Het stamcafé XXIX
vrijdag 7 april 2017 om 09:12
vrijdag 7 april 2017 om 09:18
Goedemorgen, heb heel onrustig geslapen en was vanalles aan het dromen toen ik wakker werd.
Nu heb ik de vriezer ontdooid en schoongemaakt, boodschappen gedaan en staat een grote pan bolognesesaus de komende uren te pruttelen in de oven. En heb ik geen enkele reden meer om niet met Photoshop te beginnen.
Fijne dag allemaal!
Nu heb ik de vriezer ontdooid en schoongemaakt, boodschappen gedaan en staat een grote pan bolognesesaus de komende uren te pruttelen in de oven. En heb ik geen enkele reden meer om niet met Photoshop te beginnen.
Fijne dag allemaal!
vrijdag 7 april 2017 om 09:21
quote:Renaissance schreef op 07 april 2017 @ 09:18:
Goedemorgen, heb heel onrustig geslapen en was vanalles aan het dromen toen ik wakker werd.
Fijne dag allemaal!
Goedemorgen!
Wat goed van je! Oke, behalve onrustig slapen dan....
Jij ook een fijne dag!
Fijne dag allemaal!
Goedemorgen!
Wat goed van je! Oke, behalve onrustig slapen dan....
Jij ook een fijne dag!
Prrrr, mauw miawwwww.
vrijdag 7 april 2017 om 09:29
Ik ga denk ik eerst even strijken zo en dan een paar boodschappen en dan werken. Mag vandaag zelf weten hoe laat ik kom maar wil er eigenlijk wel voor 13.00 zijn maar ik ben niet vooruit te branden. Ben zo ontzettend moe, was gisteren weer zo gestressed en dat merk ik nu. Nou ja het is bijna weekend en morgen iets leuks en gezelligs met collega's dus ik overleef het wel weer en vanaf volgende week beginnen we met het nieuwe rooster dus dan eindelijk hoop ik een beetje structuur en rust en tijd om aan mezelf te werken. Sporten en krijg therapie voor ademhaling want het is dus wel chronische hyperventilatie en daar moet ik wat aan doen.
vrijdag 7 april 2017 om 10:22
Hallo!
Succes op je laatste dag Sssst.
Jeej! voor Dolfje!
Succes met je kattenbeestje Jane.
Werk ze Peacy, hoop dat je op tijd naar huis mag.
Dank voor de koffie Lady. Dat is altijd welkom.
Veel plezier met fotoshop Ren. Ik durf te wedden dat je al meer weet dan ik.
En Elfje (seeft de best for lest ) wat heerlijk dat je vrij bent en straks lekker op vakantie gaat!
Ik zit heel zielig en alleen in een hokje in de mediatheek van school. Kwam de dames van kustgeschiedenis al tegen bij binnenkomst op school. "Ik leef nog", was alles wat ik uit wist te brengen. Heb al weer maanden niks van me laten horen. Maar meteen een mail gestuurd om een afspraak te plannen. De dames baalden er van dat iedereen het onderzoek (ander vak) voor laat gaan op hun vak waardoor veel mensen pas in augustus afstuderen en zij heel de zomer met nakijkwerk zitten. Begrijp ik. Extra stimulans voor mij om hard te gaan werken.
Maar dan moet ik nu dus wel aan de slag...
Succes op je laatste dag Sssst.
Jeej! voor Dolfje!
Succes met je kattenbeestje Jane.
Werk ze Peacy, hoop dat je op tijd naar huis mag.
Dank voor de koffie Lady. Dat is altijd welkom.
Veel plezier met fotoshop Ren. Ik durf te wedden dat je al meer weet dan ik.
En Elfje (seeft de best for lest ) wat heerlijk dat je vrij bent en straks lekker op vakantie gaat!
Ik zit heel zielig en alleen in een hokje in de mediatheek van school. Kwam de dames van kustgeschiedenis al tegen bij binnenkomst op school. "Ik leef nog", was alles wat ik uit wist te brengen. Heb al weer maanden niks van me laten horen. Maar meteen een mail gestuurd om een afspraak te plannen. De dames baalden er van dat iedereen het onderzoek (ander vak) voor laat gaan op hun vak waardoor veel mensen pas in augustus afstuderen en zij heel de zomer met nakijkwerk zitten. Begrijp ik. Extra stimulans voor mij om hard te gaan werken.
Maar dan moet ik nu dus wel aan de slag...
vrijdag 7 april 2017 om 10:49
Zo, net terug van de sportschool. Ik ga vandaag naar een colloquium waar veel oud-collega's komen. Leuk om iedereen weer te zien.
Verder is het een achterstandjeswegwerkendagje. Ik moet nog een recensie schrijven, beginnen met het nawoord voor een binnenkort te verschijnen publicatie en een artikel schrijven. Voor die laatste heb ik al uitstel van deadline gekregen, dus ik kan me nu even op die andere concentreren. Die wil ik eigenlijk wel maandag af hebben.
Maar goed, flink geknald op de sportschool, dus eerst even het zweet eraf spoelen en koffie drinken.
Verder is het een achterstandjeswegwerkendagje. Ik moet nog een recensie schrijven, beginnen met het nawoord voor een binnenkort te verschijnen publicatie en een artikel schrijven. Voor die laatste heb ik al uitstel van deadline gekregen, dus ik kan me nu even op die andere concentreren. Die wil ik eigenlijk wel maandag af hebben.
Maar goed, flink geknald op de sportschool, dus eerst even het zweet eraf spoelen en koffie drinken.
IMHO