Langer dan 6 maanden bezig met zwanger worden zonder mmm
woensdag 16 november 2016 om 00:55
Heb je het gevoel dat je op het forum tussen twee groepen in valt? De groep die net probeert zwanger te worden en de groep die al in de medische molen zit. In deze topic zijn we met meiden die ook wat langer bezig zijn met zwanger worden. Inmiddels zijn er al wat meiden de medische molen ingegaan. Dit vormt geen probleem om mee te schrijven in deze topic.
Ben je zwanger dan kan je meeschrijven in onze vervolgtopic.
langer dan 6 maanden groep is zwanger
gebruikersnaam en wachtwoord zijn op te vragen bij Rosalie87
Ben je zwanger dan kan je meeschrijven in onze vervolgtopic.
langer dan 6 maanden groep is zwanger
gebruikersnaam en wachtwoord zijn op te vragen bij Rosalie87
naam | leeftijd | probeert zwanger te worden sinds | NOD | bijzonderheden |
AV1992 | 24 / 27 | sinds september 2016 | 9 juli, ronde 12 | |
Camomila | 29 / 30 | sinds februari 2016 | 17 april | |
Emceetje | 36 / 37 | Januari 2015 | 15 maart | onbegrepen verminderd vruchtbaar. Start iui eind januari |
florence13 | 36 / 36 | mei 2016 | buik slagveld na ongeval. Miskraam in april 2017 | |
Foodsandbeats | 34 / 36 | maart 2016 | ||
Labgeek1990 | 26 / 30 | sinds november 2016 | ||
Maur91 | 25 / 24 | maart 2016 | lange cyclussen | |
Missy1983 | 33 / 33 | sinds vorig jaar na een jaar tussenpauze | 17 maart | bloedonderzoeken,zaadonderzoek,hysteroscopie en hsg gehad nu afwachten tot juni |
Mollebol1 | 34 / 34 | april 2016 | 2 juli | ronde 9 |
Pinquinlove | 29 / 28 | november 2015 | 29 maart | curettage april 2016 mk sept 2016 |
Rosalie | 29 / 30 | januari 2016 | 19 juli | ofo uitslagen waren goed, komende half jaar zelf proberen |
Twilight84 | 33 / 35 | Augustus 2015 | 30 april | |
Viva-30 | 30 / 30 | oktober 2015 | 29 maart | |
Yinthe24 | 24 / 31 | mei 2016 | 30 mei, | ronde 11 |
Zonnebloem111 | 28 / 30 | juni 2016 | 19 maart |
rosalie87 wijzigde dit bericht op 08-07-2017 14:00
41.54% gewijzigd
maandag 10 april 2017 om 14:42
Florence, fijn dat je er zelf zo nuchter instaat en hopen dat je snel weer door kan naar de volgende ronde!
Mollebol hopen dat je je eisprong kan vinden. Bij mij heeft het ook wel geholpen om meer vertrouwen te hebben dat het allemaal werkt daarbinnen en we op het juiste moment bezig zijn.
Yinthe, ja heerlijk weer tot nu toe! Heb niet echt veel gepland, maar meestal zijn de dagen zo vol met dingen die we ter plekke verzinnen. Ik vind het idd erg fijn in deze week vrij te zijn. Ben er dan toch iets minder mee bezig.
Mollebol hopen dat je je eisprong kan vinden. Bij mij heeft het ook wel geholpen om meer vertrouwen te hebben dat het allemaal werkt daarbinnen en we op het juiste moment bezig zijn.
Yinthe, ja heerlijk weer tot nu toe! Heb niet echt veel gepland, maar meestal zijn de dagen zo vol met dingen die we ter plekke verzinnen. Ik vind het idd erg fijn in deze week vrij te zijn. Ben er dan toch iets minder mee bezig.
maandag 10 april 2017 om 15:12
Mollebol, ik weet het niet precies, omdat mijn vorige cyclus ineens langer duurde. Dus kan van dinsdag t/m vrijdag zijn ongeveer. Vandaar toch maar testen. En zijn afgelopen weekend al met ons 'seksschema' begonnen
gewoon om de dag het zaad 'verversen' en hopen dat m'n lichaam er dit keer een baby van wil maken.

maandag 10 april 2017 om 16:40
Florence, same here; Rome it is in dat geval!
Fijn inderdaad dat je ok bent, kan me voorstellen dat het een behoorlijke schok was dus als je er dan rationeel mee om kunt gaan dat helpt dat zeer. Duimen dat het snel weer raak is!
Genieten Zonnebloem! Hoop dat de relax modus bijdraagt aan het uitzitten van wachtbankje.
Mollebol, Yinthe en Pinguin, hoop dat jullie meer succes hebben/hadden met de ovutesten.
Mijn eisprong is weer helemaal prut. Verwachtte hem vandaag of morgen, volgens mijn temperatuurgrafiek kan het donderdag zijn geweest, volgens mijn afscheiding was het zaterdag maar mijn temperatuur blijft nog niet echt hoog. Heb zaterdag 1 ovu test geprobeerd en die bleef blanco (ook zonder teststreep), daarna vergeten. Mogelijk komt ie nog, maar ik heb er geen vertrouwen in. Op naar de gyn en misschien OI/hormonen.
Fijn inderdaad dat je ok bent, kan me voorstellen dat het een behoorlijke schok was dus als je er dan rationeel mee om kunt gaan dat helpt dat zeer. Duimen dat het snel weer raak is!
Genieten Zonnebloem! Hoop dat de relax modus bijdraagt aan het uitzitten van wachtbankje.
Mollebol, Yinthe en Pinguin, hoop dat jullie meer succes hebben/hadden met de ovutesten.
Mijn eisprong is weer helemaal prut. Verwachtte hem vandaag of morgen, volgens mijn temperatuurgrafiek kan het donderdag zijn geweest, volgens mijn afscheiding was het zaterdag maar mijn temperatuur blijft nog niet echt hoog. Heb zaterdag 1 ovu test geprobeerd en die bleef blanco (ook zonder teststreep), daarna vergeten. Mogelijk komt ie nog, maar ik heb er geen vertrouwen in. Op naar de gyn en misschien OI/hormonen.
maandag 10 april 2017 om 16:54
maandag 10 april 2017 om 17:35
maandag 10 april 2017 om 18:32
maandag 10 april 2017 om 19:47
Oeps sorry dat ik iedereen zo lang in spanning hield maar vanmiddag toch gewoon ongesteld geworden. Dag 29 en meestal heb ik een cyclus van 26 dagen. Dacht wel dat ik mijn eisprong gevoeld had 16 dagen geleden maar had een paar dagen later weer pijn dus kan hem ook later hebben gehad. Dus Rome werkt niet misschien een ander land proberen
Tja wat zal ik zeggen. Goede voornemens voor komende maand: ik maak me niet meer druk ook niet als de NOD een paar daagjes later is, ik ga vanavond lekker wijn drinken en ovulatietesten gebruiken om weer wat meer inzicht te krijgen in m'n cyclus. En voor de komende twee weken chillen, ben blij dat ik weer even van het wachtbankje afben.
Tja wat zal ik zeggen. Goede voornemens voor komende maand: ik maak me niet meer druk ook niet als de NOD een paar daagjes later is, ik ga vanavond lekker wijn drinken en ovulatietesten gebruiken om weer wat meer inzicht te krijgen in m'n cyclus. En voor de komende twee weken chillen, ben blij dat ik weer even van het wachtbankje afben.
dinsdag 11 april 2017 om 08:59

dinsdag 11 april 2017 om 09:52
Ja vond ik ook, maar verloskundige zei dat ik vandaag mocht beginnen met testen en dat als ik vrijdag nog steeds geen negatieve test had ik terug moest komen. Maar hij is nu dus negatien, na 4-5 dagen dus. Maar mijn hcg was waarschijnlijk ook nog niet zo hoog want was pas 4 dagen overtijd ( max 14 dagen zwanger dus)
dinsdag 11 april 2017 om 10:19
Ah, dus dan klopt het wel dat je een aantal dagen glibberig bent
Ik ben gisteren begonnen met ovutesten, maar nu nog wit. Kan er dus redelijk vanuit gaan dat mijn laatste dag menstruatie dag 4 van mijn cyclus is en ik dus vrijdag m'n eisprong heb.
Florence, 'fijn' dat hij nu al negatief is. Dan is dus het meeste HCG uit je lichaam& snapt je lichaam ook dat 't klaar is. De kans is dan denk ik ook heel groot dat je cyclus zich weer gewoon herpakt. Al weet je het natuurlijk nooit zeker.
Haha, met volle maan worden er inderdaad kindjes verwekt, zeggen ze. Wat een heerlijke fabeltjes heb je inderdaad hierover.
Marg, hoe is het bij jou? Is de positieve test inmiddels geland?

Ik ben gisteren begonnen met ovutesten, maar nu nog wit. Kan er dus redelijk vanuit gaan dat mijn laatste dag menstruatie dag 4 van mijn cyclus is en ik dus vrijdag m'n eisprong heb.
Florence, 'fijn' dat hij nu al negatief is. Dan is dus het meeste HCG uit je lichaam& snapt je lichaam ook dat 't klaar is. De kans is dan denk ik ook heel groot dat je cyclus zich weer gewoon herpakt. Al weet je het natuurlijk nooit zeker.
Haha, met volle maan worden er inderdaad kindjes verwekt, zeggen ze. Wat een heerlijke fabeltjes heb je inderdaad hierover.
Marg, hoe is het bij jou? Is de positieve test inmiddels geland?