Gezondheid alle pijlers

Help! Moet ik iets doen?!

07-04-2017 15:49 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik logeer bij een vriendin in het buitenland en we waren uit - ik dacht dat ze ongeveer hetzelfde had gedronken als ik maar ik ben niet zo heel veel gewend en ben aangeschoten maar heb haar net in bed moeten leggen. Het is hier nacht.

Ze is onderweg in slaap gevallen en bij het uitstappen twee keer gevallen. Bij thuiskomst heb ik haar arm schoongemaakt (bloed) en haar in bed gelegd. Ze dacht dat ze moest overgeven en heeft terwijl ik nieuw verband ging pakken dronken haar vader gebeld. Ik heb haar uiteindelijk weer in bed gelegd en t afgelopen half uur twee keer gecheckt en alles is ok.

Dit is vast een heel domme vraag maar ik maak me onwijs zorgen - kan ik haar gewoon haar roes uit laten slapen?
Hello, can you hear me?
Op haar zij leggen zodat ze niet stikt in eigen braaksel als ze overgeeft
wat wilde je anders doen dan?
Op haar zij leggen inderdaad en als je echt erg bang bent dat ze veel teveel gedronken heeft, kan je af en toe blijven checken of ze niet buiten bewustzijn raakt.
Veel water laten drinken als dat lukt.
Op haar zij laten liggen zodat ze niet stikt in haar braaksel, emmer naast het bed zetten en een glas water en dan zelf ook lekker gaan slapen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Leg/zet alvast wat water en paracetamol naast haar bed. En een teiltje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven