Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Voorgaand deel 6
Pinda-kaas dat heb ik geprobeerd en dan ga ik dus constant kijken. Bloed irritant.

Niet alleen als ik date hoor, gewoon ook in het algemeen. Een telefoon is voor mij echt een verslaving.

Treez, er zijn meerdere dingen voorgevallen. Kleine dingen weliswaar maar dat legt wel druk op zoiets prils. We hebben geen goede start gehad en dat is te merken.

Dus nu al benoemen is nog niet aan de orde. We daten sinds eind feb. Zo'n 1,5maand, dus zeer kort.
quote:Eva- schreef op 11 april 2017 @ 18:10:

Pinda-kaas dat heb ik geprobeerd en dan ga ik dus constant kijken. Bloed irritant.

Niet alleen als ik date hoor, gewoon ook in het algemeen. Een telefoon is voor mij echt een verslaving.

Treez, er zijn meerdere dingen voorgevallen. Kleine dingen weliswaar maar dat legt wel druk op zoiets prils. We hebben geen goede start gehad en dat is te merken.

Dus nu al benoemen is nog niet aan de orde. We daten sinds eind feb. Zo'n 1,5maand, dus zeer kort.En als je nu jezelf dwingt om niet te kijken? Vind het namelijk wel slim van Pinda-kaas is namelijk een stuk rustiger waardoor je hopelijk weer tot jezelf komt
Pff bedenk me trouwens dat ik een map heb gehad afgelopen donderdag. En ik kan ook absoluut niet tegen de pil.

Verwacht dat mijn heftigheid in emotie daar vandaan komt. Kom nu weer een beetje terug in mijzelf.
quote:Eva- schreef op 11 april 2017 @ 18:12:

Pff bedenk me trouwens dat ik een map heb gehad afgelopen donderdag. En ik kan ook absoluut niet tegen de pil.

Verwacht dat mijn heftigheid in emotie daar vandaan komt. Kom nu weer een beetje terug in mijzelf.Dat zou wel mooi zijn, hopelijk is dat het geweest
Alle reacties Link kopieren
Eva wat is n map ? ...
Bimzarellio...what else
Ja dwingen Geprobeerd. Het werkt voor mij beter als geluid aan staat en nu er voor te kiezen niet meteen te reageren.

Ik reageer trouwens op iedereen direct! Vermoeiend. Daar ga ik mezelf in dwingen het niet meer te doen. Mensen wachten maar even.
Morning afterpil.
Tsss netjes een date afgezegd en ander voorstel gedaan. Kreeg ik me toch een rare reactie terug.. gelijk ontmatched.

Nu onderweg naar Amsterdam voor mijn date met engelsman met baard en tattoos

Gaat nog wat worden want hij is een blower wat ik zelf al jaren niet meer heb gedaan.. Maar ik ga maar eens de toerist uithangen in eigen land
quote:CherokeeRose1977 schreef op 11 april 2017 @ 18:23:

Tsss netjes een date afgezegd en ander voorstel gedaan. Kreeg ik me toch een rare reactie terug.. gelijk ontmatched.

Gaat nog wat worden want hij is een blower wat ik zelf al jaren niet meer heb gedaan.. Maar ik ga maar eens de toerist uithangen in eigen land Have fun
Veel plezier!
quote:Eva- schreef op 11 april 2017 @ 18:14:

Ja dwingen Geprobeerd. Het werkt voor mij beter als geluid aan staat en nu er voor te kiezen niet meteen te reageren.

Ik reageer trouwens op iedereen direct! Vermoeiend. Daar ga ik mezelf in dwingen het niet meer te doen. Mensen wachten maar even.Gelijk heb je, ik laat soms een paar dagen op me wachten voor ik terug reageer.
quote:CherokeeRose1977 schreef op 11 april 2017 @ 18:23:

EN EEN SCHOTSE ROK!!!

(die natuurlijk gewoon kilt genoemd worden)

Veel plezier en blijf niet al te lang weg uit 010
Man | 1976 | Rotterdam
quote:Zinerva schreef op 11 april 2017 @ 18:27:

[...]

Gelijk heb je, ik laat soms een paar dagen op me wachten voor ik terug reageer.Wat dus heel frustrerend kan werken aan de andere kant. Ik reageer vaak meteen of redelijk snel en als je dan drie dagen niks hoort, is dat niet echt leuk hoor
Wees meester en vormgever van jezelf
quote:Robertooooh schreef op 11 april 2017 @ 18:31:

[...]

Wat dus heel frustrerend kan werken aan de andere kant. Ik reageer vaak meteen of redelijk snel en als je dan drie dagen niks hoort, is dat niet echt leuk hoorMaar wel het goed recht van de andere kant, vind ik..
Man | 1976 | Rotterdam
quote:Silverback schreef op 11 april 2017 @ 18:28:

[...]

EN EEN SCHOTSE ROK!!!

(die natuurlijk gewoon kilt genoemd worden)

Veel plezier en blijf niet al te lang weg uit 010

het is een Engelsman hè, die loopt niet zo snel in een kilt

En sowieso blijf ik niet te lang weg uit 010! Ben ook druk bezig om mijn matches in Amsterdam, (veelal toeristen) naar Rotterdam te lokken. Dus deze zomer/volgend jaar verwacht ik een enorme stijging van het aantal toeristen in Rotterdam
quote:Robertooooh schreef op 11 april 2017 @ 18:31:

[...]

Wat dus heel frustrerend kan werken aan de andere kant. Ik reageer vaak meteen of redelijk snel en als je dan drie dagen niks hoort, is dat niet echt leuk hoorJa jammer dan, ik ben wie ik ben. En bevalt dat niet dan is het blijkbaar geen match of vriend van me (ik doe dat ook gerust bij mijn vrienden)
quote:Silverback schreef op 11 april 2017 @ 18:36:

[...]

Maar wel het goed recht van de andere kant, vind ik.. Ik ook
quote:Zinerva schreef op 11 april 2017 @ 18:26:

[...]

Have fun Dank je!
quote:Eva- schreef op 11 april 2017 @ 18:27:

Veel plezier!Dank je wel!
quote:CherokeeRose1977 schreef op 11 april 2017 @ 18:38:

[...]

Dus deze zomer/volgend jaar verwacht ik een enorme stijging van het aantal toeristen in Rotterdam Gelukkig verblijven die allemaal in jouw bed
Man | 1976 | Rotterdam
quote:Silverback schreef op 11 april 2017 @ 18:42:

[...]

Gelukkig verblijven die allemaal in jouw bed

no way! ik doe t ook voor de andere Rotterdamse dames hier of uit de regio Rotterdam

Helaas zoek ik niet op vrouwen dus daar kan ik niet in voorzien
quote:Silverback schreef op 11 april 2017 @ 18:42:

[...]

Gelukkig verblijven die allemaal in jouw bed
quote:CherokeeRose1977 schreef op 11 april 2017 @ 18:49:

[...]

no way! ik doe t ook voor de andere Rotterdamse dames hier of uit de regio Rotterdam

Helaas zoek ik niet op vrouwen dus daar kan ik niet in voorzien Stuur je telefoonnummers van gewillige vriendinnen even naar m'n inbox?
Man | 1976 | Rotterdam
quote:Silverback schreef op 11 april 2017 @ 18:53:

[...]

Stuur je telefoonnummers van gewillige vriendinnen even naar m'n inbox? Foeii je mag niet hengelen
Ik ben ook onderweg naar een date! Ben niet zenuwachtig, ik zie het wel.

Eva dikke knuf!

Chero jij ook veel plezier, 010 zal het even zonder ons moeten doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven