camel toe onderbroek
zondag 9 april 2017 om 21:13
"De camel toe onderbroek is nu echt een ding" lees ik op Viva https://www.viva.nl/stijl ... nderbroek-is-nu-dingetje/
Volgens Viva willen vrouwen een designervagina en is zo'n onderbroek goedkoper dan bijvoorbeeld een schaamlipcorrectie.
Zelf dacht ik eerlijk gezegd dat deze onderbroeken meer bedoelt waren voor cross dressers??
Dus ladies, brandt los... Zijn jullie al van plan om een camel toe onderbroek te kopen?? Of spaar je toch liever door voor de schaamlipcorrectie?
Volgens Viva willen vrouwen een designervagina en is zo'n onderbroek goedkoper dan bijvoorbeeld een schaamlipcorrectie.
Zelf dacht ik eerlijk gezegd dat deze onderbroeken meer bedoelt waren voor cross dressers??
Dus ladies, brandt los... Zijn jullie al van plan om een camel toe onderbroek te kopen?? Of spaar je toch liever door voor de schaamlipcorrectie?
zondag 9 april 2017 om 21:33
Ik snap het niet. Ik dacht dat de camel toe iets genants was? En hoe maak je een camel toe met een schaamlipcorrectie dan? Daar hoef je toch alleen maar iets heel straks en duns voor aan te trekken, zoals zo'n glimmende, nauwsluitende sportbroek of een iets te strakke skinny? (Of beter gezegd: dat probeer je toch te vermijden? )
zondag 9 april 2017 om 22:58
quote:bossanova schreef op 09 april 2017 @ 22:48:
[...]
Misschien willen ze graag opvallen of zo, met resultaat.
Dat zeker maar mij is het nog niet opgevallen in het straatbeeld in mijn dorp.
Het schoot even door mijn hoofd dat de cameltoe onderbroek een soort van menstruatiecup was maar dan voor licht urine verlies.
[...]
Misschien willen ze graag opvallen of zo, met resultaat.
Dat zeker maar mij is het nog niet opgevallen in het straatbeeld in mijn dorp.
Het schoot even door mijn hoofd dat de cameltoe onderbroek een soort van menstruatiecup was maar dan voor licht urine verlies.