Het stamcafé XXIX

10-03-2017 19:59 3003 berichten
Daar is ie dan eindelijk, het nieuwe Stamcafé. Deel 29 alweer, wat vliegt de tijd. We zitten dit keer in Indonesië.

Selamat makan!

Alle reacties Link kopieren
Vandaag weer laat thuis maar gelukkig wel vroeger dan gisteren. Morgen gelukkig maar tot 14.00. Daarna ff sporten denk ik.

Ik lees voor ontspanning van die typische Engelse en Ierse romans, kneuterig en soms zoetsappig
Ik heb net Cinderella gekeken. Meer kon mijn overstreste brein niet aan
Iedereen door de grote boze wolf opgegeten?

Mogguh
Morgen, inkje!
Life is short. Eat dessert first.
Ik heb dan wel een rood manteltje maar ben niet Roodkapje Inkie! Maar inderdaad rustig hier.

Even koffie voor de volgende afspraak en daarna een hele leuke privé lunchafspraak. *Waarna de middag minder gezellig - lees: hard tegen hard - wordt maar dat overleef ik wel weer*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:doornroosje9 schreef op 12 april 2017 @ 09:53:

Morgen, inkje! Wat een begroeting
Veel plzier met de lunch Blond en hard is soms best lekker.

Oh dat was onbedoeld best grappig
quote:_Inkie_ schreef op 12 april 2017 @ 09:50:

Iedereen door de grote boze wolf opgegeten?

Mogguh

Nee hoor! Gewoon druk.

Ik ben mijn vitrages aan het wassen en als die klaar zijn dan nog een keer mijn beddengoed. Ik merkte dat ik een bloedneus had toen het eruit drupte op mijn net schone en droge witte beddengoed
quote:Oudblond schreef op 12 april 2017 @ 09:54:

Ik heb dan wel een rood manteltje maar ben niet Roodkapje Inkie! Maar inderdaad rustig hier.

Even koffie voor de volgende afspraak en daarna een hele leuke privé lunchafspraak. *Waarna de middag minder gezellig - lees: hard tegen hard - wordt maar dat overleef ik wel weer*Heeft te maken met je werk? Zet hem op dan!
Oh balen van die bloedneus Sssst. Ik maak pas weer groot schoon als we het huis uit moeten en alle gordijnen laten we achter dus die was ik sowieso niet meer.
Goedemorgen!

Ik zit mezelf een beetje in de weg dus ik ben ook maar begonnen aan mijn voorjaarschoonmaaklijst. Heerlijk even kasten uitruimen, soppen en vooral oude meuk weggooien. Vanmiddag moet ik maar even door het bos gaan banjeren, daar knap ik van op.

Blond, succes vandaag, zet hem op, je kunt het!
Succes, Blond!

Ssssst, bloedneuzen zijn zo vervelend.

Ren, hoe komt het dat je jezelf in de weg zit?
Ha Roosje, alles goed bij de zuiderburen?

Ik moet een hoop doen, solliciteren enzo, maar ik voel me een beetje lamlendig, kom niet echt tot actie. Maar dat komt vanzelf weer goed, even mezelf op het juiste spoor zetten.
quote:Renaissance schreef op 12 april 2017 @ 11:12:

Ha Roosje, alles goed bij de zuiderburen?

Ik moet een hoop doen, solliciteren enzo, maar ik voel me een beetje lamlendig, kom niet echt tot actie. Maar dat komt vanzelf weer goed, even mezelf op het juiste spoor zetten.

Ja hoor, alles goed hier.

Af en toe een lamlendige dag, kan geen kwaad, maar idd, komt vanzelf weer goed. Lief zijn voor jezelf hè.
Ja, ik geef er vandaag maar even aan toe. Ga straks wel naar buiten, even de muizenissen uit mijn hoofd laten waaien.
Precies, even niets vandaag en uitwaaien. Hoop dat het helpt.
Succes Blondie!!

Ren: ik heb gisteren, nadat ik met paard in de weer was geweest, ook heel suf de ijskast schoongemaakt. Werd mijn hoofd ook weer wat leger van. Hoop dat je nu lekker bent uitgewaaid! Herstel gaat op en neer hè, dus wat het is, dat is het!
Hebben we al een nieuwe locatie?

Wat een pisweer en ik ben moe
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:SaveAngie schreef op 12 april 2017 @ 12:13:

Hebben we al een nieuwe locatie?

Wat een pisweer en ik ben moe Dan gaan we hierna vooral niet naar IJsland. Gisteren laatste aflevering van 'Trapped' gekeken. Goede serie, maar man, je voelt je idd. helemaal ingesloten met die donkere wolken, bergen en zee om je heen, brrrrrr. Hebben we Hawaï al gehad?
Opent een van jullie straks even een nieuwe?

Ik ben toe aan een break

Star, LV en Yas vinden het ook prima.

Ik kom gauw weer even buurten.

Deel

X

X

X

Amsterdam of Nieuw Amsterdam dus

Ik geloof dat mijn thuiswerkdag vandaag erg moet uitlopen in de avond. Lekker gemotiveerd tot n nu toe........
Oh Hawaï klinkt uitstekend
When they go low, we go high. (M.Obama)
Als ik toch aan het Woggen ben kan ik ook wel plaatjes voor het volgende topic zoeken

We kunnen ook op cruise gaan met de Nieuw Amsterdam

quote:Hunniebunnie schreef op 12 april 2017 @ 12:05:

Succes Blondie!!

Ren: ik heb gisteren, nadat ik met paard in de weer was geweest, ook heel suf de ijskast schoongemaakt. Werd mijn hoofd ook weer wat leger van. Hoop dat je nu lekker bent uitgewaaid! Herstel gaat op en neer hè, dus wat het is, dat is het!Tjeetje, dat ik waar, ik had daar niet bij stilgestaan. Dank lieve Hun, voor dat perspectief.
quote:Eleonora-1 schreef op 12 april 2017 @ 12:24:

Opent een van jullie straks even een nieuwe?

Ik ben toe aan een break

Star, LV en Yas vinden het ook prima.

Ik kom gauw weer even buurten.

Okidoki Leo, ik wens je alle goeds, bests, beters.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven