Ben ik zwanger?

11-04-2017 18:25 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-05-2017 12:28
Reden: OP verwijderd, passende maatregelen genomen. Mvg, Moderator Viva
% gewijzigd
Er is een algemeen topic hiervoor.
Volgens mij is het HCG uit je lijf na een menstruatie.

Bel anders even een verloskundige, dan weet je het zeker.
En Google geeft veel antwoorden op deze vraag. Ook op fora, maar aangezien je het nu op een forum vraagt moet dat je niet uitmaken.
@Luna_

Ik heb al een hele middag zitten google maar nog geen heldere antwoord. Vandaar dat ik vraag naar ervaringen
Als je een keer ongesteld bent geweest, dan ben je zwanger hoor, tenzij het echt een heel vaag streepje is. Voorzichtig gefeliciteerd!
@Lisa077

Het was geen vaag steepje.. ik ga binnenkort gewoon weer testen. Mijn menstruatie laat ook op zich wachten. Dankje ik denk het stiekem ook.
Ik zou er wel op durven hopen hoor, dat je (weer) zwanger bent. Spannend.

Bel de verloskundige morgen even, dan kan je vast met haar een vroege echo afspreken.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Ja, drieling
don't forget that i'm fabulous, and you're not
Waarom is het zo ingewikkeld? Je laatste menstruatie is meer dan een maand geleden en nu zegt de test: positief. Wat is daar zo vreemd aan dat je nu twijfelt?

Gefeliciteerd!
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Edit: verkeerd gelezne
quote:Luna_ schreef op 11 april 2017 @ 18:38:

Edit: verkeerd gelezneGa ik morgen doen!
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 11 april 2017 @ 18:36:

Ik zou er wel op durven hopen hoor, dat je (weer) zwanger bent. Spannend.

Bel de verloskundige morgen even, dan kan je vast met haar een vroege echo afspreken.Spannend he!! Ik bel morgen de verloskundige
Succes.
quote:Fairytalelover schreef op 11 april 2017 @ 18:37:

Ja, drielingHaha dat zou leuk zijn!
quote:Luna_ schreef op 11 april 2017 @ 18:42:

Succes.Bedankt!
quote:botanietje schreef op 11 april 2017 @ 18:37:

Waarom is het zo ingewikkeld? Je laatste menstruatie is meer dan een maand geleden en nu zegt de test: positief. Wat is daar zo vreemd aan dat je nu twijfelt?

Gefeliciteerd!

Ja, daar ben ik het met je eens maar nu zit ik

met de hcg.. wil niet te vroeg juichen. Vroeg daarom om ervaringen zelf ook al onderzocht. Bel morgen mijn verloskundige. Bedankt.
Dus 31 januari miskraam, begin maart een echte menstruatie. Dan kun je nu, medio april toch nooit meer HCG van die miskraam hebben? Je hebt al een eisprong en menstruatie gehad. Volgens mij ben je een week of vijf zwanger (7 maart).
Wel apart dat mensen zich speciaal aanmelden hier met de vraag of ze zwanger zijn.
quote:Fairytalelover schreef op 11 april 2017 @ 18:37:

Ja, drieling

Jeetje wat flauw....

Dat soort opmerkingen maak je bij onzekere meisjes die geen test durven doen.

Dit is iets heel anders.

@to; het lijkt me logisch dat je nu wel zwanger bent hoor. Als je al een menstruatie hebt gehad is het oude hcg echt wel uit je lijf. En als er al iets was blijven zitten had dat zeker geen goed zichtbare streep gegeven.

Dus nu duimen dat het dit keer wel goed gaat en je over een maand of 8 jullie kindje mag verwelkomen.
Je begrijpt hopelijk wel dat wij geen glazen bol hebben ?
Snap dat je na een missed abortion onzeker bent hoor (heb er zelf 2 gehad), misschien kan de verloskundige je dan gerust stellen. 31 januari is al een poos terug, al lijkt het misschien nog niet zo.quote:xKim schreef op 11 april 2017 @ 18:44:

[...]

Ja, daar ben ik het met je eens maar nu zit ik

met de hcg.. wil niet te vroeg juichen. Vroeg daarom om ervaringen zelf ook al onderzocht. Bel morgen mijn verloskundige. Bedankt.
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Hier meteen na de miskraam weer zwanger. Zelfs nog een test 2 weken na de miskraam gedaan die wit was. 2 weken later zwangerschapstest en een heel licht streepje die wel donkerder wee. Ik durfde het ook pas te geloven toen ik mijn eerste echo had.

Gefeliciteerd met hè zwangerschap
Je bent zwanger hoor, gefeliciteerd!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven