Het stamcafé XXIX

10-03-2017 19:59 3003 berichten
Daar is ie dan eindelijk, het nieuwe Stamcafé. Deel 29 alweer, wat vliegt de tijd. We zitten dit keer in Indonesië.

Selamat makan!

GG
Hier ook een zware dag (natuurlijk wel minder zwaar dan die van GG).

Door een ongelukje zie ik er nu uit alsof ik een bokswedstrijd verloren heb. De waarheid is minder spannend helaas. Ik had ruzie met een deur.
Jeetje GG, geen woorden voor
quote:Filee schreef op 10 april 2017 @ 21:38:

Hier ook een zware dag (natuurlijk wel minder zwaar dan die van GG).

Door een ongelukje zie ik er nu uit alsof ik een bokswedstrijd verloren heb. De waarheid is minder spannend helaas. Ik had ruzie met een deur.Au!
quote:sssssst schreef op 10 april 2017 @ 21:46:

[...]

Au!Een deur in je gezicht gegooid krijgen, is geen pretje kan ik je vertellen. Vooral mijn neus is rood, blauw en dik (ziet er niet gebroken uit).
quote:Filee schreef op 10 april 2017 @ 21:51:

[...]

Een deur in je gezicht gegooid krijgen, is geen pretje kan ik je vertellen. Vooral mijn neus is rood, blauw en dik (ziet er niet gebroken uit).Als ie recht staat moet je volgens mijn dokter ook niet gaan testen of ie gebroken is. Dit is geen medisch advies maar slechts een opmerking.
Alle reacties Link kopieren

[...]

Een deur in je gezicht gegooid krijgen, is geen pretje kan ik je vertellen. Vooral mijn neus is rood, blauw en dik (ziet er niet gebroken uit).Fileetje toch!
Life is short. Eat dessert first.
Nu kan er niet zoveel mee gedaan worden. De zwelling is te erg. Ik las op internet dat de zwelling na 3-5 dagen weg is en ze er dan pas wat mee kunnen doen. Ik heb dus nog 2-4 dagen om een arts te bellen erover. Maar hij staat recht en ik (en anderen) voel(en) ook niets 'vreemds' eraan.
Dus tip: ga nooit achter een dichte deur stilstaan. Dat is heel gevaarlijk

[...]

Een deur in je gezicht gegooid krijgen, is geen pretje kan ik je vertellen. Vooral mijn neus is rood, blauw en dik (ziet er niet gebroken uit).

jeetje Filee, je hebt wel vaak wat zeg

Beetje voorzichtiger met jezelf worden hoor.
Dit was niet mijn schuld. Iemand gooide de deur open en ik stond er toevallig achter. Ik heb wel taart gehad als goedmakertje
quote:Filee schreef op 10 april 2017 @ 21:59:

Dit was niet mijn schuld. Iemand gooide de deur open en ik stond er toevallig achter. Ik heb wel taart gehad als goedmakertje Nou dat mogen wel meerdere taartjes zijn hoor.
quote:_Inkie_ schreef op 10 april 2017 @ 22:00:

[...]

Nou dat mogen wel meerdere taartjes zijn hoor.Dat soort dingen gebeuren soms. Ik gooi ook wel eens de deur open zonder erover na te denken dat er ook iemand achter kan staan. Nu weet ik hoe het voelt, dus zal ik wel op letten in het vervolg
quote:Filee schreef op 10 april 2017 @ 22:03:

[...]

Dat soort dingen gebeuren soms. Ik gooi ook wel eens de deur open zonder erover na te denken dat er ook iemand achter kan staan. Nu weet ik hoe het voelt, dus zal ik wel op letten in het vervolg Maakt niet uit, je moet van de mogelijkheid gebruik maken dus er meer taartjes zien uit te slepen. Het schuldgevoel van de deurengooier is nu nog vers.
Dat is waar

Misschien kan ik een lunch voor elkaar krijgen. Door mijn o zo'n pijnlijke neus kon ik niet koken
quote:Filee schreef op 10 april 2017 @ 22:20:

Dat is waar

Misschien kan ik een lunch voor elkaar krijgen. Door mijn o zo'n pijnlijke neus kon ik niet koken Drie dagen niet, minstens!
quote:sssssst schreef op 10 april 2017 @ 22:22:

[...]

Drie dagen niet, minstens!Drie dagen kan wel. Dat scheelt weer koken. Met Pasen en goede vrijdag ben ik toch vrij dus is lunch op werk niet nodig.
Nou de avond liep flink uit. Ben net thuis en kan meteen naar bed om over 8 uur weer op te staan trusten.
voor GG

En beterschap voor de neus Filee!
De laatste en de eerste. Goedemorgen.
Goedemorgen!

GG,sterkte
Prrrr, mauw miawwwww.
Goedemiddag alweer.

GG, sterkte, het blijft een hoop narigheid.

Hier een duf hoofd van de hele ochtend werken aan werk, linkedin etc. Dus zo even een boterham en dan mag ik van mezelf even de stad in. Vanmiddag mag ik dan ook nog beginnen aan een van mijn foto-opdrachten voor de opleiding
Zo ik ben ook even thuis,eerst eens de andere helft van mijn lunch opeten. Ik heb dus gewoon geen tijd gehad en om 14.00 uur naar huis en voortaan is om die tijd pas mijn middagpauze.. Niet fijn maar zal een kwestie van wennen zijn en het is nu gewoon nog druk.
quote:Renaissance schreef op 10 april 2017 @ 20:38:

Goed plan Watervrouw, ik lees te weinig vind ik. Maar kan me vaak maar matig concentreren.

Het ene boek leest makkelijker dan het andere boek. Dankzij de minibiebs (google maar) ben ik ook vrij makkelijk in het wegdoen/inruilen van boeken waar ik niet doorheen kom. Ik lees nu twee tijdschriften en twee boeken door elkaar. Boeken zijn daar toevallig beide geschikt voor.
Dat klopt Watervrouw. Alleen merk ik dat ik mijn "makkelijke" boeken een beetje beu ben. Heb heel lang voor ontspanning detectives gelezen, maar tegenwoordig kunnen die me niet meer boeien. (met een of twee uitzonderingen). En ik heb er niets makkelijks voor in de plaats gevonden. Komt ook wel omdat het zo druk is in mijn hoofd denk ik, ik kan me dan heel slecht concentreren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven