Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Voorgaand deel 6
quote:Dreamchild schreef op 06 april 2017 @ 12:34:

[...]

Wacht maar tot je 40+ bent en heel wat in te halen hebt

Haha Ik geloof dat ik al een heel net (of juist niet ) cijfer heb behaald om te concluderen dat ik mijn portie gehad heb.

Neemt niet weg dat ik een sloerie ben (in rust blijkbaar)
quote:Robertooooh schreef op 06 april 2017 @ 12:38:

[...]

Voorop, als het niet goed voelt, zou ik niet verder gaat. Als je denkt, ik weet het nog niet zo goed, zou ik vooral wel afspreken om het zeker te weten. Juist irl kom je erachter of je gevoel gepasseerd is op iets in jezelf of dat het echt bij hem zit. En als ik twijfel, dan een date afspreken die je kunt afkappen of verlengen naar mate je gevoel wel of niet bevestigd wordt.

Trouwens, handig dat met die aapjes. Ik merk dat ik wel eens wil reageren, maar niet meer wil teruglezen of ik het allemaal wel goed heb en dan uiteindelijk niet reageer. En dan te bedenken dat ik al zoveel reageer. Mss beter voor jullie om het zo te laten

Ik denk dat ik maar eens naar mijn eigen (goede ) advies ga luisteren: volg mijn gevoel. Dus zoals het nu eruit ziet, ga ik het afkappen en voel mij hier goed bij

En verder
Alle reacties Link kopieren
quote:CherokeeRose1977 schreef op 06 april 2017 @ 12:40:

Gebruiken jullie btw ook snapchat? Krijg daar best wat verzoekjes over of ik daarop wil praten maar heb t idee dat t vooral is voor uitwisselen van bepaalde foto's en filmpjes.... waar ik niet van ben...

En dat kun je op Whatsapp toch ook dus snap niet helemaal wat t verschil is met snapchat....

Volgens mij verdwijnt het op snapchat nadat je het gelezen hebt.... dat soort mannen is bij mij meteen exit.... 3x raden waarom

Ik sloer dan wel rond, maar ik jaag niet op mannen die bezet zijn, ik wil geen kapotgemaakte relaties op mijn geweten hebben....
quote:Dreamchild schreef op 06 april 2017 @ 13:07:

[...]

Volgens mij verdwijnt het op snapchat nadat je het gelezen hebt.... dat soort mannen is bij mij meteen exit.... 3x raden waarom Klopt, die dingen verdwijnen automagisch op Snapchat, alhoewel je volgens mij wel screenshots kunt maken. Maar puur communiceren via Snapchat heb ik nog nooit van gehoord, riekt inderdaad naar de misdaad.
Man | 1976 | Rotterdam
Hallo silverback

Rofdutchie:

Heb jouw stukje vanochtend gelezen en ik snap dat zoiets steekt, zou het bij mij ook doen. Maar de vraag is inderdaad waarom. Stoot er je af dat hij zo om uiterlijke schijn geeft en dat je al zijn jaargetallen weet (de exacte bonus)?

Of is het zoals iemand anders suggereerde dat jij je ook gemeten voelt naar die maat van succes? Zowel nu als eventueel later?

Ik heb vanavond date drie en hij haalt me op met de auto om uit eten te gaan. Heb ineens bedacht dat ik (zonder het hem te zeggen) voor ons ga koken en dat we bij mij eten. Koken is mijn passie en wil ook graag wel eens wat intiemer met hem praten en zijn. Is dit een slecht idee?
Goed idee Manakamana! gezellig samen de keuken in, wijntje erbij. Wordt leuk!
koekies zijn lekker
Leuk idee Manakamana, doen!

Als er screenshots van je snaps gemaakt worden, krijg je daar bericht van. Dus als je al denkt, ik probeer het toch, weet je ook gelijk wat de heer van plan is
quote:Manakamana schreef op 06 april 2017 @ 13:39:

Hallo silverback

Rofdutchie:

Heb jouw stukje vanochtend gelezen en ik snap dat zoiets steekt, zou het bij mij ook doen. Maar de vraag is inderdaad waarom. Stoot er je af dat hij zo om uiterlijke schijn geeft en dat je al zijn jaargetallen weet (de exacte bonus)?

Of is het zoals iemand anders suggereerde dat jij je ook gemeten voelt naar die maat van succes? Zowel nu als eventueel later?

Ik heb vanavond date drie en hij haalt me op met de auto om uit eten te gaan. Heb ineens bedacht dat ik (zonder het hem te zeggen) voor ons ga koken en dat we bij mij eten. Koken is mijn passie en wil ook graag wel eens wat intiemer met hem praten en zijn. Is dit een slecht idee? Gewoon doen, zal hij zeker waarderen. En zoals Dreamchild al zei. Dan kun je zelf het toetje zijn
Wees meester en vormgever van jezelf
Tssss mijn tinder/Instagram match heeft me gewoon ontmatched op tinder.... heb m een Instagram berichtje gestuurd van dus je wil toch niet afspreken? Jammer maar ok..met een smiley erbij.

Zeg t dan gewoon! maar goed, nog genoeg andere dingen gepland staan
Ok... hij had er geen zin meer in... Hij zoekt contact met mij op Instagram, hij stuurde me ook een superlike op Tinder... Raar of raar?

Maar misschien moesten mijn alarmbellen al afgaan nadat hij niet op mijn verzoek inging om op whatsapp verder te praten ( en ik mijn nummer gaf) maar wel vroeg of ik snapchat had.....
quote:CherokeeRose1977 schreef op 06 april 2017 @ 14:51:

Ok... hij had er geen zin meer in... Hij zoekt contact met mij op Instagram, hij stuurde me ook een superlike op Tinder... Raar of raar?

Maar misschien moesten mijn alarmbellen al afgaan nadat hij niet op mijn verzoek inging om op whatsapp verder te praten ( en ik mijn nummer gaf) maar wel vroeg of ik snapchat had.....Wees dan een vent en zeg dat gewoon, toch?
Man | 1976 | Rotterdam
quote:Silverback schreef op 06 april 2017 @ 15:08:

[...]

Wees dan een vent en zeg dat gewoon, toch?

Ja t 'voordeel' was dat hij me dus ook had gecontacteerd op Instagram dus ik heb na zijn berichtje dat hij geen zin meer had, toch nog even gezegd dat hij dat ook gewoon had kunnen zeggen. Normaal kan dat natuurlijk niet als iemand je ontmatched of blokkeert op bijv whatsapp. Maar nu dacht ik van ik ga t zeggen ook

Niet dat hij er wat mee doet maar toch. Waarschijnlijk is ie gewoon heel klein geschapen ofzo en durft hij niet meer...

Ach, voor hem tig anderen!
Ik denk eerder dat hij thuis iemand heeft die in zijn WhatsApp kan kijken....
quote:Dreamchild schreef op 06 april 2017 @ 15:53:

Ik denk eerder dat hij thuis iemand heeft die in zijn WhatsApp kan kijken....Ohhh dat vermoeden heb ik ook heel sterk. 9 van de 10 mannen gaan er gelijk op in zodra je hun je telefoonnummer geeft.
Heb vanavond een soort blind date! Beetje onduidelijke foto's, maar na wat googelen heb ik zo'n idee wie het is. Woont dicht in de buurt. In ieder geval normaal postuur, dus hopen dat de rest meevalt anders is het even beleefd een drankje doen en dan zo snel mogelijk naar huis!. En in dit geval date ik inderdaad niet thuis maar in de stad! Jullie ervaring met blind dates?
quote:Manakamana schreef op 06 april 2017 @ 13:39:

Ik heb vanavond date drie en hij haalt me op met de auto om uit eten te gaan. Heb ineens bedacht dat ik (zonder het hem te zeggen) voor ons ga koken en dat we bij mij eten. Koken is mijn passie en wil ook graag wel eens wat intiemer met hem praten en zijn. Is dit een slecht idee?

Dat is zelfs een heel goed idee!

quote:CherokeeRose1977 schreef op 06 april 2017 @ 16:00:

[...]

Ohhh dat vermoeden heb ik ook heel sterk. 9 van de 10 mannen gaan er gelijk op in zodra je hun je telefoonnummer geeft.Ja! Tuurlijk! Je zit niet voor niks op een dating app, dan wil je toch meer contact?
Man | 1976 | Rotterdam
@Mana

Goed idee!

@Cher

Stom, ik denk dat ik zou afhaken.
quote:Lovestar schreef op 06 april 2017 @ 16:36:

@Mana

Goed idee!

@Cher

Stom, ik denk dat ik zou afhaken.Ohhh dat heb ik allang gedaan hoor. Even mijn zegje gedaan ( heel vriendelijk) via instagram messenger en daarna gelijk geblokkeerd.
Pfff, wat gaat het hard hier zeg!

Cherokee, again..

En Rof, ik heb niet gelezen wat je schreef maar uit vervolg reacties maak ik op dat als hij jou echt leuk vind dat hij jou dan waardeert om wie jij bent en niet om wat je binnen brengt.

Het is al vaker gezegd, niet een functie, niveau, afkomst of inkomen bepaald wie je bent, dat is karakter en persoonlijkheid.

Volgens mij heb jij een heel leuk exemplaar te pakken, je krijgt wat je verdient en zal al het andere 'bijzaak' zijn.
GB, misschien moet je even terug gaan naar toen je dat weekend alleen weg bent geweest na de breuk.

Ik wacht geduldig......

Ja? ben je er?

Ik hoef jou er vast niet aan te helpen herinneren wat dat toen met jou deed?

Nou, je hebt een week Mallorca in het vooruitzicht, iets langer dan een weekendje

In die week kan er heel wat gebeuren en kom je vast opgefrist en zonder het moeilijke waar je nu mee kampt, terug.

Zie het als voorpret om er alvast mee te starten!

Rest mij jou een fijne vakantie te wensen.
Over een half uur ontmoeten blind date en ik elkaar in de stad... spannend! We hebben een duidelijke locatie en herkenningseigenschap afgesproken haha. Flink uit mijn comfortzone en reken op het ergste dan kan het alleen maar meevallen!
Lekker bezig Cherokee!

Mijn tinderdate is op reis. Nu moet ik mezelf op Tinder weer vermaken .
quote:lola712 schreef op 06 april 2017 @ 20:36:

Over een half uur ontmoeten blind date en ik elkaar in de stad... spannend! We hebben een duidelijke locatie en herkenningseigenschap afgesproken haha. Flink uit mijn comfortzone en reken op het ergste dan kan het alleen maar meevallen!Aah super spannend en leuk! Veel plezier, en inderdaad van niks uitgaan, kan het alleen maar meevallen.
quote:lola712 schreef op 06 april 2017 @ 20:36:

Over een half uur ontmoeten blind date en ik elkaar in de stad... spannend! We hebben een duidelijke locatie en herkenningseigenschap afgesproken haha. Flink uit mijn comfortzone en reken op het ergste dan kan het alleen maar meevallen!Veel plezier!
quote:mats schreef op 06 april 2017 @ 20:34:

GB, misschien moet je even terug gaan naar toen je dat weekend alleen weg bent geweest na de breuk.

Ik wacht geduldig......

Ja? ben je er?

Ik hoef jou er vast niet aan te helpen herinneren wat dat toen met jou deed?

Nou, je hebt een week Mallorca in het vooruitzicht, iets langer dan een weekendje

In die week kan er heel wat gebeuren en kom je vast opgefrist en zonder het moeilijke waar je nu mee kampt, terug.

Zie het als voorpret om er alvast mee te starten!

Rest mij jou een fijne vakantie te wensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven