Minnaar
vrijdag 30 januari 2009 om 11:02
Toytje: 6 weken niet geweest is ook wel erg lang. Dan denk ik dat ik er ook mee zou stoppen. Ik ben ook altijd zo het moet wel van twee kanten komen anders hoeft het niet. En het moet een aanvulling op je leven zijn en niet een obstakel.
Wij zagen elkaar elke week wel dus ja ben benieuwd wanneer ik weer wat van hem ga horen. Ben het nu wel zat die vakantie ahah.
Wij zagen elkaar elke week wel dus ja ben benieuwd wanneer ik weer wat van hem ga horen. Ben het nu wel zat die vakantie ahah.
vrijdag 30 januari 2009 om 11:18
@Briggie: Wanneer komt hij terug? Hopelijk spettert het dan weer lekker tussen jullie! Van die aanvulling, da's een goeie, en helemaal waar!
@Miss Thang: Vroegâh reageerde ik wel anders, gelukkig weet ik tegenwoordig beter. Ik hoef geen moeite te doen om te laten zien hoe leuk, lief, lekker, de moeite waard en weet ik veel wat ik allemaal ben.
Als mensen echt kijken zien ze dat zelf wel.
(klinkt erg arrogant, haha, maar ik meen het wel...)
@Miss Thang: Vroegâh reageerde ik wel anders, gelukkig weet ik tegenwoordig beter. Ik hoef geen moeite te doen om te laten zien hoe leuk, lief, lekker, de moeite waard en weet ik veel wat ik allemaal ben.
Als mensen echt kijken zien ze dat zelf wel.
(klinkt erg arrogant, haha, maar ik meen het wel...)
vrijdag 30 januari 2009 om 12:20
@ Toy: Jammer dat het niet zo lekker meer loopt, misschien zit er ook op sv's wel een houdbaarheidsdatum...
@ Recuerdo: Gefeliciteerd met je nieuwe baan, maar ik kan me dat dubbele gevoel wel voorstellen. Ik hoop dat het voor jullie mogelijk is elkaar toch te blijven zien.
@ Briggie: Als jullie elkaar voor de vakantie elke week zagen, dan smst ie vast heel snel. Hoe lang zien jullie elkaar eigenlijk al? Ben het even kwijt.
@ Recuerdo: Gefeliciteerd met je nieuwe baan, maar ik kan me dat dubbele gevoel wel voorstellen. Ik hoop dat het voor jullie mogelijk is elkaar toch te blijven zien.
@ Briggie: Als jullie elkaar voor de vakantie elke week zagen, dan smst ie vast heel snel. Hoe lang zien jullie elkaar eigenlijk al? Ben het even kwijt.
vrijdag 30 januari 2009 om 12:27
toytje: Heb zo af en toe wel aan hem gedacht maar missen is een groot woord. Dus ik denk dat ik alles wel goed op een rijtje heb. Maar zou het wel jammer vinden als ik nu niks meer zou horen dat wel.
Geheim: Ik zie hem nu zn 4 maanden dus nog vrij kort maar het is wel heel erg heftig.
Alleen heb ik wel voor de vakantie voorgesteld dat het misschien goed is elkaar niet zo vaak te zien. Omdat er toch wel wat gevoel zit van beide kanten en dat maakt het wat lastiger.
Geheim: Ik zie hem nu zn 4 maanden dus nog vrij kort maar het is wel heel erg heftig.
Alleen heb ik wel voor de vakantie voorgesteld dat het misschien goed is elkaar niet zo vaak te zien. Omdat er toch wel wat gevoel zit van beide kanten en dat maakt het wat lastiger.
vrijdag 30 januari 2009 om 13:38
@Geheim, waar kan ik die datum vinden, dan check ik 'm straks even
Wat mij betreft was het nog niet 'op' maar als het zo moet gaan raakt het vanzelf snel op dus. Jammer maar geen ramp (gelukkig)
@Briggie, zo te lezen denk ik ook dat je ze wel goed op een rijtje hebt hoor. En wat gevoel lijkt mij alleen maar logisch, als je er maar geen problemen mee krijgt. Hoop dat je snel wat hoort van hem! (maar denk aan... vertraging, spullen uitpakken, mensen die op zijn lip zitten enz..)
Wat mij betreft was het nog niet 'op' maar als het zo moet gaan raakt het vanzelf snel op dus. Jammer maar geen ramp (gelukkig)
@Briggie, zo te lezen denk ik ook dat je ze wel goed op een rijtje hebt hoor. En wat gevoel lijkt mij alleen maar logisch, als je er maar geen problemen mee krijgt. Hoop dat je snel wat hoort van hem! (maar denk aan... vertraging, spullen uitpakken, mensen die op zijn lip zitten enz..)
vrijdag 30 januari 2009 om 16:02
Note to self:............in topconditie vanuit Vietnam doorvliegen.
baard van 8 weken scheren en Geheim op mijn gewoonlijke woeste manier uitwonen.
eerste 48 uur vanaf landing en scheermoment Geheim en bed niet verlaten.
kleine onderbreking voor gebakken ei met spek eten, slootje koffie drinken, en weer 48 uur uitleven op Geheim.
baard van 8 weken scheren en Geheim op mijn gewoonlijke woeste manier uitwonen.
eerste 48 uur vanaf landing en scheermoment Geheim en bed niet verlaten.
kleine onderbreking voor gebakken ei met spek eten, slootje koffie drinken, en weer 48 uur uitleven op Geheim.