net ineens dat dit nu maar weer klaar moet zijn en dat IK vanaf nu weer de belangrijkste persoon in mijn leven ben.

En... ik heb hem net een reactie gestuurd op zijn appje, dat ik hem ook veel goeds wens voor de toekomst en dag en tot ziens. Of tot nooit meer ziens eigenlijk Ik heb vandaag echt heel erg getwijfeld over het hele gebeuren, maar inmiddels heb ik mezelf herpakt en ben ik eruit.

Daar groei je stiekem toch wel van he

* Mats die toch gematigd trots is op GB *
De date was weer zeer geslaagd en we hebben leuk gepraat en gelachen een beetje elkaar geplaagd. Maar het lijkt een beetje te stokken.

Want hij zoent niet lekker, de vorige keer niet en nu bij het afscheid weer niet.

Ik baal er gewoon echt van.
quote:mats schreef op 06 april 2017 @ 22:30:

Zonde Lola, dat had een alarmbel naar jezelf moeten zijn om op te staan en er een eind aan te breien!

Zo leuk is hij dan niet als hij zijn telefoon belangrijker vind dan de gesprekspartner waar hij mee afgesproken heeft.

Wat zonde dat je jezelf hier opnieuw voorbij gelopen bent, zeker als je het idee hebt dat iemand jou 'bespreekt' via de app.

Begin je een rode draad te zien?Wat hij zei was wél interessant maar inderdaad dat hij niet af kon blijven van zijn telefoon was gewoon niet sexy. Het geeft je meteen een gevoel dat je niet belangrijk bent ja. En omdat ik enigszins nog het fatsoen heb dat het wel goed kwam.. maar weet dat ik waarschijnlijk niks aan hem behalve een leuk koppie om tegenaan te kijken.
quote:greenbean schreef op 06 april 2017 @ 21:03:

Eva, het was echt een worsteling maar ik heb het nu toch gedaan en ik hoop dat dat goed blijft voelen. Maar echt een lot uit de loterij was deze man ook niet, dus ik denk eigenlijk dat ik er snel overheen ben. Maar waar zijn ze dan toch he, die mannen die écht lief zijn, die geen issues hebben of in ieder geval een manier hebben gevonden ermee om te gaan, de mannen die emotioneel volwassen en stabiel zijn?

En ik heb zondag een date met die leuke jongen.Eeeeeuh.... dit gaat over iemand waar je drie keer mee gedate hebt????
Een worsteling ... Eva is trots op j

e....

lijkt wel een grap.

Hoe kan je zo veel verwachten van en invullen bij iemand die je drie keer gezien hebt???
quote:Manakamana schreef op 06 april 2017 @ 22:42:

De date was weer zeer geslaagd en we hebben leuk gepraat en gelachen een beetje elkaar geplaagd. Maar het lijkt een beetje te stokken.

Want hij zoent niet lekker, de vorige keer niet en nu bij het afscheid weer niet.

Ik baal er gewoon echt van. Ah jammer. Ene kant weer leuk dat dat het leuk was, maar dat zoenen.....Denk je dat ie nog leerbaar is? Niet te snel opgeven als hij echt leuk is!
quote:Eva- schreef op 06 april 2017 @ 20:47:

Goed bezig GB, ben trots op je!

Het is niet makkelijk, maar je hebt het nu wel gedaan. Hopelijk vind je rust in je keuze en kan je ook trots op jezelf zijn dat je kiest voor beter! Dat verdien je, iemand die jou geweldig vindt.Wie ben jij om trots te zijn op anderen. Hahahaha.
Thanks!
Waterman op mij kom je ontzettend onvolwassen over. Nog veel te leren en dan ben je ergens in de 50.

Mag hopen dat je je volwassenheid nog ergens kan vinden ooit.
quote:Eva- schreef op 06 april 2017 @ 22:51:

Waterman op mij kom je ontzettend onvolwassen over. Nog veel te leren en dan ben je ergens in de 50.

Mag hopen dat je je volwassenheid nog ergens kan vinden ooit.Eva, op mij kom je over als een schatje hoor.
quote:greenbean schreef op 06 april 2017 @ 22:51:

[...]

Aw wat lief van je Mats Dat vind ik toch zo fijn aan dit topic, dat niemand hier oordeelt/veroordeelt. Ik kan hier alles schrijven wat ik wil en dat is zo belangrijk voor me. Zeker omdat ik de dingen zelf niet altijd even helder zie.

En ja, het voelt goed.Top! Fijn dat het goed voelt. Mooi hoor
quote:Lovestar schreef op 06 april 2017 @ 22:47:

[...]

Ah jammer. Ene kant weer leuk dat dat het leuk was, maar dat zoenen.....Denk je dat ie nog leerbaar is? Niet te snel opgeven als hij echt leuk is!

Dit. Mijn date kon het ook niet echt in het begin, maar zoent nu heerlijk. We moesten even onze draai vinden. Hebben jullie al rustig thuis kunnen zoenen?

Of is het echt afgrijselijk zoenen? Heb dat 1 keer gehad, zo'n wasmachine. Ik was per direct afgeknapt. Hij ging mij kort daarna nogmaals zoenen en ik wist niet hoe ik het had. Iiiieeuw.

Als dat ook jouw effect is, dan vraag ik mij af of het beter kan worden.
Eens met Eva, waterman heb je al heel lang onder negeer, maar flauw om iemand die aangeeft te worstelen even een duw te geven. Je kunt ook kiezen om niets te zeggen hè, heb ik ook nooit gedaan over jouw verhalen.
quote:Eva- schreef op 06 april 2017 @ 22:51:

Mag hopen dat je je volwassenheid nog ergens kan vinden ooit.Waterman heeft wel gelijk hoor, ze heeft die man drie keer gezien en hij gaat duidelijk voor de seks..hoezo moet je daar overheen komen?
Nou hij heeft de match opgeheven. Dus ook nog niets een lef om te zeggen dat er geen klik was. Inderdaad niets aan gemist deze man...
quote:broodroostertje schreef op 06 april 2017 @ 23:05:

[...]

Waterman heeft wel gelijk hoor, ze heeft die man drie keer gezien en hij gaat duidelijk voor de seks..hoezo moet je daar overheen komen?Dat kan je simpelweg niet voor een ander bepalen.
quote:broodroostertje schreef op 06 april 2017 @ 23:05:

[...]

Waterman heeft wel gelijk hoor, ze heeft die man drie keer gezien en hij gaat duidelijk voor de seks..hoezo moet je daar overheen komen?

Het heeft in mijn ogen niks met haar date te maken, maar alles met haar eigen proces waarin ze mooie stappen maakt.

Die date is alleen maar een trigger voor oude pijn wat naar boven komt. En ja dat is een struggle en dat kost moeite.

Jammer dat hier nu zo op gereageerd wordt op zo'n kwetsbaar en mooi leermoment.
quote:Manakamana schreef op 06 april 2017 @ 23:13:

[...]

Dat kan je simpelweg niet voor een ander bepalen.En dit!
Eva/lovestar

Er is iets met een hele wilde tong.

Ik geef nog niet op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven