Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Voorgaand deel 6
Pfff.... ik heb me nu toch een match op okcupid..... Damn.....

We praten al op Whatsapp dus eens zien wat eruit komt
Reageer nog op de posts

We hebben hier een hele discussie gehouden over niet bij je thuis afspreken.....Hoe zit dat met afspreken bij hem thuis? Ik heb het idee dat het ook vrij 'gevaarlijk' is, maar hoe zien jullie dat?
Dat doe ik zelf wel op de 1e date Lovestar maar wel na een aantal drankjes en een goed gesprek. En als t goed voelt, dan ga ik wel met diegene mee. Maar goed, ik ga ook mee naar een hotelkamer
Sloerie! En je bent nog wakker

Goed gesprek al gehad over de telefoon. Geen niet-pluis gevoel. Bij twijfel zou ik het sowieso niet doen. Heb wel het idee dat het goed zit, maar ik vraag aan jullie topicvriendinnetjes toch om advies
ja dagje vrij morgen of eigenlijk vandaag al
Lekker! Vertel eens wat leuks Of kom ik dat tegen met bijlezen?
Sorry niks leuks te melden.. vandaag wel date gehad maar was echt 100000 x niks.

Maar ik heb nu een zeer aangename okcupid match

Oh en iets met een trio maar dat lees je wel
quote:CherokeeRose1977 schreef op 12 april 2017 @ 01:53:

Sorry niks leuks te melden.. vandaag wel date gehad maar was echt 100000 x niks.

Maar ik heb nu een zeer aangename okcupid match

Oh en iets met een trio maar dat lees je wel

En die date lees ik ook ergens?
Yep maar was niks bijzonders. Gewoon totaal geen klik.
quote:CherokeeRose1977 schreef op 12 april 2017 @ 02:06:

Yep maar was niks bijzonders. Gewoon totaal geen klik.Jammer. Snel afgesproken? Was er in eerste instantie wel sprake van een klik?
Ja want hij vliegt morgen weer naar huis. Typisch geval van heel leuk en spraakzaam overkomen op de chat maar in t echt totaal anders. Foto's leken niet. Stem was niks. Figuur was niks. Totaal geen aantrekkingskracht van mijn kant.
Oef....Wat een tegenvaller! Was je gedesillusioneerd of had hij zich anders voorgedaan?
Zo, even bijlezen!

colauitblik. Welkom!

En vindiknietleuk. Ik vind het leuk dat je er bent Niks mis mee met een date die om de sex gaat

quote:Maantjebanaantje schreef op 10 april 2017 @ 22:29:

Joehoe! Ik ben nieuw maar lees al tijden mee. Genoten van alle verhalen. Zelf ook aan het daten geslagen dus ik heb voldoende toe te voegen! Van een huilende man omdat zijn ex twee tafeltjes verderopzat tot een man die me afwees omdat mijn schoenen de verkeerde zool hadden. Fantastisch tinder...;)

Ik heb in een deuk gelegen Ongelooflijk zulke mannen

En die wannabe Christian Grey

Oh ja, Amsterdam zit vol met leuke mannen vind ik (concurrentie is moordend, maar ach)

quote:CherokeeRose1977 schreef op 11 april 2017 @ 13:24:

Ok... de misschien date van morgen zegt dat hij een vreemd verzoek heeft.... Ik ben benieuwd!

Ik voel hem nu aankomen

quote:CherokeeRose1977 schreef op 11 april 2017 @ 22:38:

Ok...hij wil een trio met hem en zijn vriendin waarbij zij toekijkt...

Goed...ok....

Ik heb vriendelijk bedankt

quote:Eva- schreef op 11 april 2017 @ 18:12:

Pff bedenk me trouwens dat ik een map heb gehad afgelopen donderdag. En ik kan ook absoluut niet tegen de pil.

Verwacht dat mijn heftigheid in emotie daar vandaan komt. Kom nu weer een beetje terug in mijzelf.

Wat heb ik gemist? (hoef je ook niet te vertellen.....Heb een vermoeden)

quote:CherokeeRose1977 schreef op 11 april 2017 @ 18:38:

[...]

het is een Engelsman hè, die loopt niet zo snel in een kilt

En sowieso blijf ik niet te lang weg uit 010! Ben ook druk bezig om mijn matches in Amsterdam, (veelal toeristen) naar Rotterdam te lokken. Dus deze zomer/volgend jaar verwacht ik een enorme stijging van het aantal toeristen in Rotterdam
quote:CherokeeRose1977 schreef op 11 april 2017 @ 23:53:

Pfff.... ik heb me nu toch een match op okcupid..... Damn.....

We praten al op Whatsapp dus eens zien wat eruit komt Ik vind Okc best leuk Jij ook zo te lezen
Ik ga maar eens een keer

Slaap lekker!
quote:Robertooooh schreef op 11 april 2017 @ 17:23:

Ik probeer echt elke keer een creatief, op haar foto's of profieltekst gebaseerde, openingszin te bedenken. Merk wel dat het geen fluit uitmaakt. Soms krijg je wel reactie, soms niet.Er is bijna geen grotere afknapper te verzinnen dan dat soort gemaakte "creatieve" zinnen. Daar krijg je jeuk 2.0 van, verschrikkelijk. Echt, er is helemaal niks mis met gewoon hallo.
Alle reacties Link kopieren
quote:CherokeeRose1977 schreef op 12 april 2017 @ 01:31:

ja dagje vrij morgen of eigenlijk vandaag al

Lekker, wil ik ook!

OKC vind ik trouwens niet zo geweldig, je kunt niet zien door wie je gelike(d/t) wordt enzo toch?
Man | 1976 | Rotterdam
quote:Silverback schreef op 12 april 2017 @ 06:18:

[...]

Lekker, wil ik ook!

OKC vind ik trouwens niet zo geweldig, je kunt niet zien door wie je gelike(d/t) wordt enzo toch?

Alleen als je elkaar een like hebt gegeven, dan krijg je een berichtje dat er een match is.

En je kunt even terug kijken wie je geliked hebt. Ik gebruik het als bookmark systeem.

Zit eraan te denken mijn derde date voor te stellen te blijven slapen dit weekend. Maar dat is vooral ingegeven doordat ik wat knuffelig ben de afgelopen dagen (zal het weer wel zijn, word ik wat loom van).Maar vind het meestal niet zo fijn een nieuwe man de hele nacht in mijn bed te hebben, slaap ik erg slecht van. Dus doe het maar niet denk ik.
Had hele leuke gesprekken met een jongen, maar die heefr gister aangegeven dat hij mij niet goed kan plaatsen en sommige dingen een beetje vreemd vindt.

Hij heeft er bijvoorbeeld erg veel moeite mee dat ik met mijn beste vriend in 1 bed slaap na het stappen (hij woont in Amsterdam dus makkelijk en na 5 jaar vriendschap hoeft ie van mij niet op de bank) en dat ik met hem op vakantie ga (dus ook in 1 bed slapen)

Hij doet echt alsof dit schandalig is. Heb uitgelegd dat als mijn partner het echt een vreselijk probleem vindt dat ik dat heus niet meer zou doen.

Maar ik denk dat ie zodanig is afknapt dat het geen zin meer heeft. Zonde van alle tijd die er in zat.
She needed a hero. So that's what she became.
quote:Zonachterdewolk schreef op 12 april 2017 @ 06:56:

Maar vind het meestal niet zo fijn een nieuwe man de hele nacht in mijn bed te hebben, slaap ik erg slecht van. Dus doe het maar niet denk ik.Dat heb ik ook heel erg! Moet je zoiets al van tevoren afspreken? Kan je dat ook nog op het moment zelf beslissen?
Via wholikedme kun je nu niet meer zien wanneer iemand voor het laatst online was. Een hele verbetering
quote:CherokeeRose1977 schreef op 12 april 2017 @ 01:09:

Dat doe ik zelf wel op de 1e date Lovestar maar wel na een aantal drankjes en een goed gesprek. En als t goed voelt, dan ga ik wel met diegene mee. Maar goed, ik ga ook mee naar een hotelkamer

Dit zou ik ook kunnen doen, maar dan moet het wel heel erg goed voelen....

En dat zegt niets over het verdere relatieverloop ben ik achter.... ex 1 heeft bijna een jaar moeten wachten voor de eerste keer (en die relatie duurde bijna 10 jaar), klojo van 4 maanden tussendoor heeft 2 maanden moeten wachten en meest recente ex stond op een middag voor mijn deur (uitgenodigd door een vriendin) en lag diezelfde nacht al bij me in bed, wat een relatie van bijna 12,5 jaar (op 1 week na ) tot gevolg had.
Lovestar, ik zou ook niet bij iemand anders thuis afspreken voor een eerste date! Maar als je het toch doet laat iemand dan weten waar je ben,
quote:Manakamana schreef op 12 april 2017 @ 07:38:

[...]

Dat heb ik ook heel erg! Moet je zoiets al van tevoren afspreken? Kan je dat ook nog op het moment zelf beslissen?Je kunt toch alles op het moment beslissen?
Man | 1976 | Rotterdam
quote:enchantedjewell schreef op 12 april 2017 @ 07:33:

Had hele leuke gesprekken met een jongen, maar die heefr gister aangegeven dat hij mij niet goed kan plaatsen en sommige dingen een beetje vreemd vindt.

Hij heeft er bijvoorbeeld erg veel moeite mee dat ik met mijn beste vriend in 1 bed slaap na het stappen (hij woont in Amsterdam dus makkelijk en na 5 jaar vriendschap hoeft ie van mij niet op de bank) en dat ik met hem op vakantie ga (dus ook in 1 bed slapen)

Hij doet echt alsof dit schandalig is. Heb uitgelegd dat als mijn partner het echt een vreselijk probleem vindt dat ik dat heus niet meer zou doen.

Maar ik denk dat ie zodanig is afknapt dat het geen zin meer heeft. Zonde van alle tijd die er in zat.Herkenbaar, ik heb ook een paar mannelijke vrienden waar ik op die manier mee om ga.... schijnt erg raar te zijn ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven