Mode & Beauty alle pijlers

camel toe onderbroek

09-04-2017 21:13 36 berichten
"De camel toe onderbroek is nu echt een ding" lees ik op Viva https://www.viva.nl/stijl ... nderbroek-is-nu-dingetje/

Volgens Viva willen vrouwen een designervagina en is zo'n onderbroek goedkoper dan bijvoorbeeld een schaamlipcorrectie.

Zelf dacht ik eerlijk gezegd dat deze onderbroeken meer bedoelt waren voor cross dressers??

Dus ladies, brandt los... Zijn jullie al van plan om een camel toe onderbroek te kopen?? Of spaar je toch liever door voor de schaamlipcorrectie?
Ik heb altijd een cameltoe en i love it! Mannen houden van een volle dames onderbroek
Alle reacties Link kopieren
Ik spaar nog even door...
Tel wat je hebt, niet wat je mist
Ik heb er al een.
Volgens mij zijn die broekjes niet bedoeld voor vrouwen.
*gaap*
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Ik hoef niemands camel toe te zien
ik draag uitsluitend rokken en jurkjes... en nu?
Wansmaak
Geef mij maar een man met een camel toe, zoals ze die in de jaren 70 allemaal hadden in hun wijdgepijpte strakke glitterbroeken.

Hm, bij nader inzien toch maar niet geloof ik
quote:Gooloib schreef op 09 april 2017 @ 21:15:

Ik heb altijd een cameltoe en i love it! Mannen houden van een volle dames onderbroekDe heren op tv niet zeiden ze.
Deze broeken zijn voor shemales?
Viva is niet wijs.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Je kan ook je string achterstevoren dragen geeft hetzelfde effect
you go girl
Ik snap het niet. Ik dacht dat de camel toe iets genants was? En hoe maak je een camel toe met een schaamlipcorrectie dan? Daar hoef je toch alleen maar iets heel straks en duns voor aan te trekken, zoals zo'n glimmende, nauwsluitende sportbroek of een iets te strakke skinny? (Of beter gezegd: dat probeer je toch te vermijden? )
quote:beetjegek schreef op 09 april 2017 @ 21:26:

[...]

De heren op tv niet zeiden ze.Dat zijn geen echte mannen! Ik knijp er s'ochtend even extra hard in dan worden ze nog wat boller
Het ding was een paar dagen geleden bij Boulevard. Dacht dat het een grapje was, maar het is een soort schuimrubber cameltoe. Het kan niet gekker...
Voor geen van beiden, ik spaar liever voor echt leuke dingen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Over je fietsbroekje aantrekken om je pinpas in op te bergen?
Wat heeft die Georgia trouwens een lelijke huid op de benen, nooit eerder zoiets gezien.
quote:jeansjacket schreef op 09 april 2017 @ 21:31:

Je kan ook je string achterstevoren dragen geeft hetzelfde effectZit dat lekker?
Met welk nut.
quote:Henk-en-Roelie schreef op 09 april 2017 @ 22:39:

Met welk nut.Misschien willen ze graag opvallen of zo, met resultaat.
Ik draag moose knuckle broeken
quote:bossanova schreef op 09 april 2017 @ 22:48:

[...]

Misschien willen ze graag opvallen of zo, met resultaat.

Dat zeker maar mij is het nog niet opgevallen in het straatbeeld in mijn dorp.

Het schoot even door mijn hoofd dat de cameltoe onderbroek een soort van menstruatiecup was maar dan voor licht urine verlies.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven