Overgeven van quinoa
vrijdag 7 april 2017 om 16:46
Zitten mijn zus en ik net een gezonde maaltijd te maken, zoete aardappel, gele courgette, met quinoa, beetje ketjap en pindakaas. Super lekker!
We zitten lekker te eten en mijn zus zegt ineens, goh het zit even vast in mn slokdarm. Waarop ik na twee happen ineens hetzelfde gevoel krijg. Wij allebei naar het aanrecht toe om wat water te drinken, en ineens staan we samen te overgeven in de gootsteen
Echt super vreemd!! Het was net alsof die quinoa gewoon vast bleef zitten
Iemand dit ook ooit meegemaakt?? En wat kan het zijn??
We zitten lekker te eten en mijn zus zegt ineens, goh het zit even vast in mn slokdarm. Waarop ik na twee happen ineens hetzelfde gevoel krijg. Wij allebei naar het aanrecht toe om wat water te drinken, en ineens staan we samen te overgeven in de gootsteen
Echt super vreemd!! Het was net alsof die quinoa gewoon vast bleef zitten
Iemand dit ook ooit meegemaakt?? En wat kan het zijn??
vrijdag 7 april 2017 om 16:58
vrijdag 7 april 2017 om 17:03
quote:Thanateros schreef op 07 april 2017 @ 16:58:
Nou.. klinkt gezond.
Als je daarna kotsend boven de gootsteen hangt (en waarom niet boven het toilet?)
Dat gingen we echt niet redden!! Het kwam er right at that moment uit
Geen idee hoe dit is gebeurd... we liggen wek slap van het lachen samen, wat een stumperds zijn we
Nou.. klinkt gezond.
Als je daarna kotsend boven de gootsteen hangt (en waarom niet boven het toilet?)
Dat gingen we echt niet redden!! Het kwam er right at that moment uit
Geen idee hoe dit is gebeurd... we liggen wek slap van het lachen samen, wat een stumperds zijn we
vrijdag 7 april 2017 om 17:05
vrijdag 7 april 2017 om 17:08
vrijdag 7 april 2017 om 17:51