Het stamcafé XXIX

10-03-2017 19:59 3003 berichten
Daar is ie dan eindelijk, het nieuwe Stamcafé. Deel 29 alweer, wat vliegt de tijd. We zitten dit keer in Indonesië.

Selamat makan!

Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, ik ben wel blij dat het erop zit. Dinsdag waarschijnlijk weer maar daar zie en zag ik niet zo tegen op. Dit was een iets "belangrijker" iets.
Goedemorgen!

Kat krijgt vanmiddag een echo ivm vermoedelijk blaas/niersteen.(Hoop het niet, hij heeft nergens meer last van)

Hij moet nuchter blijven...hij zoekt nu hele tijd naar zijn brokjes
Prrrr, mauw miawwwww.
Ah zielig Jane.

Ik hoef vandaag niet vroeg te beginnen dus lig nog in bed. Ben moe van het zware werken deze weken maar het einde is in zicht.
Ik lig ook in bed, ben vrij vandaag...heb zoooo slecht geslapen vannacht. Pfff.
Prrrr, mauw miawwwww.
Ik wil in bed liggen, ik was voor m'n eerste wekker al wakker. Daarna dus nog wat in huis gedaan en maar naar m'n werk.

Kan ik vroeg naar huis vandaag .
Hier geen werken meer. Alleen nog een paar laatste dingen halen en doen en de koffers inpakken!
Jeej Elfje! Alvast fijne vakantie, voor het geval ik het vergeet .
quote:Elfje112 schreef op 07 april 2017 @ 09:08:

Hier geen werken meer. Alleen nog een paar laatste dingen halen en doen en de koffers inpakken!

Tijd gaat echt snel!

We moesten eigenlijk de dagen aftellen...

Ga je vandaag?
Prrrr, mauw miawwwww.
Goed bezig Dolfje!

Sterkte vandaag Sssst.

Ik heb ook nogal ruk geslapen, althans, tot 04.00 uur ging het goed, daarna minder

Daarom koffie voor iedereen.

The owls are not what they seem
quote:Jane-Ice schreef op 07 april 2017 @ 09:12:

[...]

Tijd gaat echt snel!

We moesten eigenlijk de dagen aftellen...

Ga je vandaag?Kan nog, de dagen aftellen. Ik ga na het weekend.
Goedemorgen, heb heel onrustig geslapen en was vanalles aan het dromen toen ik wakker werd.

Nu heb ik de vriezer ontdooid en schoongemaakt, boodschappen gedaan en staat een grote pan bolognesesaus de komende uren te pruttelen in de oven. En heb ik geen enkele reden meer om niet met Photoshop te beginnen.

Fijne dag allemaal!
Dus....

Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Renaissance schreef op 07 april 2017 @ 09:18:

Goedemorgen, heb heel onrustig geslapen en was vanalles aan het dromen toen ik wakker werd.

Nu heb ik de vriezer ontdooid en schoongemaakt, boodschappen gedaan en staat een grote pan bolognesesaus de komende uren te pruttelen in de oven. En heb ik geen enkele reden meer om niet met Photoshop te beginnen.

Fijne dag allemaal!

Goedemorgen!

Wat goed van je! Oke, behalve onrustig slapen dan....

Jij ook een fijne dag!
Prrrr, mauw miawwwww.
Straks even overleggen met de baas of ik vandaag de hele dag aanwezig moet zijn.

Hoop het niet.
Ik ga denk ik eerst even strijken zo en dan een paar boodschappen en dan werken. Mag vandaag zelf weten hoe laat ik kom maar wil er eigenlijk wel voor 13.00 zijn maar ik ben niet vooruit te branden. Ben zo ontzettend moe, was gisteren weer zo gestressed en dat merk ik nu. Nou ja het is bijna weekend en morgen iets leuks en gezelligs met collega's dus ik overleef het wel weer en vanaf volgende week beginnen we met het nieuwe rooster dus dan eindelijk hoop ik een beetje structuur en rust en tijd om aan mezelf te werken. Sporten en krijg therapie voor ademhaling want het is dus wel chronische hyperventilatie en daar moet ik wat aan doen.
Ik zit al aan mn uren trouwens .
quote:Jane-Ice schreef op 07 april 2017 @ 09:19:

Dus....

[afbeelding]
Hallo!

Succes op je laatste dag Sssst.

Jeej! voor Dolfje!

Succes met je kattenbeestje Jane.

Werk ze Peacy, hoop dat je op tijd naar huis mag.

Dank voor de koffie Lady. Dat is altijd welkom.

Veel plezier met fotoshop Ren. Ik durf te wedden dat je al meer weet dan ik.

En Elfje (seeft de best for lest ) wat heerlijk dat je vrij bent en straks lekker op vakantie gaat!

Ik zit heel zielig en alleen in een hokje in de mediatheek van school. Kwam de dames van kustgeschiedenis al tegen bij binnenkomst op school. "Ik leef nog", was alles wat ik uit wist te brengen. Heb al weer maanden niks van me laten horen. Maar meteen een mail gestuurd om een afspraak te plannen. De dames baalden er van dat iedereen het onderzoek (ander vak) voor laat gaan op hun vak waardoor veel mensen pas in augustus afstuderen en zij heel de zomer met nakijkwerk zitten. Begrijp ik. Extra stimulans voor mij om hard te gaan werken.

Maar dan moet ik nu dus wel aan de slag...
quote:Peacy schreef op 07 april 2017 @ 09:35:

Ik zit al aan mn uren trouwens .Hup dan snel naar huis
Strijk gedaan en nu even koffie en een boterham en mezelf even opkalefateren en dan naar de Appie.
Zo, net terug van de sportschool. Ik ga vandaag naar een colloquium waar veel oud-collega's komen. Leuk om iedereen weer te zien.

Verder is het een achterstandjeswegwerkendagje. Ik moet nog een recensie schrijven, beginnen met het nawoord voor een binnenkort te verschijnen publicatie en een artikel schrijven. Voor die laatste heb ik al uitstel van deadline gekregen, dus ik kan me nu even op die andere concentreren. Die wil ik eigenlijk wel maandag af hebben.

Maar goed, flink geknald op de sportschool, dus eerst even het zweet eraf spoelen en koffie drinken.
IMHO
Kittens, heel veel succes!

Photoshop vind ik vooral heel frustrererend en het maakt ook dat ik me dom voel. Maar dan moet ik gewoon onthouden dat ik er pas anderhalve week mee bezig ben, dat vergeet ik nog wel eens.

GG schrijf ze, leuk werk toch?
Jazeker! Recensies schrijven vind ik altijd fijner dan artikelen. Je reageert ergens op, dus hebt al een vertrekpunt.

Ik ga je binnenkort even mailen over photoshop.
IMHO
Oke, over uiterlijk een uur ga ik naar huis .
Lekker Peac, geniet maar van je weekend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven