Langer dan 6 maanden bezig met zwanger worden zonder mmm

16-11-2016 00:55 2302 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb je het gevoel dat je op het forum tussen twee groepen in valt? De groep die net probeert zwanger te worden en de groep die al in de medische molen zit. In deze topic zijn we met meiden die ook wat langer bezig zijn met zwanger worden. Inmiddels zijn er al wat meiden de medische molen ingegaan. Dit vormt geen probleem om mee te schrijven in deze topic.

Ben je zwanger dan kan je meeschrijven in onze vervolgtopic.

langer dan 6 maanden groep is zwanger

gebruikersnaam en wachtwoord zijn op te vragen bij Rosalie87

naam leeftijd probeert zwanger te worden sinds NOD bijzonderheden
AV199224 / 27sinds september 20169 juli, ronde 12
Camomila 29 / 30sinds februari 201617 april
Emceetje 36 / 37 Januari 2015 15 maart onbegrepen verminderd vruchtbaar. Start iui eind januari
florence13 36 / 36 mei 2016buik slagveld na ongeval. Miskraam in april 2017
Foodsandbeats 34 / 36maart 2016
Labgeek1990 26 / 30 sinds november 2016
Maur91 25 / 24 maart 2016lange cyclussen
Missy1983 33 / 33 sinds vorig jaar na een jaar tussenpauze 17 maartbloedonderzoeken,zaadonderzoek,hysteroscopie en hsg gehad nu afwachten tot juni
Mollebol1 34 / 34 april 2016 2 juli ronde 9
Pinquinlove 29 / 28 november 2015 29 maart curettage april 2016 mk sept 2016
Rosalie 29 / 30 januari 2016 19 juli ofo uitslagen waren goed, komende half jaar zelf proberen
Twilight84 33 / 35 Augustus 2015 30 april
Viva-30 30 / 30 oktober 201529 maart
Yinthe24 24 / 31 mei 2016 30 mei, ronde 11
Zonnebloem111 28 / 30 juni 201619 maart
rosalie87 wijzigde dit bericht op 08-07-2017 14:00
41.54% gewijzigd
Florence, fijn dat je er zelf zo nuchter instaat en hopen dat je snel weer door kan naar de volgende ronde!

Mollebol hopen dat je je eisprong kan vinden. Bij mij heeft het ook wel geholpen om meer vertrouwen te hebben dat het allemaal werkt daarbinnen en we op het juiste moment bezig zijn.

Yinthe, ja heerlijk weer tot nu toe! Heb niet echt veel gepland, maar meestal zijn de dagen zo vol met dingen die we ter plekke verzinnen. Ik vind het idd erg fijn in deze week vrij te zijn. Ben er dan toch iets minder mee bezig.
Mollebol, ik weet het niet precies, omdat mijn vorige cyclus ineens langer duurde. Dus kan van dinsdag t/m vrijdag zijn ongeveer. Vandaar toch maar testen. En zijn afgelopen weekend al met ons 'seksschema' begonnen :P gewoon om de dag het zaad 'verversen' en hopen dat m'n lichaam er dit keer een baby van wil maken.
Hahaha pinguïn, herkenbaar!

Ja, ik test vandaag nog en morgen en dan houd ik t wel voor gezien. Denk ik! Dure hobby zo haha!
Fijn dat je er zo idd instaat, Florence. En hopelijk is alles dan goed op foto over twee weken.
Florence, same here; Rome it is in dat geval!

Fijn inderdaad dat je ok bent, kan me voorstellen dat het een behoorlijke schok was dus als je er dan rationeel mee om kunt gaan dat helpt dat zeer. Duimen dat het snel weer raak is!

Genieten Zonnebloem! Hoop dat de relax modus bijdraagt aan het uitzitten van wachtbankje.

Mollebol, Yinthe en Pinguin, hoop dat jullie meer succes hebben/hadden met de ovutesten.

Mijn eisprong is weer helemaal prut. Verwachtte hem vandaag of morgen, volgens mijn temperatuurgrafiek kan het donderdag zijn geweest, volgens mijn afscheiding was het zaterdag maar mijn temperatuur blijft nog niet echt hoog. Heb zaterdag 1 ovu test geprobeerd en die bleef blanco (ook zonder teststreep), daarna vergeten. Mogelijk komt ie nog, maar ik heb er geen vertrouwen in. Op naar de gyn en misschien OI/hormonen.
Wat balen. Geeft toch wel onzekerheid ofzo dan hè?! Wanneer heb je afspraak!
Meiden, die afscheiding eh .. hoe lang voor jullie eisprong hebben jullie hier last van? Ik heb soms 't idee wel een paar dagen. Is dat raar of ..

Ik hoop dat ook jij je eisprong vind GettingEven, het kan nog! Ik duim voor je. & anders genoeg gemeenschap hebben en duimendraaien.
Ja ik heb ook paar dagen!

Haha ben ff over actief. Lig ziekjes op bank, verder helemaal normaal hoor
Ja ik ook meestal zo'n 3 a 4 dagen van te voren. Trouwens, ik heb soms ipv eiwitachtig wat meer waterige afscheiding rond de eisprong. Hebben jullie dat soms ook? Per cyclus wat verschillend? Soms zoek ik er dan weer wat achter namelijk, is mijn eisprong wel goed etc.
Dat heb ik ook, een paar dagen meer afscheiding/glibberigheid, en dat waterige ook Zonnebloem.. Mijn eisprong is niet goed, dus dat hoeft niets te betekenen. Maar ik heb er ook een 45 dagen cyclus bij, en week voor eisprong bloed/bruinverlies.
Oké! Ik heb geen waterig iets, wel slijm (sorry) wit en doorzichtig.. maar dat had ik vorige week enorm, nu niks meer.

Net weer geen smiley.. bah. Baal zo. Had juist na onderzoeken wel vertrouwen weer erin, dan helpt dit niet.
Yinthe, gebruik jij van die gevoelige testen? Bij de 'gewone' testen had ik ook geen positieve test (alleen een beetje een streepje, maar nooit genoeg), met de gevoelige testen heb ik dat wel.
Uhm, hoe kan ik dat zien? Ik heb de gewone clear blue.. met streepjes had ik dus nooit positief.
voor in tabel: NOD rond 23 april
Yinthe: misschien een verschrikkelijke duh-vraag maar heb je wel ovulatietesten gekocht? En niet stiekem zwangerschapstesten?
Oeps sorry dat ik iedereen zo lang in spanning hield maar vanmiddag toch gewoon ongesteld geworden. Dag 29 en meestal heb ik een cyclus van 26 dagen. Dacht wel dat ik mijn eisprong gevoeld had 16 dagen geleden maar had een paar dagen later weer pijn dus kan hem ook later hebben gehad. Dus Rome werkt niet misschien een ander land proberen

Tja wat zal ik zeggen. Goede voornemens voor komende maand: ik maak me niet meer druk ook niet als de NOD een paar daagjes later is, ik ga vanavond lekker wijn drinken en ovulatietesten gebruiken om weer wat meer inzicht te krijgen in m'n cyclus. En voor de komende twee weken chillen, ben blij dat ik weer even van het wachtbankje afben.
yinthe en Gettingeven succes met het zoeken naar de eisprong. Ik vind die van clearbleu ook super al zijn ze wel erg duur. Hopelijk vinden jullie hem nog.
Jaa ik heb het er ook voor over, tot deze week!

@marg, zou net iets voor mij zijn, maar heb al smileys gehad, is echt LH piek die deze meet.

Wel weer volle maan hè?! Vandaag of deze week zo te zien!
Wat betekent het als het volle maan is??? Worden er dan meer kindertjes verwekt? Heb ik weer heb pas over twee weken weer een eisprong
Haha fabeltje hoor! Gelukkig maar..
hier een negatieve test, waar ik ontzettend blij mee ben, dat betekent dat ik dus geen bbz of mola heb, en dat het dus 'gewoon' een miskraam was (wat natuurlijk beter is dan de andere opties). De hormonen zijn dus uit mijn lichaam en nu is het dus wachten op wat mijn cyclus gaat doen
jammer rosalie, was je zo gegund maar op naar de volgende ronde
Dan heb je ook snel weer een negatieve test florence. Hopelijk is dat praatje waar dat je net na een miskraam extra vruchtbaar bent.

Ook balen voor jou Rosalie. Nieuwe ronde dan maar
Ja vond ik ook, maar verloskundige zei dat ik vandaag mocht beginnen met testen en dat als ik vrijdag nog steeds geen negatieve test had ik terug moest komen. Maar hij is nu dus negatien, na 4-5 dagen dus. Maar mijn hcg was waarschijnlijk ook nog niet zo hoog want was pas 4 dagen overtijd ( max 14 dagen zwanger dus)
Ah, dus dan klopt het wel dat je een aantal dagen glibberig bent :P

Ik ben gisteren begonnen met ovutesten, maar nu nog wit. Kan er dus redelijk vanuit gaan dat mijn laatste dag menstruatie dag 4 van mijn cyclus is en ik dus vrijdag m'n eisprong heb.

Florence, 'fijn' dat hij nu al negatief is. Dan is dus het meeste HCG uit je lichaam& snapt je lichaam ook dat 't klaar is. De kans is dan denk ik ook heel groot dat je cyclus zich weer gewoon herpakt. Al weet je het natuurlijk nooit zeker.

Haha, met volle maan worden er inderdaad kindjes verwekt, zeggen ze. Wat een heerlijke fabeltjes heb je inderdaad hierover.

Marg, hoe is het bij jou? Is de positieve test inmiddels geland?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven