Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Voorgaand deel 6
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier met de Engelsman en de andere dates die vanavond gepland staan!

Mijn huisgenootje is vandaag gedumpt op ongepaste wijze door haar tindervriendje. Een avondje swipen dus!!!
Ben gisteren door iemand unmatched omdat ik binnen 6 uur niet zijn bericht had beantwoord, jammer dan. Maar 3 dagen niet reageren op een berichtje van een (potentiele) date? Zullen inderdaad niet zovee mensen zijn die dat leuk zullen vinden.
Dank je wel Corona!

Veel plezier jij! Mooi dat je niet zenuwachtig bent.
quote:Corona74 schreef op 11 april 2017 @ 19:06:

Chero jij ook veel plezier, 010 zal het even zonder ons moeten doen Ik zorg wel voor ons stadje
Man | 1976 | Rotterdam
quote:Corona74 schreef op 11 april 2017 @ 19:10:

Ben gisteren door iemand unmatched omdat ik binnen 6 uur niet zijn bericht had beantwoord, jammer dan. Maar 3 dagen niet reageren op een berichtje van een (potentiele) date? Zullen inderdaad niet zovee mensen zijn die dat leuk zullen vinden.

Ha... Ik denk misschien dit weekend weer op date te gaan, met de man waarmee ik alweer meer dan drie weken geleden had afgesproken. Lekker drukbezet type, niets meer van gehoord maar was blijkbaar weer op aarde geland. En vroeg of ik op date wilde komend weekend. Ja tuurlijk. We zijn alweer drie dagen verder inmiddels.

Agenda voor komend weekend loopt inmiddels ook een beetje vol. Nog veel langer wachten en hij heeft pech.
Veel plezier allemaal!

Hier niks meer vernomen van de afzegger, denk toch dat hij het idee leuker vond in zijn hoofd dan het ook daadwerkelijk doen! Merk wel dat ik gewoon echt klaar ben met al die apps/sites, ik wil ouderwets flirten! Maar dan zie je vooraf weer niet wie er single is... :D
quote:Corona74 schreef op 11 april 2017 @ 19:06:

Ik ben ook onderweg naar een date! Ben niet zenuwachtig, ik zie het wel.

Eva dikke knuf!

Chero jij ook veel plezier, 010 zal het even zonder ons moeten doen Veel plezier
quote:Silverback schreef op 11 april 2017 @ 18:42:

[...]

Gelukkig verblijven die allemaal in jouw bed Airbnb is toch een beetje aan banden gelegd tegenwoordig?
Mijn date voor morgen wil 'm herplannen naar volgende week... Ok, geen probleem: dan ga ik gewoon met een Fransman op date :-D Die Fransman is wel heel geduldig geweest: had m een week genegeerd (exdrama) en toen maar weer aangeslingerd. Vrijdag met een ambulanceman; hij zal in ieder geval goede werkverhalen hebben (en zijn kop & lijf zagen er lekker uit)
Alle daters vanavond: have fun!
quote:Zonachterdewolk schreef op 11 april 2017 @ 19:34:

[...]

Ha... Ik denk misschien dit weekend weer op date te gaan, met de man waarmee ik alweer meer dan drie weken geleden had afgesproken. Lekker drukbezet type, niets meer van gehoord maar was blijkbaar weer op aarde geland. En vroeg of ik op date wilde komend weekend. Ja tuurlijk. We zijn alweer drie dagen verder inmiddels.

Agenda voor komend weekend loopt inmiddels ook een beetje vol. Nog veel langer wachten en hij heeft pech. Soms heb ik niets op de planning staan, maar dan heb ik het toch 'erg druk' dat weekend.
quote:Zinerva schreef op 11 april 2017 @ 18:55:

[...]

Foeii je mag niet hengelen Grapjeeee! Eerst foto's natuurlijk...
Man | 1976 | Rotterdam
Hoe gaan de dates.... Updaaaate!!!
Goed ik ben weer op weg naar huis dus dat zegt wel genoeg

Totaal geen klik van mijn kant. Hij zag er anders als op de foto's. Hij stelde haast geen vragen. Gesprek liep totaal niet.

Dus netjes tegen hem gezegd en weer in de trein terug
quote:Silverback schreef op 11 april 2017 @ 21:34:

[...]

Grapjeeee! Eerst foto's natuurlijk... Doe je niet aan blind daten?
quote:CherokeeRose1977 schreef op 11 april 2017 @ 21:50:

Totaal geen klik van mijn kant. Hij zag er anders als op de foto's. Hij stelde haast geen vragen. Gesprek liep totaal niet.

Dus netjes tegen hem gezegd en weer in de trein terug Ow wat jammer
quote:CherokeeRose1977 schreef op 11 april 2017 @ 21:50:

Dus netjes tegen hem gezegd en weer in de trein terug

Ah, jammer. Maar zo gaat dat soms. Zwaai je even als je op CS staat?

quote:Zinerva schreef op 11 april 2017 @ 21:50:

[...]

Doe je niet aan blind daten?

Neen.

(veeeel te veel mannen die zich voordoen als vrouwen op internet )
Man | 1976 | Rotterdam
Jah, ik ben stiekem ook een halve kerel

Rij motor en doe zelf het onderhoud wel....

Klussen in huis kan ik zelf toch ook beter....

Huishouden is een ramp

Het is dat ik met een vagina en borsten geboren ben

Nu de rest even bijlezen
Ik zal zwaaien Silverback!
Ik heb die ene met dat vreemde verzoek toch maar even berichtje gestuurd dat ik te nieuwsgierig ben

Ik ben benieuwd...
Ok...hij wil een trio met hem en zijn vriendin waarbij zij toekijkt...

Goed...ok....

Ik heb vriendelijk bedankt
quote:CherokeeRose1977 schreef op 11 april 2017 @ 22:38:

Goed...ok....

Ik heb vriendelijk bedankt Bij een trio doe je toch allemaal mee? Maar ik zou ook hebben bedankt.
Man | 1976 | Rotterdam
quote:CherokeeRose1977 schreef op 11 april 2017 @ 22:38:

Goed...ok....

Ik heb vriendelijk bedankt Gelijk heb je, ik ga ook liever voor 2 lekkere kerels
quote:Dreamchild schreef op 11 april 2017 @ 23:02:

[...]

Gelijk heb je, ik ga ook liever voor 2 lekkere kerels quote:Silverback schreef op 11 april 2017 @ 22:58:

[...]

Bij een trio doe je toch allemaal mee? Maar ik zou ook hebben bedankt. Dat ook nog eens.... toekijken.... tsk....
quote:Silverback schreef op 11 april 2017 @ 19:19:

[...]

Ik zorg wel voor ons stadje ik blijf ook binnen de stadsgrenzen hoor! ik swipe niet eens meer buiten rotterdam (al swipe ik nu ff helemaal niet)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven