Vinden jullie het ook zo leuk?
dinsdag 11 april 2017 om 19:15
Die topics met de fetisj van autorijden en zoveel mogelijk touren maken, tot klimrekken, nepaccounten aanmaken om salades te bestellen, bootjes met worst en een vaag FB verhaal over een volwassen vrouw die blijkbaar geen eigen beslissingen meer kan maken.
Zonder sarcastisch te zijn, het maakt het forum eindelijk weer leuk, vind ik.'
Vinden jullie het ook of ronduit vervelend?
Zonder sarcastisch te zijn, het maakt het forum eindelijk weer leuk, vind ik.'
Vinden jullie het ook of ronduit vervelend?
don't forget that i'm fabulous, and you're not
dinsdag 11 april 2017 om 19:20
Ja het is weer eens wat anders dan alle ben ik zwanger, hoe krijg ik mijn ex terug en mijn overgewicht eraf topics
Ik heb me wel bedacht dat ik toch een makkelijke jeugd had:
geen klimrekken op school dus ook geen klimrekverbod
geen fb dus ook geen probleem met familie die je laatste foto niet zag
Werd niet gehaald of gebracht door mijn moeder, vriendinnetjes ook niet, dus geen vechtende moeders op het plein
Er was maar een school waar we heen konden, de ander was protestant, dus problemen dat we daar liever heen zouden gaan wegens een vriendinnetje waren er ook niet
Kortom, ik had het makkelijk
Ik heb me wel bedacht dat ik toch een makkelijke jeugd had:
geen klimrekken op school dus ook geen klimrekverbod
geen fb dus ook geen probleem met familie die je laatste foto niet zag
Werd niet gehaald of gebracht door mijn moeder, vriendinnetjes ook niet, dus geen vechtende moeders op het plein
Er was maar een school waar we heen konden, de ander was protestant, dus problemen dat we daar liever heen zouden gaan wegens een vriendinnetje waren er ook niet
Kortom, ik had het makkelijk
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
dinsdag 11 april 2017 om 19:23
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 11 april 2017 @ 19:23:
Na 15 jaar heb ik alles al meerdere keren langs zien komen.
Ook de zogenaamd leuke voorbeelden uit de OP. Misschien moet ik gewoon met pensioen. hmm apart, in de 10 jaar dat ik hier zit heb ik nog nooit het auto verhaal gelezen!
Na 15 jaar heb ik alles al meerdere keren langs zien komen.
Ook de zogenaamd leuke voorbeelden uit de OP. Misschien moet ik gewoon met pensioen. hmm apart, in de 10 jaar dat ik hier zit heb ik nog nooit het auto verhaal gelezen!
don't forget that i'm fabulous, and you're not
dinsdag 11 april 2017 om 19:25
Kun je nagaan Puss.. ik zit hier nog langer.
Ik vind af en toe een 'grappig' topic wel leuk, maar dit resulteert in helemaal niet meer reageren, ook als iemand een serieuze vraag heeft, en dat vind ik wel jammer. Er is dit keer in elk geval een poging tot originaliteit gedaan. Niet weer een topic over een vriend, die alles fout doet wat je als vriend fout kunt doen, maar die toch 'zo lief' is.
Ik vind af en toe een 'grappig' topic wel leuk, maar dit resulteert in helemaal niet meer reageren, ook als iemand een serieuze vraag heeft, en dat vind ik wel jammer. Er is dit keer in elk geval een poging tot originaliteit gedaan. Niet weer een topic over een vriend, die alles fout doet wat je als vriend fout kunt doen, maar die toch 'zo lief' is.
Later is nu
dinsdag 11 april 2017 om 19:27
quote:Annelleke schreef op 11 april 2017 @ 19:24:
Het zou leuker zijn als de TO's iets meer moeite deden, maar inderdaad, ik ben best blij.Ja, dat vind ik het irritante. Dan flikkert zo'n TO een steen in de vijver en... weg! Zie bijvoorbeeld dat topic van die golddigger met die 21 jaar oudere man die met pensioen ging.
Het zou leuker zijn als de TO's iets meer moeite deden, maar inderdaad, ik ben best blij.Ja, dat vind ik het irritante. Dan flikkert zo'n TO een steen in de vijver en... weg! Zie bijvoorbeeld dat topic van die golddigger met die 21 jaar oudere man die met pensioen ging.
dinsdag 11 april 2017 om 19:31
quote:Elle1976 schreef op 11 april 2017 @ 19:27:
[...]
Ik heb in RL wel gekkere voorstellen gehad Bedoelde ook topics over klimrek, salade, andere school en Facebook. Die vond ik minder leuk dan die over traktaties. Hengelaar weet ik niet of het nep is, zou nog best kunnen maar heb daar verder niet meer gelezen.
[...]
Ik heb in RL wel gekkere voorstellen gehad Bedoelde ook topics over klimrek, salade, andere school en Facebook. Die vond ik minder leuk dan die over traktaties. Hengelaar weet ik niet of het nep is, zou nog best kunnen maar heb daar verder niet meer gelezen.
aneso wijzigde dit bericht op 11-04-2017 19:32
Reden: Eentje vergeten
Reden: Eentje vergeten
% gewijzigd
dinsdag 11 april 2017 om 19:31
dinsdag 11 april 2017 om 19:36
dinsdag 11 april 2017 om 19:47
dinsdag 11 april 2017 om 19:49
quote:Aneso schreef op 11 april 2017 @ 19:31:
[...]
Bedoelde ook topics over klimrek, salade, andere school en Facebook. Die vond ik minder leuk dan die over traktaties. Hengelaar weet ik niet of het nep is, zou nog best kunnen maar heb daar verder niet meer gelezen.Die waren niet goed uitgewerkt...
[...]
Bedoelde ook topics over klimrek, salade, andere school en Facebook. Die vond ik minder leuk dan die over traktaties. Hengelaar weet ik niet of het nep is, zou nog best kunnen maar heb daar verder niet meer gelezen.Die waren niet goed uitgewerkt...