Fijne strings
maandag 10 april 2017 om 17:08
Ik ben al langere tijd op zoek naar fijne strings.
De strings van HM zaten lekker, maar die heb ik echt al 6 jaar geleden gekocht, dus zouden ze nu nog goed zitten?
De strings van Action zitten echt naar. Als ik op mijn stuitje zit, doet dat pijn.
De strings van de Zeeman zijn zeg maar te kort...
Heeft iemand ervaring met strings die niet pijn doen als je op je stuitje leunt en die niet zeg maar te kort zijn van voor naar achteren?
De strings van HM zaten lekker, maar die heb ik echt al 6 jaar geleden gekocht, dus zouden ze nu nog goed zitten?
De strings van Action zitten echt naar. Als ik op mijn stuitje zit, doet dat pijn.
De strings van de Zeeman zijn zeg maar te kort...
Heeft iemand ervaring met strings die niet pijn doen als je op je stuitje leunt en die niet zeg maar te kort zijn van voor naar achteren?
maandag 10 april 2017 om 17:21
Probeer eens strings dan van Oroblu of Under Armour, kelvin klein, freddy pants. Ikzelf vind die heerlijk zitten en nooit last van mijn stuitje. Niet altijd even goed passend aan de voorkant maar ja ze zijn dan ook niet bedoeld voor mannen.
zeefietser1 wijzigde dit bericht op 10-04-2017 17:24
Reden: Even wat merken toevoegen.
Reden: Even wat merken toevoegen.
% gewijzigd
fietsen varen vrouwelijk doen
maandag 10 april 2017 om 17:40
Die van de hm van een aantal jaar geleden zaten inderdaad heerlijk. De huidige vond ik behoorlijk tegenvallen, ik heb een maand of drie geleden nieuwe gehaald, maar de huidige krimpen met wassen veel!!! meer dan de vorige. Ik had dezelfde maat gehaald als een aantal jaar geleden en na één keer wassen zijn ze zeker een maat kleiner geworden
maandag 10 april 2017 om 17:45
quote:stripverhaal schreef op 10 april 2017 @ 17:40:
Die van de hm van een aantal jaar geleden zaten inderdaad heerlijk. De huidige vond ik behoorlijk tegenvallen, ik heb een maand of drie geleden nieuwe gehaald, maar de huidige krimpen met wassen veel!!! meer dan de vorige. Ik had dezelfde maat gehaald als een aantal jaar geleden en na één keer wassen zijn ze zeker een maat kleiner geworden Oh nou dan is het fijn dat ik die niet weer bij HM heb gekocht...
Die van de hm van een aantal jaar geleden zaten inderdaad heerlijk. De huidige vond ik behoorlijk tegenvallen, ik heb een maand of drie geleden nieuwe gehaald, maar de huidige krimpen met wassen veel!!! meer dan de vorige. Ik had dezelfde maat gehaald als een aantal jaar geleden en na één keer wassen zijn ze zeker een maat kleiner geworden Oh nou dan is het fijn dat ik die niet weer bij HM heb gekocht...
maandag 10 april 2017 om 18:22
quote:marjan77 schreef op 10 april 2017 @ 18:16:
Slips staan lelijk onder een broek? Mag toch hopen dat niemand mijn slip ziet zitten onder mijn spijkerbroek
Beetje broek afhankelijk, als je een skinny broek draagt, lekker strak om je kont, dat te samen met een slip ipv string, zie je de slip door de broek heen, let maar eens op in het straatbeeld.
Als je een losser zittende broek draagt is het geen probleem.
Slips staan lelijk onder een broek? Mag toch hopen dat niemand mijn slip ziet zitten onder mijn spijkerbroek
Beetje broek afhankelijk, als je een skinny broek draagt, lekker strak om je kont, dat te samen met een slip ipv string, zie je de slip door de broek heen, let maar eens op in het straatbeeld.
Als je een losser zittende broek draagt is het geen probleem.
fietsen varen vrouwelijk doen
maandag 10 april 2017 om 18:52