Werk & Studie alle pijlers

Tips vd toekomst

07-04-2017 14:41 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok ik begrijp dat ik niet duidelijk genoeg omschrijf wat ik bedoel.

Ik heb 10 jaar als voedingsassistente gewerkt helaas zonder diploma. Nu 2 jaar thuis 47 jaar en een kleine van 19 maanden.Ik wil graag weer wat gaan doen werken of een opleiding. Iemand leuk idee advies? Heb alleen een lbo diploma .
bibi70 wijzigde dit bericht op 07-04-2017 17:20
Reden: duidelijker?
% gewijzigd
quote:47 kleine van 19 maanden en 10 jaar als voedingssas gewerktIk heb dit stuk een aantal keren gelezen, maar ik heb geen idee wat je ermee bedoelt.
Je bent 47 en hebt een kleintje van 19 maanden lees ik dit zo goed?
Ze is 47 jaar en heeft een kind van 9 maanden, haal ik eruit. In haar leven heeft ze 10 jaar als voedingsassistente gewerkt.

En verder heb ik geen idee
Later is nu
'maar niet in de buurt'. Wat bedoel je daarmee?
Bibi, maak eens hele zinnen.
TO zoek contact met UWV wie weet kunnen ze je verder helpen!
Eerst eens goed gaan schrijven, dat lijkt me voor iedere opleiding of sollicitatie een must. Dat moet je als 47 jarige toch gewoon kunnen? En verder weten wij natuurlijk niet waar je interesses liggen. Wat vind je leuk?
quote:Ivy_Signe schreef op 07 april 2017 @ 14:50:

'maar niet in de buurt'. Wat bedoel je daarmee?Dat ze wel mee wil werken, maar de collega in de ene kamer en zij in de andere (denk ik)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
O wacht, ik vermoed dat de opleiding meewerkend voorwerkster haar leuk lijkt maar dat die niet bij haar in de buurt wordt gegeven.
Succes.
Of 47 kleine kinderen van 19 maanden :P

Maar in welke omgeving woon je?

Dat is wel wat handiger voor de mensen hier om mee te denken
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Ga naar het algemeen maatschappelijk werk bij jou in de buurt. Het liefst met iemand samen die met je mee kan denken. En vraag aan die maatschappelijk werkster of zij met jou mee kan denken voor een leuke opleiding
Mijn hemel wat een raadpost. Is het nu serieus de bedoeling dat wij dit moeten ontcijferen? Waarom maak je niet gewoon duidelijke volzinnen?

Ontopic wordt dus ook moeilijk, ik wacht even tot je normale zinnen ervan gemaakt hebt.
quote:violetskies schreef op 07 april 2017 @ 15:44:

Of 47 kleine kinderen van 19 maanden :P

Maar in welke omgeving woon je?

Dat is wel wat handiger voor de mensen hier om mee te denkenWaar haal jij die kinderen vandaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven